Jump to content

Naar North Yankton op je eentje


Krikke1992

Recommended Posts

Nadat ik vorige week http://www.gtaforum....eiken/']dit topic las, over hoe je m.b.v. een vriend naar North Yankton kan glitchen, wou ik dit onmiddelijk proberen! Maar jammer genoeg vond ik niemand van m'n vrienden die tijd hadden om dit samen met mij te doen.

Vandaag was ik het beu en heb een oplossing gevonden voor zij die op hun eentje naar North Yankton willen glitchen. In de schattenkamer van Youtube vond ik dit:

Zo, en dit als bewijsje dat het gelukt is! Vrolijke feestdagen allemaal!

0_0.jpg

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Jep, inderdaad... Maar ondertussen heb ik gemerkt dat je gewoon heen en weer kan vliegen tussen North Yankton en Los Santos na het uitvoeren van deze glitch en gewoon simpelweg volk kan oppikken met de heli of vliegtuig. Dolle pret verzekerd! :puh:

Dus.. wie eens wil meevliegen mag me altijd een vriendschapsverzoek sturen op Xbox Live (Krikke1992)! :*D

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Gek genoeg ben ik er nog geen enkele keer geweest, maar als je er alleen heen kan is het misschien eens leuk om een kijkje te nemen. Maar heb je daar een goed stuk om rond te rijden? of is het vrij klein? als je van bovenaf bekijkt is het behoorlijk groot.

Link to comment
Delen op andere websites

De hoofdbanen zijn te berijden en zeker de moeite waard om eens over te rijden. Ja kan trouwens gewoon je mechanic bellen en die brengt je wagen dan. Als dit niet van de eerste keer lukt kan je zelfmoord plegen en respawn je terug in North yankton. Ook wanneer je over een stuk weg rijdt dat niet solid is en je er dus door valt en in zee terecht komt, kan je zelfmoord plegen en wordt je er terug gerespawned ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De hoofdbanen zijn te berijden en zeker de moeite waard om eens over te rijden. Ja kan trouwens gewoon je mechanic bellen en die brengt je wagen dan. Als dit niet van de eerste keer lukt kan je zelfmoord plegen en respawn je terug in North yankton. Ook wanneer je over een stuk weg rijdt dat niet solid is en je er dus door valt en in zee terecht komt, kan je zelfmoord plegen en wordt je er terug gerespawned ;)

moet je wel je spawn locatie op "last location" zetten he, anders heb je er nog weinig aan :puh:

rijden er ook andere auto's daar rond?

Link to comment
Delen op andere websites

Neen, jammer genoeg niet, maar je kan er wel dikke pret beleven met enkele vrienden. Of iemand die je in z'n heli achtervolgt en zicht te pletter schrikt als ie ineens North Yankton ziet verschijnen! :puh: Er zijn soms wel voetgangers (een oude dame op een stoel bv).

Edit: Politie rijdt er wel rond als je een wanted level hebt!

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...