Jump to content

Tommie59

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    14

  • Hmmpff

    6

  • UberBug

    4

  • Michael

    3

Als je zelf ook in een off-road wagen rijdt dan is de kans schijnbaar groter dat er meer auto's van hetzelfde type spawnen. Het spel heeft namelijk niet genoeg geheugen om veel verschillende modellen in te laden.

Daar zegt u zowat.. Het klopt idd wel want ik heb alle 3 de dagen ongeveer in m'n Granger gereden en toen spawnden er allemaal SUVs.

Dus vanaf vandaag zal ik gaan rijden in mijn Bodhi :)

Link to comment
Delen op andere websites

En als ik naar Sultan wilt gaan zoeken, zie ik ze nooit. En als ik ze niet zoekt, spawnen ze echt overal! echt irritant.

En wat hierboven wordt gezegd heb ik ook, net als in GTA IV daar gebeurde het zelfde.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Enerzijds jammer omdat de voertuigen die je dan treft nogal eentonig zijn, anderzijds juist een meerwaarde omdat je dan je vindkans kan vergroten als je een bepaald type voertuig zoekt. :7

Ik heb het nog niet getroffen trouwens dat een straat vol staat met bepaald type voertuig. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Helaas, na een paar uur rond te hebben gereden in m'n Bodhi blijven er maar SUV's spawnen.

En dan meestal de Granger (nieuwe versie van de Rancher).

Maar nog steeds geen Rancher :(

staat er op youtube ook geen video over hoe je hem zou kunnen krijgen in online?

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, alleen de sneeuw variant :( heel GTAforums.com afgezocht (Echt veel topics over de rancher)

Dit is het enige bruikbare:

It tends to spawn on the easternmost highway out of LS. Just go there and find a new session (be sure to set spawn at last location) and it should appear in the traffic.

Bewerkt: door tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

@tommie59 al gevonden?

Volgens een buitenlands forum heb je de meeste kans (lees: spawnt het meest) om hem te vinden:

- kleine parkeerplaats achter de hangars van het vliegveld.

- Mirror park, in de buurt van east Mirror Park.

Ik kan het niet bevestigen want ik heb hem (nog) niet ;) maar nooit geschoten is altijd niet raak 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...