Jump to content
Joriz

De mooiste GTAV Snapmatic selfie foto's!


Of het aan Rockstar Games ligt is lastig te zeggen. Maar ongeveer sinds Grand Theft Auto V uit is maakt iedereen selfies. Met selfies wordt bedoelt dat je een foto van jezelf met je telefoon schiet en nee dit is niet alleen bekend in GTA5. Ook in de echte wereld zijn sinds 2013 selfies helemaal hip. Mensen als een NASA astronaut, Obama en de paus kunnen het blijkbaar zelfs niet laten. Daarom is het woord ook dit jaar door Oxford Dictionary als woord van het jaar 2013. Volgens Oxford Dictionaries betekend het woord Selfie het volgende:

Selfie - "a photograph that one has taken of oneself, typically one taken with a smartphone or webcam and uploaded to a social media website"

Kortom daarom is het deze keer tijd voor de mooiste selfies uit GTA5! De Snapmatic deelfuncties die Rockstar Games aan Grand Theft Auto V heeft toegevoegd blijft ook voor vele selfies zorgen. Op het GTAForum.nl delen we dan ook onze mooiste Snapmatic foto's. Blijf zo doorgaan, want we gaan rond de kerst prijzen weggeven voor mooie Snapmatic foto's!

gallery_1_5_39938.jpg

Tommie59 kon het niet laten om naar North Yankton te glitchen.

0_0.jpg

Wat

Copkiller_ nu heeft gedaan is lastig te zeggen. Zijn naam maakt het iedergeval niet duidelijker

0_0.jpg

TekaLoca is helemaal klaar voor zijn dagje strand

0_0.jpg

Raymon89 maakte deze mooie Trevor selfie bij een zondsondergang.

0_0.jpg

Bonuspunten voor

xSANx-xERWINx die mij (op de achtergrond) in zijn eigen Selfie wist te vangen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

JORIZ!!

Mijn naam is met IE !

Sta ik voor de 2e keer met een Snapmatic op de voorpagina :D

Ik word nog beroemd! ;)

Ik vind de eerste wel leuk met die veeg op het gezicht. Naja, toch een leuk iets, dat SnapMatic.

Die is er waarschijnlijk op gekomen doordat ik doodging :puh:

Moet je daar altijd doen om je auto te krijgen van je mechanic ;).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...