Jump to content

Beste plaatsen voor 5 sterren?


Hmmpff

Recommended Posts

hey allemaal,

wat zijn nu de beste plekken om 5 sterren te overleven? en eventueel te ontsnappen? Niet alleen plekken voor jezelf, maar ook voor samen met je vrienden? Ik bedoel dan niet in een tank gaan zitten, maar echt leuke plekken waar ook nog een uitdaging aanzit.

heeft er iemand die grote tunnel wel is geprobeerd onder de stad? of werkt dat niet?

- Persoonlijk vind ik de trein ook wel handig, zeker als je in zo'n bak zit, kun je ook met je vrienden in en met een beetje geluk zien ze je niet meer.

- Gister was ik met een maat op de hoogste toren geland in los santos met 5 sterren, en als je van die helipad af gaat heb je ergens zo'n kleine inham waar je in kan staan, ik was bijna mijn 5 sterren kwijt maar op het laatst werd ik toch gezien door een helicopter, maar ook hier moet het mogelijk zijn om ze kwijt te raken volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zelf zeggen, probeer eens richting de grote brug te gaan van Blaine County. Daar heb je als het goed is vlakbij het restaurant ''Hookies.'' en kan je een heel zandpad volgen. Ook is er in die omgeving wat meer natuur en dat is ook wel moeilijk voor de politie om je daarin te vinden. Ik heb even wat plekjes aangevinkt op de SnapMap. Wat ook aan te raden is dus ondergronds, of een steegje. De buurten waar Franklin vlakbij woont (dus beetje East Los Santos) hebben als het goed is ook wel veel steegjes. Als je echt veel plezier wilt beleven raad ik je aan om naar het vliegveld te gaan, met je vrienden in een Titan te gaan en daarna vervolgens richting Blaine County te vliegen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen het einde van het riool in Los santos, (Richting Blaine country) zit een ingang naar de ondergrondse. Je komt hier ook uit tijdens je eerste heist.

Hier is het vrijwel zeker dat je de politie van je afschud. En doordat de ingang in het riool ligt is er genoeg ruimte om de politie te ontwijken. Je komt er dus een heel stuk simpeler.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik heb gedaan is in een wachttoren van de gevangenis kruipen. De politie zwermt dan rond je heen, maar gaat nooit de toren binnen. Iets te lang staan op het buitenste platform en je wordt neergeschoten, je moet dus snel helikopters en auto's vernietigen én op tijd even dekking zoeken. Eenmaal je vijf sterren hebt ga je gewoon weer de trap naar beneden tot halfweg. Eventjes wachten en klaar is kees.

Link to comment
Delen op andere websites

Staan leuke dingen tussen! gek genoeg heb ik nog nooit die metro-tunnel geprobeerd, ik ga daar vanavond eens naar kijken als ik met een buzzard 5 sterren krijg en zorg dat ik een auto bij de ingang van die tunnel heb staan.

weet iemand ook toevallig of het zin heeft om in bosjes te schuilen als je 5 sterren hebt? bij 1,2,3 sterren ben je ze makkelijk kwijt dan, maar ook bij 5?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat denk ik niet. Als ze dichtbij komen zien ze je meestal toch wel, maar dat ervaar ik. Ook met bijvoorbeeld maar 2 sterren raak ik ze dan niet makkelijk kwijt. Ik zou het in ieder geval niet proberen met 5 sterren. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ga in trevors meth lab :bier: Ze kunnen niet binnenkomen en jij kan lekker schieten

Nee beetje saai om ze kwijt te raken op zo'n manier. wil er wel wat voor moeten doen :)

krijg je nog een archievement voor het kwijtraken van 5 sterren? dacht dat die verwijderd is?

Link to comment
Delen op andere websites

Het telt mee voor een award, maar ik weet niet of je nog een beloning krijgt. Misschien een tattoo of een T-shirt. Wat ik doe om vijf sterren te halen is even met een Buzzard over de gevangenis vliegen en vervolgens zo veel mogelijk politie uit schakelen. Met enige moeite kan je nadien gewoon uit het zicht blijven van andere helikopters om op die manier de politie kwijt te raken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het telt mee voor een award, maar ik weet niet of je nog een beloning krijgt. Misschien een tattoo of een T-shirt. Wat ik doe om vijf sterren te halen is even met een Buzzard over de gevangenis vliegen en vervolgens zo veel mogelijk politie uit schakelen. Met enige moeite kan je nadien gewoon uit het zicht blijven van andere helikopters om op die manier de politie kwijt te raken.

Over de gevangenis vliegen is een goede manier om 4 sterren te krijgen, maar als je in een buzzard op vanalles en nog wat schiet zit je ook al snel aan de 4 sterren. Ik vind het wel lastig om met een buzzard weg te komen als ik 5 sterren heb, want die helicopters spawnen overal.. lastig om niet gezien te worden.

Ik ben gevlucht via die tunnel, dat is inderdaad makkelijk. Ik heb gezien dat als je 5x 5 sterren kwijtraakt je een tattoo krijgt, niet echt de moeite waard naar mijn mening.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...