Jump to content

Tom Clancy's: The Division


xCrazyShotgun

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xCrazyShotgun

    7

  • JasonStatham

    3

  • Nyltje

    3

  • KoningJesper

    3

Het is eerste wat ik zag waren dat de graphics waren gedowngraded, niet dat ik er aan erger, maar weer maakt Ubisoft zij verwachtingen qua graphics niet waar.

Dat is dan ook niet zo'n verbijsterd verhaal, hè? Ubisoft had 't omlaag geschroefd omdat de huidige generatie consoles zulke geavanceerde graphics

niet aankonden. Maar ja, we wisten 't allemaal wel dat de PS4 en de Xbox One een dramatische vooruitgang was t.o.v. de vorige generatie consoles.

Neemt niet weg dat het een slechte spel is, hoor. Sterker nog, het lijkt mij best wel leuk om het een keertje uit te proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap niet dat in zo'n geavanceerde toekomst enemies met honkbalknuppels op je af komen rennen terwijl je 3 geweren bij je draagt. Ik heb nog maar een paar uur in de beta zitten, het ziet er allemaal wel goed uit, maar de game pakt me toch niet echt. Het voelt gewoon als een degelijke 3rd person shooter met rpg elementen en niks speciaals

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een aantal uren in de Beta zitten. Ik vond de game best uitdagend met leuke factoren. Bijzondere RPG-setting, maar de hype was groter. Ik had niet echt het WOW! gevoel, maar toch vond ik het spel al beter dan Fallout 4 waar ik niet echt mijn draai in kan vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het vandaag een beetje lopen knallen en ik ben (behoorlijk) teleurgesteld en dat vind ik wel jammer boos.gif

Mijn gebash op deze game:

Het voelt ontzettend nep aan. De gameplay is wel prima, maar ik heb niet echt het idee dat het ook maar in de buurt van iets realistisch komt. En dat is hetgeen wat ik van deze game had verwacht. Het lijkt meer op een run 'n gun game en iedereen heeft bizar veel HP. Je moet iemand zo een 5 à 10 keer door zijn kop knallen wil je hem vloeren. Voor mij werkt dat gewoon niet, als ik iemand knal met een M4 in hartje Manhattan tussen zijn ogen, dan moet hij gewoon neervallen, klaar. De vijanden zien eruit als een soort van tuig zoals die vandaag zijn aangepakt door de ME in R'dam.

De gameplay is verre van tactisch waar ik een beetje op had gehoopt. Het enige tactische aspect is het opzetten en onderhouden van je base, maar zodra je het veld opgaat verandert het in een soort van GTA en knal je iedereen neer die je ziet. De AI is alles behalve indrukwekkend. Het enige wat ze doen is gewoon op je schieten en af en toe rent er een op je af. Ze werken niet samen, ze communiceren niet, ze zijn daar gewoon en schieten op je en het is wachten tot jij ze knalt.

Zodra je een missie speelt, heb je niet de keuze om deze op jou manier te doen. Je kan niet een bepaalde stijl aanhouden zoals fully-stealth gaan. Je moet gewoon een lijn volgen die letterlijk te zien is met je supergeavanceerde HUD en iedereen neermaaien. Meer zit er gewoon niet in nosmile.gif

Nou heeft Ubisoft herhaaldelijk duidelijk gemaakt dat het een RPG is, dus mijn problemen met de game hebben vooral te maken met de verkeerde verwachtingen. Maar dan nog, dit hier matched gewoon niet. Dit is een game in New York in het heden of misschien niet zo ver van vandaag en je gebruikt echte wapens. Men heeft gewoon het idee dat als je iemand door zijn hoofd knalt met een M4 hij 99 van de 100 keer gewoon dood is. Ik ben comfortabeler met mutanten knallen dan dit. Het spel klemt zichzelf, het wil iets zijn in een setting waar het dat gewoon niet kan zijn.

De stad is leeg, je hebt overal van die encounters die neerkomen op een simpele missie van wat gasten neerknallen, dan komt er een wave van enemies die je ook weer moet neerknallen... NPC's zijn gewoon leeg en zo voelt de staat dus meteen ook, sterker nog, soms lijkt het net een walking simulator.

Last but not least, TOM CLANCY? Nee, gewoon nee. Ubisoft zet zichzelf (opnieuw) voor kak en dit spel gaat falen.

Ik heb het hele PvP gedeelte maar gewoon niet gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de beta ook gespeeld en ik moet zeggen dat ik het na ongeveer 2 uur alweer heb verwijderd. Eigenlijk had ik vrij hoge verwachtingen van deze game, maar dat viel me zwaar tegen. Het is eentonig en ook best druk (veel dingen in 't scherm zo nu en dan).

Eén ding weet ik wel, ik ga de full versie game niet kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel wel... Ik keek echt al super lang uit naar dit spel, met hoge verwachtingen. Gisteren de bèta gedownload, en ging 'm vandaag spelen. Maar nu zie ik hier al die slechte commentaar... Lijkt wel een flop te zijn?

Zal het straks eventjes opstarten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gister met een vriend de beta gespeeld. Wat een geweldige game. Ik vind het erg realistisch, dat vind ik er ook leuk aan. Vandaag weer wat spelen. Deze game ga ik sowieso kopen i.c.m. een gtx 970. http://www.geforce.co.uk/games-applications/pc-games/tom-clancys-the-division/bundle#cid=MFG-Campaign-the-division-bundle-riseupQ1-nvidia-uk-homepage-&utm_source=nvidia-uk&utm_medium=homepage&utm_content=homepage&utm_campaign=MFG-Campaign-the-division-bundle-riseupQ1-UK

Je betaalt wel iets meer dan bij de goedkoopste winkel (die niet meedoet), maar je hebt wel korting. Het spel kost dan (winkel die meedoet - goedkoopste winkel =) 22,40

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond de game wel aardig goed. Inderdaad de man die met honkbalknuppels op je afkomt is zeer slecht. Maar toch vind ik de story best interessant. Echter heb ik mijn pre-order gecanceld, omdat ik eerst GTA SA en GTA IV 100% wil halen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/game/nl-NL/news/detail.aspx?c=tcm:154-268296-16&ct=tcm:148-76770-32&ncid=1628-3502---1-odsocmed-16-22-TCTD_Post_Launch-14-12-15--0916-6-3---TCTD_C2W_Post__TCTD_Post_Launch_ID35617

Dit is slim. Ik heb ff beetje doorgelezen en ik weet eigenlijk nou nog steeds niet echt wat er veranderd wordt. Ja bugfixes, maar ze noemen het een grote update zodat iedereen weer gaat spelen. Maar volgens mij gaat er dus niet veel veranderen qua extra dingen. Toch krijg ik wel weer zin om te spelen.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...