Jump to content

The Bus Assassination


nicolaos1992

Recommended Posts

Ik wil beginnen aan de voorlaatste missie van Lester "The bus assassination".

Wat moet ik nu precies doen met de aandelen van Vapid?

Vóór de missie al mijn geld investeren in Vapid en ze meteen weer verkopen en na de missie weer net hetzelfde dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat Lester bij het begin van de missie zegt juist niet te investeren in Vapid. Na de moord kelderen de aandelen net. Als je op het dieptepunt van de prijs de aandelen koopt en dan een tijdje wacht tot het dieptepunt voorbij is, kan je pas geld verdienen.

Bij die missie heb ik geen aandelen gekocht omdat het me te onduidelijk was/te lang duurde, dus weet ik het niet 100% zeker.

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon na het voltooien van de missie al je geld in aandelen van Vapid stoppen. Een keertje je spel opslaan en je zult zien dat ze al enorm in waarde zijn gestegen. Denk dat het maximumstijgingspercentage tussen de 75-80% ligt, dus als je dat ziet staan is het een goed moment om je van je aandelen te ontdoen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

wanneer zie ik pas als het zijn dieptepunt bereikt heeft? pas als de pijl groen is of?

Het moment dat de pijl groen wordt, is het eigenlijk al zijn dieptepunt voorbij. Het is dus best regelmatig te checken, tot de pijl net op groen wordt gezet en dan te investeren, dan ga je voor de laagste prijs aandelen hebben gekocht.

Zoals Svenie al zei kan het inderdaad nooit kwaad om het spel eens apart op te slaan na te investeren, voor het geval dat het fout zou lopen. Ik weet niet of je nog een savegame hebt op dit punt nu je al verder bent gegaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...