Jump to content

Adder OF Entity XF


Artemixx

Recommended Posts

Ik heb de Entity XF. Snelheid merk je weinig verschil in, vind ik. Merk je alleen op lange, rechte stukken weg. En aangezien ik persoonlijk alleen vooral door de stad race. was voor mij de Entity XF de beste keus ;) Zou ik ook voor gaan, als ik jou was.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of beide auto's realistisch gebouwd zijn, maar normaal gezien is de adder het snelst op hele lange wegen. maar aangezien de entity xf sneller op zijn top snelheid is.. heb je daar meer aan. maar naar mijn idee zijn de verschillen nauwelijks te merken.

Link to comment
Delen op andere websites

de bugatti (...) ziet er super uit.

Dat is puur persoonlijke voorkeur. Ik vind het namelijk een graflelijke auto (vooral chrome en 'dollar' wielen er onder pukey.gif). De Entity XF heeft wel een betere wegligging waardoor je met meer snelheid door de bocht kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Indien ik het geld zou hebben dan zou ik voor de Entity XF gaan. Dit vanwege de wegligging/acceleratie en je toch het meest van je tijd door de stad stuurt (ook tijdens races) Topsnelheid is dan iets minder belangrijk.

Buiten deze specificaties om vind ik persoonlijk de Entity XF ook mooier.

Link to comment
Delen op andere websites

Neem ze geen van beide.

Iedereen heeft ze al. (daarbij zijn het nou niet de mooiste Supers, de Adder vind ik veruit de lelijkste :7 )

Ik denk dat ik aan mijn getunede Bullet 10x meer plezier beleef met rijden in free-mode. En daarbij rijdt bijna niemand in de Bullet.

en.....cheap :D

bijna 10x zo goedkoop :D

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Neem ze geen van beide.

Iedereen heeft ze al. (daarbij zijn het nou niet de mooiste Supers, de Adder vind ik veruit de lelijkste :7 )

Ik denk dat ik aan mijn getunede Bullet 10x meer plezier beleef met rijden in free-mode. En daarbij rijdt bijna niemand in de Bullet.

en.....cheap :D

bijna 10x zo goedkoop :D

Maar misschien gaat het hem daar niet om? Al heeft iedereen dezelfde auto, als ik hem zelf maar leuk vind.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar misschien gaat het hem daar niet om? Al heeft iedereen dezelfde auto, als ik hem zelf maar leuk vind.

Ach ja.. als er dan toch alleen en enkel uit die 2 auto's gekozen zou moeten worden, dan zou ik voor de Entity gaan.

Uiteindelijk blijft het toch een eigen keus van wat je mooi en niet mooi vind. Uiteindelijk maakt het geen ruk uit welke van de 2 je hebt.

Hoe goed 1 van de 2 auto's zal presteren hangt ook van de coureur af. Ik heb met de Entity van Adders gewonnen, maar ook met de Adder van Entity's.

Maar om even op je terug te komen Venzio. Als je hem alleen zelf maar leuk hoeft te vinden ongeacht wat anderen vinden/hebben, dan hoef je er geen vraag over te stellen toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...