Jump to content

Tommie59

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    14

  • Hmmpff

    6

  • UberBug

    4

  • Michael

    3

Ik ben hem gisteren tijdens de missie Potshot - op het moment dat je de Van naar Trevors schuurtje moet brengen - tegengekomen met een (lege) boottrailer!

Maar zoals altijd....tijdens een missie kom je de meest interessante voertuigen tegen die je tijdens het freewheelen niet tegenkomt :muur:

<edit>

Zojuist in mirror park een exemplaar gevonden waarbij ik in een karin rebel rond stuurde.

</edit>

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

@sjakie tijdens missies Kun je die auto's gewoon in je garage zetten he, is geen glitch of iets dergelijks (als je gewoon normale auto's hiervoor gebruikt. Rij tijdens de missie met de auto die je wil naar je garage (je moet dus weten waar je garage is) > rij de auto naar binnen > breek de missie af via je telefoon > je hebt hem nu staan en rij naar lsc om hem persoonlijk te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

@Hmmpff,

Dit heb ik wel eens geprobeerd met missies van Gerald. Toen kon ik echter de garage niet inrijden omdat ik dat pakje witte poeder eerst moest afleveren.Kreeg ook een melding (breng muis) in de linker bovenhoek... In dit geval - bij missie potshot - was ik net met de Van richting het schuurtje van Travor... Dus ik was/ben in de veronderstelling dat je dan ook niet je garage kan inrijden maar eerst je missie moet afmaken...gele streepje volgen.

Van Travors huis richting 10 hoog achter de heuvels (met gedeeltelijk uitzicht op zee...dat dan wel) is best wel ver sturen..om dit uit te proberen...en...wordt dat gele streepje ook zolang :)

@Tommie, of anders in de buurt van Mirror park rondtoeren.Heb ik hem nu vandaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...