Jump to content

GTA San Andreas op je smartphone of tablet: jouw ervaring!


Foreigner97

Recommended Posts

Eindelijk is het zover! Sinds vandaag is GTA San Andreas te downloaden voor op je iPhone, iPod en iPad, en binnenkort zullen ook gebruikers met andere besturingssystemen dan iOS het spel kunnen downloaden op hun smartphone en/of tablet. Ondanks het feit dat GTA San Andreas niet de eerste GTA is die uitkomt voor de kleine(re) schermen, zal het vast een interessante ervaring zijn om dit spel op deze platforms (opnieuw) te spelen.

En dat is precies waar dit topic over gaat: wat is jouw ervaring met deze nieuwe versie van San Andreas? Zijn de missies te doen (ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar het verloop van Life's a Beach of Interdiction)? Hoe is de besturing? Is het het kopen waard? Dit is de plaats om over dergelijke zaken te discussiëren! smile3.gif

N.B.: Eventuele problemen met betrekking tot missies of deze versie op zich verdienen een eigen topic en worden dus niet besproken in dit topic. Tevens kun je WikiGTA raadplegen voor problemen in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel leuk dat het nu ook op de telefoon speelbaar is.

Maar ik haf liever gehoopt op een Port naar de Playstation Vita.

Of een San andreas Stories misschien?

Ik vindt zelf de controlls op de telefoon afschuwelijk soms. In het begin is het spelen nog wel fijn. maar zodra je eventjes hebt gespeelt wordt je duim wat plakkerig en gaat de besturing stroef.

Ook voel je de controlls niet, dus kan je net zo goed een halve centimeter ernaast zitten waardoor je net niet opzij beweegt en dus snel aan je einde komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb em ook meteen gedownload, en de eerste missies zonder problemen kunnen spelen

Het is natuurlijk wel een klein scherm, ik speel het namelijk op de Iphone 5 :puh:

De controls zijn wel flink wennen, maar ik vind het al met al wel een tof spel weer :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een tip voor iedereen waar bij hij crasht:

Doe eerst de game laden die je bij de eerste missie hebt gesaved. Klik op de minimap, en doe dan game en dan lood game. Open dan de autosave game. Je krijgt een melding van 'All unsaved progress will be lost'. Oké is hier op het antwoord. Als het goed is laad hij de game dan, en kan je verder! :) Werkte bij mij wel!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...