Jump to content

Zieke zieke mensen in online


tjarda1999

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    5

  • FcUtreg4Life

    4

  • UberBug

    4

  • Krikke1992

    3

Je moet ook geen LSC gebruiken waar al mensen voor staan, of waar mensen bij in de buurt staan.

Als er 1 iemand bij de LSC is, dan kijk ik (soms) eerst of ze wat doen door met een redelijke snelheid al toeterend langs te rijden.

Maar in de regel ga ik naar een LSC waarbij in geen velden of wegen iemand bij in de buurt zit.

Maar het lijkt inderdaad wel steeds lastiger te worden om in een leuke free-roam terecht te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet ook geen LSC gebruiken waar al mensen voor staan, of waar mensen bij in de buurt staan.

Als er 1 iemand bij de LSC is, dan kijk ik (soms) eerst of ze wat doen door met een redelijke snelheid al toeterend langs te rijden.

Maar in de regel ga ik naar een LSC waarbij in geen velden of wegen iemand bij in de buurt zit.

Maar het lijkt inderdaad wel steeds lastiger te worden om in een leuke free-roam terecht te komen.

Het probleem is je rijdt in LSC er gebeurt niks niemand is er je zit in LSC ze komen als kakkerlakken naar 1 plekje

Link to comment
Delen op andere websites

Het feit dat veel mensen in GTA: Online de spelbeleving voor jou proberen te verpesten vind ik inderdaad wel erg jammer. Zeker omdat het in bijna iedere sessie is waar je komt. Gelukkig zijn er toch oplossingen om te voorkomen dat het onmogelijk voor je is om ook maar iets te doen. Waar ik altijd naar kijk, is de spreiding van de mensen in een sessie. Dus waar ze zich ongeveer bevinden. Blijkt dat (vrijwel) iedereen in Los Santos zit, dan probeer ik vooral in Blaine County te blijven, zelfde geldt voor omgekeerde situatie. Mocht het zo zijn dat er zowel mensen in Blaine County als in Los Santos zitten, dan probeer ik op andere manieren op bepaalde locaties te komen. Als ze over de snelweg rijden, dan neem ik liever de bergwegen. Zitten ze bij Fort Zancudo (m.a.w. dat ze zo met een straaljager op je af kunnen komen), dan ga ik via de andere kant. En dat zijn dan slechts een paar voorbeelden van zoals ik het altijd oplos.

De beste oplossing is natuurlijk nog altijd: ga naar de Invite Only Session-modus. Dan heb je helemaal geen last meer van anderen. Op den duur kan dat saai worden, maar dan vraag je gewoon of er vrienden zijn die wel in zijn voor een activiteit.

Wat ik overigens wel een enorme verbetering vind ten opzichte van multiplayer in GTA IV, is dat 'slechte mensen' een Bad Sport worden wanneer ze meermaals zonder pardon iemand uit de sessie doden. En zodra ze iemands verzekerde voertuig vernietigen mogen zij ervoor lappen. Wellicht komt Rockstar Games met meer van dit soort features in de toekomst. :)

Link to comment
Delen op andere websites

voor je het weet ben je weer gekilt bij los santos customs ik kan niet eens normaal mijn auto naar binnen of naar buiten rijden of je wordt al gekilt

wie heeft dit ook?

De beste tip die ik je kan geven is naar een LSC gaan waar niemand bij staat, of desnoods een nieuwe sessie joinen dan heb je er echt genoeg waar geen mensen zijn. Als je bang bent dat je wordt gekild nadat je klaar bent, heb ik 1 tip; niet zolang in die lsc blijven staan :puh:

Maar er zijn geloof ik 5-6 verschillende lsc's, ik heb nog nooit gehad dat bij alle 5-6 mensen stonden. meestal alleen bij degene in de stad.

Het komt al een beetje denk ik door de setting van GTA Online. Het is leuk, maar toch hoop ik stiekemweg op een wat ander soort model multiplayer (wat vrijer)

vrijwel in de zin van geen mensen tegenkomen als je dat niet wil? daarvoor kun je je eigen sessie maken.

Link to comment
Delen op andere websites

voor je het weet ben je weer gekilt bij los santos customs ik kan niet eens normaal mijn auto naar binnen of naar buiten rijden of je wordt al gekilt

wie heeft dit ook?

De beste tip die ik je kan geven is naar een LSC gaan waar niemand bij staat, of desnoods een nieuwe sessie joinen dan heb je er echt genoeg waar geen mensen zijn. Als je bang bent dat je wordt gekild nadat je klaar bent, heb ik 1 tip; niet zolang in die lsc blijven staan :puh:

Maar er zijn geloof ik 5-6 verschillende lsc's, ik heb nog nooit gehad dat bij alle 5-6 mensen stonden. meestal alleen bij degene in de stad.

Het komt al een beetje denk ik door de setting van GTA Online. Het is leuk, maar toch hoop ik stiekemweg op een wat ander soort model multiplayer (wat vrijer)

vrijwel in de zin van geen mensen tegenkomen als je dat niet wil? daarvoor kun je je eigen sessie maken.

Ik rij altijd wel door maar als de c.a 5-6 man staan die op je richten heeft het ook geen nut :puh:

En dan nog dat je nog geen 1 meter van die andere mensne afspawnt

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik ook die figuren spuugzat ben zit ik de laatste tijd bijna alleen nog in de Invite Only Session, of zoek ik (soms) een session waar meerdere crewleden inzitten.

Ik let dan op missies die door crewleden gehost worden om te joinen of andersom.

Zo kan je op je gemakje je eigen ding doen en missies joinen/hosten naar eigen keuze. Je bent dan wel wat meer afhankelijk of je bij een actieve crew zit of je (game)vrienden online zijn. Dit is voor mij een win-win situatie...Buiten het feit dat ik op zo'n manier van die kwallen afben, geniet ik ook veel meer van de game.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...