Jump to content

Need For Speed Classics


NicolaB

Recommended Posts

Ja, hij draait perfect virtueel op Windows 8.1! 8)

Heb jij toevallig een no-cd crack hiervoor? Ik heb schrik dat ik mijn CD echt ga kapotspelen, hij ziet er al niet meer zo goed uit... :(

En de mode die je bedoelt is de 'evolution'-mode, ik weet dat ik die nog heb uitgespeeld eenmaal dat ik doorhad hoe ik kon upgraden! Heb nu weer veel zin om dit uit te spelen, wel nog maar één race gedaan. :puh:

Ik herinner mij ook een mode waar je opdrachten moest doen zoals rond kegels rijden enzo, daar was ik minder goed in.

Heel toevallig heb ik 2 CD's van Porsche 2000 (2x gekocht, ik weet niet waarom XD). Dus in noodsituaties kan ik je mijn 2e exemplaar schenken ^,^

Voor dat die noodsituatie gebeurt :clown: :

Kopieer je NFS Porsche (zolang ie het nog doet!) in een ISO bestand

Mount het met Deamon tools. En je hebt een eigen compleet legale homemade No-CD (dat kan bij die oude SafeDisk encrypties).

---

Ik herken me trouwens helemaal in wat je zegt met die rot kegels op tijd. Daar was ik ook bagger in. Ook ik kwam er later pas achter dat je kon tunen ( of beter gezegd: ik was zo klein, nu begrijp ik het pas :D )

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NicolaB

    11

  • moechy

    5

  • Golf_MK1

    5

  • Ezra24rct3

    2

Heel toevallig heb ik 2 CD's van Porsche 2000 (2x gekocht, ik weet niet waarom XD). Dus in noodsituaties kan ik je mijn 2e exemplaar schenken ^,^

Voor dat die noodsituatie gebeurt :clown: :

Kopieer je NFS Porsche (zolang ie het nog doet!) in een ISO bestand

Mount het met Deamon tools. En je hebt een eigen compleet legale homemade No-CD (dat kan bij die oude SafeDisk encrypties).

---

Ik herken me trouwens helemaal in wat je zegt met die rot kegels op tijd. Daar was ik ook bagger in. Ook ik kwam er later pas achter dat je kon tunen ( of beter gezegd: ik was zo klein, nu begrijp ik het pas :D )

Ik heb ondertussen wel een goede crack gevonden, dus kan spelen zonder CD! Maar die tip van het kopiëren naar een iso bestand is wel heel goed, ga ik toch nog doen, dan heb ik altijd een kopie! 8)

@moechy: dat is inderdaad geen geld, als het nu geen examens waren zou ik het ook al besteld hebben... :(

Bewerkt: door Golf_MK1
Link to comment
Delen op andere websites

Net een pakketje besteld op bol.com Need for speed underground Need for speed underground 2 Need for speed most wanted 1 Voor maar ¤18 :D , hoop dat ik het snel in huis heb.

Oke, Nice... Veel speel plezier ^^ Laat me weten of je het (nog steeds) leuk vond :puh:

Ik heb ondertussen wel een goede crack gevonden, dus kan spelen zonder CD! Maar die tip van het kopiëren naar een iso bestand is wel heel goed, ga ik toch nog doen, dan heb ik altijd een kopie! 8)

Mooi :puh:

Op een of andere manier vond ik altijd die gekke vierkante Porsche 914 2.0l altijd een van de leukste auto's om mee te rijden.

porsche-914-070-06.jpg

porsche-914-070-07.jpg

Ik weet niet waarom, maar deze auto heeft gewoon wat bij mij. Misschien juist omdat het zo'n vreemde eend in de bijt is. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik het spel speelde vond ik de 914 maar niks, maar als je ze dan in het echt ziet zijn ze wel geweldig! 8)

Het feit dat het een Volkswagen Porsche is zal daar ook wel mee te maken hebben bij mij. :clown:

De leukste in het spel (en in het echt ook wel eigenlijk) vind ik de 944, dat is misschien ook de enige Porsche die ik ooit wil hebben. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NFS III: Hot Pursuit helemaal gaar gespeeld, in ouderlijk huis op zolder met vriendjes (good memories :D ) en wat later had ik NFS: High Stakes. (Briljante introfilm die laatste vooral!) Beide belachelijk veel uren besteedt aan vooral de map editors, mijn tracks waren op de duur freeroam steden in plaats van lineaire banen. :D Goeie ouwe tijd!

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm net NFSU2 geïnstalleerd.

Zalige game :D

Enige nadeel dat ik heb is dat men game op random momenten naar men desktop crasht.

Heb hier en daar al gelezen dat deze game geen 2 processors aankan. Hieronder een link hoe ik het zou kunnen oplossen, wil namelijk optie 2 doen maar dit werkt niet, Ik krijg geen cmd-scherm..

http://www.techspot.com/community/topics/need-for-speed-underground-2-odd-crashing.75804/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb NFS III: Hot Pursuit helemaal gaar gespeeld, in ouderlijk huis op zolder met vriendjes (good memories icon_mrgreen.gif ) en wat later had ik NFS: High Stakes. (Briljante introfilm die laatste vooral!) Beide belachelijk veel uren besteedt aan vooral de map editors, mijn tracks waren op de duur freeroam steden in plaats van lineaire banen. icon_mrgreen.gif Goeie ouwe tijd!

Ik kan me nog steeds die Porsche herinneren (en die auto die afslaat). Vroeger hoopte ik altijd dat spellen er zo uit gingen zien :D

De trailer van HP2 vond ik ook altijd mooi, samen met NFS2 (ik vond die op elkaar lijken).

NFS2

NFSHP2

Hmm net NFSU2 geïnstalleerd.

Zalige game :D

Enige nadeel dat ik heb is dat men game op random momenten naar men desktop crasht.

Heb hier en daar al gelezen dat deze game geen 2 processors aankan. Hieronder een link hoe ik het zou kunnen oplossen, wil namelijk optie 2 doen maar dit werkt niet, Ik krijg geen cmd-scherm..

http://www.techspot....crashing.75804/

Ik heb een quadcore en hij werkt perfect :DIN FULL HD! :*D

k5fj5.jpg

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is dan ook geen NFSU2 :puh:.

Maar wel een mooie jaguar XK :)

Oh ja, wat een drolaria XD Da's HP2

@kelwin: Ik vind ziezo de NFS games van tegenwoordig niks. Ze lijken allemaal zo op elkaar.

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...