Jump to content

[WK 2014] De Kantine!


Venzio

Recommended Posts

Duitsland wordt kampioen. Een goed team dat altijd weer met geniepige en gemene truukjes het toernooi overleeft tot ver in de finale's om dan met het hoofdwapen 'de Schwalbe' het toernooi af te maken. In 2012 net gestrand in de halve finales, in 2014 gaan ze het doen.

Genoeg afkeer tegenover Duitsland, dat is wel duidelijk. :puh:

Ik denk dat Brazilië het WK gaat winnen? Waarom? Thuisland, gesteund door miljoenen supporters, dat maakt echt wel wat bij ze los. Met Neymar dan natuurlijk als grote ster van het hele toernooi!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 699
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    113

  • ERRWINS

    90

  • TekaLoca

    59

  • thebig

    54

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik hoop niet dat we een NederlandjeEK2012 gaan doen, ijzersterke selectie en zwaar falen. Want dat zie ik België ook nog doen eerlijk gezegd.. :7 Probleem is dat we geen klinische afmaker hebben(nee, Lukaku is dat imo niet) en dat de efficiëntie van België toch wel ver te zoeken is(kom op, Fellaini had een hattrick moeten scoren tegen Ivoorkust..Hij had even veel kansen als haar op zijn hoofd en dat is een understatement!). En met Benteke(die ook niet echt een klinische afmaker is) zijn we onze beste spits ook al meteen kwijt.

Daar kan ik me helemaal in vinden. Daarom vind ik het goed dat Wilmots Divock Origi meeneemt naar het WK meeneemt als vervanger van Benteke. Eens iets helemaal anders proberen kan misschien werken.

Bovendien hoorde ik dat hij baltechnisch sterk is, wat van Lukaku en Benteke niet gezegd kan worden. Als je eens kijkt naar de matchen van de afgelopen twee jaar van de Rode Duivels en telt hoeveel keer ze domweg een bal niet konden aannemen, zeer frustrerend.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de jonge Oostendenaar een sympathieke kerel is. Hij ziet er al beter ingeburgerd uit in de groep (vergelijken met onze iets verlegen Adnan).

Als voetballer ziet het er een goede meeneem bagage richting Brazilië! Lukaku is als goede speler goed in de spits maar in mijn zicht treken de meesten match (inclusief Benteke) op geen ....

Een goede speler die mee moet! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben wel benieuwd of de hitte van invloed zal zijn op het spel. De FIFPro en Fenapaf wilden graag dat de wedstrijden die om 13:00 plaatselijke tijd zouden beginnen later gespeeld zouden worden ivm de hitte, maar de FIFA staat het niet toe. In plaats daarvan komen er extra drinkpauzes; ééntje per helft, na 30 minuten, indien het boven de 32 graden is. Nou komt het geregeld voor dat landen van tevoren gaan trainen in vergelijkbare omstandigheden, maar of dat voldoende is vraag ik me af. Persoonlijk denk ik dat de landen met een vergelijkbaar klimaat er wel voordeel uit zullen halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Uruguay. U leest het hier. Uruguay gaat dit tournooi winnen.

Ik ga er geen argumenten bij zetten want jullie zullen me toch niet geloven. Jullie zullen er echter vanzelf wel achter komen. Uruguay. Wereldkampioen voetbal 2014. Hoogachtend, SpacyColours. 24 mei 2014, 0:12.

Link to comment
Delen op andere websites

Over wie het EK 2012 zou gaan winnen:

Zweden natuurlijk!

Zweden? puh2.gif Hoe kom je zo op Zweden? Haha

Maar goed, ik heb dus de ballen (!) verstand van voetbal

Zegt genoeg hè.

Wacht maar! Straks heeft Zweden gewonnen en dan zullen jullie wanhopig smoesjes piepen!

Duzzzzzz.......

Link to comment
Delen op andere websites

Shit. je hebt m'n tactiek door... al m'n geld inzetten op het slechtste paard, hopen dat er een wonder gebeurt en er dan met een goud geld vandoor gaan.

Maar ja, ik hoop dat Nederland wint natuurlijk, al blijf ik het liefst zo neutraal mogelijk want ik kan niet zo goed tegen de spanning. Andere teams ken ik niet zo goed. Italië vind ik wel coole gozers hebben en Griekenland koddige. Maar ik gun het aan de ene kant ook wel gewoon zo'n ondergesneeuwd landje als Uruguay in plaats van dat er weer zo'n Brazilië of Spanje wint...

Kortom, ik ben een vrouw wat betreft voetbal.

Link to comment
Delen op andere websites

Uruguay. U leest het hier. Uruguay gaat dit tournooi winnen.

Ik ga er geen argumenten bij zetten want jullie zullen me toch niet geloven. Jullie zullen er echter vanzelf wel achter komen. Uruguay. Wereldkampioen voetbal 2014. Hoogachtend, SpacyColours. 24 mei 2014, 0:12.

Uruguay heeft een ijzersterk team en heeft dus best een kans op winst. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Uruguay wereldkampioen en dan in de finale Brazilië verslaan. Dat zou dus echt het heftigste trauma OOIT zijn voor de Brazilianen. Zijn ze twee keer in hun eigen land door Uruguay in de finale verslagen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal denk ik 1 van die landen in Zuid-Amerika zijn, dus: Brazilië, Uruguay, Colombia, Argentinië, Chili of Ecuador, al denk ik de laatste 2 niet.

Colombia?

Op papier heeft zelfs België een sterkere selectie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal denk ik 1 van die landen in Zuid-Amerika zijn, dus: Brazilië, Uruguay, Colombia, Argentinië, Chili of Ecuador, al denk ik de laatste 2 niet.

Colombia?

Op papier heeft zelfs België een sterkere selectie. :puh:

Das waar, maar Colombia en de rest van Zuid-Amerika zijn gewend aan de tropische klimaat in Brazilië, das een voordeel voor hun en Belgie en de rest van de wereld zijn er niet gewend aan, dus die moeten er aan gaan wennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk oprecht dat Colombia onderschat wordt en een sterk team heeft hoor, zeker als Falcao toch mee kan spelen.

Totaal mee eens. Ze hebben écht een mooi team. Falcao en hardloper Muriel zijn een fantastisch duo. Dan heb je ook nog een leuk middenveld met Rodriquez, Guarin, Zuniga. In de verdediging onder andere Zapata, welke ook een leuke speler is. Ik heb er wel hoge verwachtingen van. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat Brazilië het WK uiteindelijk wint. Spanje is niet meer wat het geweest is, Duitsland laat het de laatste jaren op het einde afweten, Nederland is een dikke nee (sorry), zelfde voor België. Nouja, ik laat me verrassen met dit WK, aangezien ik echt geen idee heb van wie er uiteindelijk zal winnen. Alle teams zijn hier sterk, anders geraak je niet op een WK.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...