Jump to content

[PS3] Racegame met oudere Ferrari's, Lambo's e.d.


Silverbyte

Recommended Posts

Guys,

Ik heb al jaren een PS3 in mijn bezit waar ik met veel plezier op speel, maar ik heb eigenlijk geen enkele serieuze racegame in mijn collectie. Ik ben de laatste tijd redelijk gefascineerd door oudere Ferrari's, Lamborghini's en andere merken uit die hoek en zou daar graag ook mee willen racen op m'n PS3. Nou weet ik dat er zat racegames zijn met de nieuwste modellen van de grote merken, maar ik ben dus eigenlijk op zoek naar een game met Testarossa's, F40's, Countach's etc. Bestaan deze überhaupt of moet ik genoegen nemen met minder klassieke wagens?

Thanks in advance.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een Xbox zou hebben was Forza ideaal. Daar heb je een hoop klassiekers tot je beschikking zoals o.a. Ferrari 250 GTO, 246 Dino GTS, 355 GTS. Bij Forza heb je ook keuze tot de Porsche 550, een echte klassieker uit 1955. Verder nog Lamborghini Countach, Muira etc, Aston Martin DB5.

Deze auto's zullen denk ik ook wel zitten in de GT serie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ferrari Challenge is ook volgens mij alleen ferrari en alle ferrari's tot 2010 ofzo. De graphics zijn ook alsof ze uit 2010 komen.

EDIT: Gran Turismo 6 heeft al die bovengenoemde auto's. Anders kan je op de autolijst kijken, waar 1240 verschillende auto's op staan: http://www.kudosprime.com/gt6/carlist.php

Excuus om zo laat te posten: beter ooit dan nooit!

Bewerkt: door TheDutchWesley
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...