Jump to content

North Yankton niet afgeschreven?


Krikke1992

Recommended Posts

Hallo Allemaal! Ik was net wat naar nieuwe dingen aan het zoeken om te doen in GTA Online en kwam dit filmpje tegen:

Zou er dan toch nog een mogelijkheid zijn dat er met North Yankton toch nog iets gedaan zal worden of niet? Wat denken jullie hiervan?

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk, de tijd loopt niet synchroon (NY is een paar jaar eerder), dus het zou erg klungelig zijn om dan omdat ze toch al een map grotendeels 'klaarhebben', die dan maar te gebruiken. Bovendien stelt de map niet veel voor, maar het is wel een toffe setting. Ik hoop het, maar de kans lijkt me klein.

Link to comment
Delen op andere websites

In de eerste missie (Prologue) loopt de tijd inderdaad niet gelijk met de andere gebeurtenissen uit het spel, want dit is (geloof ik) 9 jaar terug in de tijd. Maar later in het spel komt North Yankton terug in de missie Bury The Hatched, en die tijd loopt namelijk wel synchroon met de rest van het spel. Bovendien veranderen de meeste dorpen niet zo aangrijpend op enkele jaren tijd, dus denk ik niet dat dit de reden zal zijn om het niet te gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi opgemerkt! maar dat neemt ook niet weg dat er een NY bestaat van tijdens die andere missie, en wie weet komt die ooit wel eens boven? Nu ik heb een manier gevonden om alleen naar NY te glitchen (ook online, maar zonder een vriend nodig te hebben), en je ziet ook wel dat NY helemaal niet af is hoor, dus zoals die in de geglitchte versie is zal hij inderdaad nooit uitkomen. Maar ik heb nog een vermoeden waarom er ooit een speelbare NY kán komen en dat is omdat er ook sprake is dus van het dorp Ludendorf, dat ín NY ligt, dus er is al wel over nagedacht. Bedankt voor de info Ezra!

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk, de tijd loopt niet synchroon (NY is een paar jaar eerder), dus het zou erg klungelig zijn om dan omdat ze toch al een map grotendeels 'klaarhebben', die dan maar te gebruiken. Bovendien stelt de map niet veel voor, maar het is wel een toffe setting. Ik hoop het, maar de kans lijkt me klein.

De tijd is gebasseerd op de verhaallijn in single player en heeft niks meer te maken met een dlc van die map, tijden kun je aanpassen..

Let op mijn woorden, die dlc van north-yankton komt er! de halve gta-comminity schreeuwt erom, en aangezien de Map er al is, welliswaar niet helemaal af, maar dat kunnen ze nog aanpassen, gaan ze hem toevoegen!

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me sterk, de tijd loopt niet synchroon (NY is een paar jaar eerder), dus het zou erg klungelig zijn om dan omdat ze toch al een map grotendeels 'klaarhebben', die dan maar te gebruiken. Bovendien stelt de map niet veel voor, maar het is wel een toffe setting. Ik hoop het, maar de kans lijkt me klein.

De tijd is gebasseerd op de verhaallijn in single player en heeft niks meer te maken met een dlc van die map, tijden kun je aanpassen..

Let op mijn woorden, die dlc van north-yankton komt er! de halve gta-comminity schreeuwt erom, en aangezien de Map er al is, welliswaar niet helemaal af, maar dat kunnen ze nog aanpassen, gaan ze hem toevoegen!

Ik hoop het, de kans ook groot, maar dan moet er nog wel veel gesleuteld worden!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...