Jump to content

Wie is jouw favoriete personage in GTA III?


Michael

Recommended Posts

Sinds dat dit subfora ernstig lijdt aan een ziekte van ''doodheid'' probeer ik maar eens wat activiteit met dit topic te vragen. Wie vinden jullie namelijk je favoriete personage in GTA III? Mijn favoriete personage zou zelf naar Asuka Kasen geweest. Ze heeft een bepaalde aantrekkingskracht naar mij, in plaats van Maria Latore (die zichzelf in gevaar brengt :cab:) maar anyhow. Ze lijkt me gewoon een vrouw die best wel sterk is, en that's how I like it.

Alsjeblieft, laten we niet allemaal standaard Claude gaan kiezen. Er zijn enorm veel personage's in GTA III, en probeer dan ook even niet Claude alleen te kiezen. Hier heb je een grote lijst personages.

Het is uiteraard de bedoeling dat je je keuze toelicht!

Link to comment
Delen op andere websites

Claude :D

Meen je dat serieus, kan je niet lezen verdomme? :7

Volgens mij post jij ook alleen maar voor je postcount. Wellicht kan je proberen om eens een goede personage te kiezen..

Alsjeblieft, laten we niet allemaal standaard Claude gaan kiezen. Er zijn enorm veel personage's in GTA III, en probeer dan ook even niet Claude alleen te kiezen. Hier heb je een grote lijst personages.

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Claude :D

Meen je dat serieus, kan je niet lezen verdomme? :7

Volgens mij post jij ook alleen maar voor je postcount. Wellicht kan je proberen om eens een goede personage te kiezen..

Nee, ik maak geen grapje. Simpelweg omdat ik dan het geschreeuw van het character niet hoef te horen zodra je over iemand heen rijd... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Prima topic op zich, maar licht wel even toe waarom je iemand kiest. Anders wordt dit een vrij waardeloos topic... dus, Sir_Ballas, licht je keuze a.u.b. nog even toe.

Ik kies voor Catalina. Ze speelt in principe geen heel grote rol gedurende het spel, maar natuurlijk wel bij het begin en het einde van de verhaallijn. De keiharde vrouw die ze is, dat vind ik tof om te zien. Zoals ze in de intro Claude verraadt bij die bankoverval, heerlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn favo personage is toch wel Donald Love. De man heeft een groots imperium opgebouwd, en die tuin waar we hem geregeld spreken is natuurlijk prachtig. Verder geeft hij leuke missies, en zijn plotselinge verdwijning blijft natuurlijk voer voor vele discussies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga denk ik ook voor Donald Love, mede vanwege het mysterieuze sfeertje wat rond 'm hangt: zoiets vind ik altijd boeiend. Bovendien blijft het gewoon een interessant personage vanwege zijn successen en daarbij zijn invloed op de media in de wereld van GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...