Jump to content

Verliezen geld online missies?


robbie0313

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb op een of andere rare manier $240.000.000 gevonden. Als ik een missie wil joinen staat onderin: cash $240.000.000.

Is het zo dat wanneer ik dood ga in de missie ik al mijn geld kwijt ben?

Dit zou ik wel erg jammer vinden namelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Ben idd voorzichtig met het "ontvangen" en al helemaal met het uitgeven van zoveel onrechtmatig verkregen geld. Net zoals Hmmpff ook vermeld zijn ze bij R* behoorlijk bezig om de (geld)cheats/glitches/hackers aan te pakken. In je account wordt dan je geld met je missies die je inmiddels hebt gedaan vergeleken. Indien dit niet klopt(overeen komt) dan bestaat er een grote kans op een ban. Wellicht indien je bij R* een melding hiervan doet dat er verder niets aan de hand is. Ben dan eigenlijk ook wel benieuwd of je dit geld mag houden, denk het niet..maar je weet maar nooit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben idd voorzichtig met het "ontvangen" en al helemaal met het uitgeven van zoveel onrechtmatig verkregen geld. Net zoals Hmmpff ook vermeld zijn ze bij R* behoorlijk bezig om de (geld)cheats/glitches/hackers aan te pakken. In je account wordt dan je geld met je missies die je inmiddels hebt gedaan vergeleken. Indien dit niet klopt(overeen komt) dan bestaat er een grote kans op een ban. Wellicht indien je bij R* een melding hiervan doet dat er verder niets aan de hand is. Ben dan eigenlijk ook wel benieuwd of je dit geld mag houden, denk het niet..maar je weet maar nooit.

zoals vandaag werd ik neergeschoten waarneer ik in mijn garage wou en toen stonden er 2 buffalo's heb dit vaker en dan verkoop ik hem dat mag toch gewoon...

Link to comment
Delen op andere websites

zoals vandaag werd ik neergeschoten waarneer ik in mijn garage wou en toen stonden er 2 buffalo's heb dit vaker en dan verkoop ik hem dat mag toch gewoon...

Staan die dan in je garage of net daarbuiten?

Auto's jatten,verkopen en noem maar op hoort bij het spel.

Zoals gezegd (volgens div. berichten op het net en YouTube) zijn ze met name flink bezig om de hackers aan te pakken die zeer veel geld storten en spelers die daar misbruik van maken.

Of je moet dmv cheats/duplicaten aan die auto's komen en/of dmv een glitch bij LSC verkopen....?

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenwoordig zijn er vele hackers met tanks! :@

die kan je gewoon kopen..

Maar ik bedoel bijna alle hackers een tank kopen, en mensen gaan irriteren. Want ik kan het redelijk goed zien wie een hacker is, en vele van die hackers zijn alleen maar met een tank mensen aan het irriteren.
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe herken je dan een hacker in een tank lol?

Ik lees steeds vaker en meer dat er steeds meer mensen gebanned worden, of in de cheaterspool gezet worden, ook helaas de spelers (zoals topic-starter) dat Hun ook aangepakt worden ondanks dat je er niks aan kan doen. Ik had niet verwacht dat rockstar daadwerkelijk ging optreden op deze manier, nu de vraag waar houd het op..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe herken je dan een hacker in een tank lol? Ik lees steeds vaker en meer dat er steeds meer mensen gebanned worden, of in de cheaterspool gezet worden, ook helaas de spelers (zoals topic-starter) dat Hun ook aangepakt worden ondanks dat je er niks aan kan doen. Ik had niet verwacht dat rockstar daadwerkelijk ging optreden op deze manier, nu de vraag waar houd het op..

Met name ook omdat de laatste tijd YouTube vol staat met money (glitches/cheats) lobby's filmpjes.

Sterker nog, er zijn bijna geen normale en leuke GTA 5 filmpjes te vinden de laatste tijd.

Dit kan dus voor kwaadwillende een behoorlijke aantrekkingskracht zijn. Het is ook wel een beetje door R* zelf gecreëerd door het verdienen van RP points en geld naar beneden bij te stellen terwijl het materiaal behoorlijk prijzig blijft. Dit in de hoop dat er online money gekocht gaat worden met echt geld.

Als ze dus nu niet als een olifant door een porseleinkast gaan, dan winnen de hackers en is het einde van bestaan in het zicht voor de game.

Aan de andere kant zal R* ook snel met een patch moeten komen waarin de verhouding tussen het verdienen van RP points en geld enerzijds en het materiaal (cars,mods,guns e.d.) anderzijds in zit verwerkt. Doen ze dit niet dan hoop ik dat ze hele grote en sterke Olli's hebben....om door die kast heen te raggen... :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...