Jump to content

Zieke zieke mensen in online


tjarda1999

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    5

  • FcUtreg4Life

    4

  • UberBug

    4

  • Krikke1992

    3

Het is ook het feit dat sommige spelers het niet vertrouwen en daarom het vuur tegen je inzetten. Ik vertrouw soms ook geen speler gauw in online

Best jammer maar goed.

Ik heb sinds vandaag een auto met bom ff gemaakt

bij die groep van 6 gezet

slotje er af

en boem

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het raar dat julie hier allemaal over struikelen. Het is en blijft toch GTA, het spel dat gemaakt is om als een chaotische dwaas te spelen. Alles en iedereen kapot maken. Ik zou het raar vinden als iedereen volgens de verkeersregels zou rijden en elkaar voortdurend schouderklopjes geven. Ik persoonlijk schiet niet echt veel op onbekenden, maar ik snap het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

[...] De beste oplossing is natuurlijk nog altijd: ga naar de Invite Only Session-modus. Dan heb je helemaal geen last meer van anderen. Op den duur kan dat saai worden, maar dan vraag je gewoon of er vrienden zijn die wel in zijn voor een activiteit.

Als het goed is kan je ook een speler melden via GTA: Online als deze je speelplezier bederft. Je kan volgens mij via ''Online'' en dan kijken bij de volledige spelerslijst. Als het een persoon is, kan je deze gemakkelijk melden. Het is natuurlijk wel de vraag als Rockstar Games iets doet met de melding.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker irritant die gasten die er alleen op uit zijn anderen neer te knallen, maarja anderzijds we zijn in principe allemaal *gangsters*.

Gelukkig ook vaak genoeg random players waarmee je serieus een aantal missies mee kunt doen en als Friend op je lijstje toe kan voegen voor een volgende keer.

En soms ook aandoenlijke players of zullen het zeg maar 5jarigen zijn (wie weet) en niet echt weten hoe te spelen, bij 1 zon Lester missie waar bij je eerst zon viegtuig moet stelen boven in de map, ik was daar al bezig maar werd afgeknalt na een tijdje, en vroeg me af waar mn *collega* bleef dus ging ik hem bekijken,die gast ging dus helemaal te voet en dwars door de wildernis richting de spot, ik zat hard op te lachen achter de pc om zijn capriolen onderweg en toen was hij er eindelijk na circa 10 minuten gekloot, en werd hij met het eerste schot afgeknald.

Kan ook irrtant zijn maar was een leuke onderbrekig met een bakkie koffie erbij:)

Bewerkt: door WeariedBuckle08
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er weinig last van, maar het zou me ook niet zo storen moest het wel gebeuren. Misschien omdat ik het zelf ook wel eens doe, dat kan ook :puh: Hoort erbij vind ik.. En als het echt te erg wordt, kan je gewoon andere sessie joinen en klaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zelf storend dat je gewoon echt niemand standaard kan vertrouwen, zelfs als ik rustig langsrij en toeter en je uitstap dan is het gewoon knal. Nu speel ik eigenlijk ook heel snel met het gevoel dat absoluut niemand te vertrouwen is. Ik zou absoluut geen tegenstander zijn om een white flag sessie te hebben ofzo, waarin als je elkaar afmaakt ook de ziekenhuiskosten voor moet betalen.

Ik ervaar online soms als 1 grote deathmatch en dat zorgt ervoor dat ik eigenlijk geen behoefte hebt aan gewone deathmatches en dat vind ik jammer. Rockstar zou van mij zo mogen instellen dat als je elkaar afmaakt in freemode dat je dan ziekenhuiskosten moet betalen voor de ander, dan kan je een geintje wel een keer waarderen maar als je dat teveel doet is dat niet goed voor de centen.

Aan de andere kant stimuleerd rockstar juist om elkaar af te maken in de freemode aangezien dit positieve gevolgen heeft voor al je wapons awards, dit zou van mij alleen mogen in deatchmatches en andere jobs.

Passive mode is leuk maar eigenlijk net niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het zo lees heb ik vaak mazzel.

Vind het over het algemeen best meevallen.

En als ik er af en toe zo iemand tegen kom vind ik dat niet zo erg.

Had laatst wel dat ik door iemand in een tank werd opgeblazen.

Maar kreeg mijn auto kostenloos vergoed van de verzekering.

Wat bricone verteld heb ik ook al een paar keer gehad, en dat stoort me meer.

Speel je met een ander of een paar andere missies maar zodra als je stopt en in freemode komt zit er altijd wel een bij die gelijk begint te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

WIj doen het best vaak met een groepje lsc terroriseren.

Het blijft gewoon leuk om te doen, soms ontstaat er echt een gevecht tussen iedereen.

Met een man of 6, 7 tegen elkaar met de politie er bij.

Als je het niet leuk vind moet je gewoon in passive mode gaan, andere server zoeken of andere lsc gaan.

Het is gewoon jammer dat sommige er z'n probleem van maken als ze gekild worden, snappen doe ik het niet,

This toch GTA?

Wat goed werkt overigens is, als je bijv. met z'n 3 bij lsc gaat zitten op 1 een bounty zetten en de andere 2 even van de radar af, dan komt iedereen als gekke op die bounty af, goed lok middel :+

Link to comment
Delen op andere websites

Vanwege deze "zieke zieke mensen" heb ik GTA Online al vrij snel afgezworen. Nu speel ik af en toe nog een invite als ik uitgenodigd wordt terwijl ik SP speel; maar das ook veel minder leuk, omdat ik vaak geen idee heb wat ik moet doen en alle anderen 10x betere wapens hebben dan ik (zit ik met mijn level 5 bij mensen van level 50 of zo :7). En ook simpelweg gewoon beter zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

WIj doen het best vaak met een groepje lsc terroriseren.

Het blijft gewoon leuk om te doen, soms ontstaat er echt een gevecht tussen iedereen.

Met een man of 6, 7 tegen elkaar met de politie er bij.

Als je het niet leuk vind moet je gewoon in passive mode gaan, andere server zoeken of andere lsc gaan.

Het is gewoon jammer dat sommige er z'n probleem van maken als ze gekild worden, snappen doe ik het niet,

This toch GTA?

Wat goed werkt overigens is, als je bijv. met z'n 3 bij lsc gaat zitten op 1 een bounty zetten en de andere 2 even van de radar af, dan komt iedereen als gekke op die bounty af, goed lok middel :+

Je kan de rollen ook omdraaien! Waarom gaan jullie niet met zijn zessen naar een eigen lobby? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit meestal met één of meer vrienden in een normale sessie en daar hebben wij bijna geen last van dat soort mensen. Soms wordt er uit het niets een vriend neergeschoten, maar that's it eigenlijk. En als we echt in alle rust even willen ouwehoeren dan maken we een 'invite only session' aan en gaan we daar in.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan de rollen ook omdraaien! Waarom gaan jullie niet met zijn zessen naar een eigen lobby? ;)

Nou heel simpel, omdat we het leuk vinden om andere er bij te betrekken.

Mooiste is nog als je iemand uit z'n auto sniper als hij bijna in lsc is :)

DOen ze vaak wanhopige acties om bij de auto te komen.

En soms krijg je de halve map achter je aan. icl buzzers enzo.

Dat hoort toch bij GTA?

Of willen jullie een de Sims sfeertje hebben? allemaal lief voor elkaar zijn en geen stoute dingen doen??

Ik begrijp echt niet hoezo er moeilijk gedaan wordt over iemand killen of auto's slopen.

Na een paar patches geleden kan je bijna onbeperkt auto's slopen, dan is het toch leuk om er gebruik van te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk hoort dat bij GTA. Een beetje aankl*ten/trollen kan heel leuk zijn. Het daarbij elkaar neerknallen hoort daar ook bij. Het elkaar respecteren echter ook!

Het gaat dan ook met name over figuren die niet van ophouden weten en keer op keer wachten tot je terug spawn om je vervolgens weer een kogel door je kop te jagen.

Dit zijn met name figuren met rank 100+, een bankrekening van tig miljoen en uit verveling/gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen. Deze hebben immers geen doel meer. Ook zijn het vaak figuren die dmv glitches/cheaten hun materiaal bij elkaar hebben gekregen.

Ook is er een soort "gentleman agreement" dat indien iemand die toetert geen kwaad wil.... ook dit wordt door dit soort figuren niet gerespecteerd.

Dit zijn dus figuren die andere er bij betrekken voor hun eigen plezier terwijl die ander niet aan dit soort plezier wenst mee te doen!

Daarom is de cheaters pool een mooie uitkomst...kunnen ze elkaar vervelen en krijgen nog een mooi hoedje kado ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...