Jump to content

Zieke zieke mensen in online


tjarda1999

Recommended Posts

Tuurlijk hoort dat bij GTA. Een beetje aankl*ten/trollen kan heel leuk zijn. Het daarbij elkaar neerknallen hoort daar ook bij. Het elkaar respecteren echter ook!

Het gaat dan ook met name over figuren die niet van ophouden weten en keer op keer wachten tot je terug spawn om je vervolgens weer een kogel door je kop te jagen.

Dit zijn met name figuren met rank 100+, een bankrekening van tig miljoen en uit verveling/gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen. Deze hebben immers geen doel meer. Ook zijn het vaak figuren die dmv glitches/cheaten hun materiaal bij elkaar hebben gekregen.

Ook is er een soort "gentleman agreement" dat indien iemand die toetert geen kwaad wil.... ook dit wordt door dit soort figuren niet gerespecteerd.

Dit zijn dus figuren die andere er bij betrekken voor hun eigen plezier terwijl die ander niet aan dit soort plezier wenst mee te doen!

Daarom is de cheaters pool een mooie uitkomst...kunnen ze elkaar vervelen en krijgen nog een mooi hoedje kado ook.

HELEMAAL met je eens, altijd als ik bij Vinewood de LSC in wil schieten ze op je met MGs/RPGs/Miniguns... :(

Ik vind het ook niet erg een beetje trollen maar op een gegeven moment is it enough. :/

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    5

  • FcUtreg4Life

    4

  • UberBug

    4

  • Krikke1992

    3

Heb er ook geen moeite mee als ik eens neer geknalt word.

Maar als ze je idd gaan opjagen en keer op keer achter je aankomen terwijl je daar zichtbaar geen zin in hebt is gewoon triest.

Maar komt helaas soms voor.

Je kunt dit soort spelers ontwijken door ze op een lijst te zetten. Weet alleen ff niet meer hoe of wat.

Maar dat word je niet meer met die persoon in een sessie gezet.

Zit ergens in het opions menu.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze 'zieke' mensen zijn voornamelijk 9/12 jaar oud neem ik aan. Had het zelf ook is gemaakt. Reed rond in die look-a-like Aston Martin DB5 toen er ineens een gozer me dood schoot en er vandoor ging met me auto. Heb hem weten terug te pakken en ben toen naar een garage gereden. Daar ongeveer 5/10 minuten gezeten, ondertussen koffie gehaald, kom ik terug en rij de garage uit staat, die no-lifer er gewoon nog steeds en schiet me weer dood. Die jongetjes hebben echt niks beters te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik maak het niet veel mee dat er 6 man zit te wachten bij de lsc, zelf ben ik ook geen persoon die iedereen om willen en weten neerschiet, ik ga er alleen wel 100% voor als ze mij eerst neer schieten., en wat is nou mooier dan dat je 6 lsc wachters kan neerknallen, dan hoor je door die headset neee

Link to comment
Delen op andere websites

Aan de ene kant, Het is GTA. Je moet niets anders verwachten dan een hoop chaos.

Maar het wordt soms ook wel kei irritant. Zelfs met passive mode aan geven mensen er geen zak om.

Had ik vandaag ook weer. Wil je net even je mooi gekochte Adder gaan modden, een paar wapens kopen en een nieuw outfitje.

Rij ik de LCS uit, Wordt ik meteen al neergeschoten.

In dit soort gevallen kan je wel zeggen, kies een LCS buiten de stad.

maar 1. Ik ben zelf niet het type dat graag 5 á 10 minuten gaat rijden alleen maar zodat ik even een nieuw kleurtje op me auto kan doen. En 2. Als het echt van die kl**tzakken zijn dan komen ze toch wel. Zoals PatrickBateman ook al zei. Ze wachten tijden lang op je. Het kan ze toch niets schelen.

Maar oke, dat was dan irritant, Je wordt even doodgeschoten en re-spawned weer. Pakt even je wagentje weer en gaat naar de volgende lokatie.

Maar dan heb je weer van die mensen die niets anders doen dan met een Hydra of Buzzard mensen neerknallen. Deze mensen vindt ik het ergste. Omdat ze zelfs al zijn ze aan de andere kant van de map, als ze toevallig langs je komen vliegen ben je de spreekwoordelijke sjaak.

Maar oke, was dan wel irritant dat deze soort mensen je auto opblazen, Heb me verzekering en in dit geval mocht dit persoon alles gaan betalen.

Maar dan heb je ook nog van die mensen die niet altijd maar kloten, maar het alleen soms doen wanneer ze de kans zien om in een keer groot schade te doen.

Wat krijgen die? een waarschuwing, 'doe het niet nog maals. Of anders...!'

Rot dat je dan zelf die 14.000 mag gaan lappen.

Zouden ze iets beters op moeten verzinnen vindt ik. Bijvoorbeeld, dat de vernieler de volle met altijd mag betalen als hij iemands auto in passive mode opblaast.

Maarja, terug naar mijn dagje.

Wordt ik dus onderweg al opgeblazen door een hydra. Wat irritant is, maar zoals ik al zei, hij mocht de volle mep betalen. Dus dan maakt het mij toch niets uit, duurt het maar 2 minuutjes langer.

Maar zodra ik dus even de Ammu-nation in was om een wapen en wat armor te kopen voor een Gang-attack, kaboom. Weer me auto opgeblazen, en dit keer dus door zo'n jochie van 12 dat denkt leuk te zijn, en omdat hij eigenlijk toch al een 'good sport' is, betaalt hij die keer niets. -.- Fijn, dat gaat me weer ongeveer 14.000 kosten.

Kan dan al helemaal niet tegen die mensjes die dan nog ook leuk de tijd te nemen om je meteen alweer plat te rijden wanneer je dan ook de winkel uitstapt.

Of meteen over de Chat, of via 'sms' je even laten weten wat de seksuele avondturen van me moeder zijn.

Eventjes laten weten hoe veel beter ze dan jou zijn.

Passive mode, Hah, Het betekend helemaal niets, behalve dan dat jij niet kan terug vechten.

Eerlijk gezegd, GTA Online had echt een fantastisch onderdeel van GTA:V kunnen zijn, Maar ik kan niet eens een normaal spel spelen met mensen die op zijn minst spelen om te spelen, en niet om andere mensen maar te 'trollen'

En het blijft tegenwoordig ook al niet meer alleen bij de free-roam.

Erg jammer dit alles.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk hoort dat bij GTA. Een beetje aankl*ten/trollen kan heel leuk zijn. Het daarbij elkaar neerknallen hoort daar ook bij. Het elkaar respecteren echter ook!

Het gaat dan ook met name over figuren die niet van ophouden weten en keer op keer wachten tot je terug spawn om je vervolgens weer een kogel door je kop te jagen.

Ooit aan gedacht dat dat wellicht voor jou bij GTA hoort maar voor anderen niet? Bij mij hoort random mensen afschieten absoluut niet bij GTA. Het maakt mij hierbij niet uit of ik 1x of meerdere keren aangevallen wordt. Zolang ik niemand afschiet, moeten zij mij ook niet neerknallen. GTA gaat om vrijheid, dat is waar, maar in Online spellen gaat de vrijheid tot dat punt dat het de vrijheid van iemand anders inperkt.

Voor de rest ben ik het overigens wel met je eens, trouwens. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jullie berichtjes allemaal zo leest dan pas ik aardig in het profiel van die zieke mensen, buiten me leeftijd om dan.

Maar denken jullie dan dat (even op mezelf houdend) zodra ik online komt niks anders doe dan mensen afknallen en voertuigen opblazen??

Zoiets doe je gewoon met periodens, heb je een avondje missies en races gedaan, ben je dat zat, dan ga je ff een uurtje knallen.

En ja als zo een heleboel andere ook denken dan komt het voor de vredige spelers net over of die genen dat alleen maar doe, dat is natuurlijk niet zo.

Als je er niet van gedient ben dan zorg je toch dat je maar 1x gekild wordt? daarna in passive mode (wel zorgen dat je niet midden op straat loopt) of andere sessie joinen met spawn location last position, en klaar is kees...

Uiterraad is het vervelend als je passive aan heb staan en er wordt net zo vaak over je heen gereden tot je dood gaat. er zijn genoeg manieren om iets terug te doen waarmee de kans groot is dat je dat wint.

Als ik iemand tegenkomt in Online dan schiet ik die meestal wel af, want anders gebeurt het namelijk andersom, dus waarom niet voor zijn??

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het echt sneu van sommige vindt om dan gelijk een titiel te geven als Zieke zieke mensen, this toch een game.

Er wordt net gedaan als LSC geterroriseerd word dat je dan gelijk je hele avond kwijt bent met er vandaan te komen ofso. hoelang doe je er over om er van weg te komen? 1 minuut???

Link to comment
Delen op andere websites

Ooit aan gedacht dat dat wellicht voor jou bij GTA hoort maar voor anderen niet? Bij mij hoort random mensen afschieten absoluut niet bij GTA. Het maakt mij hierbij niet uit of ik 1x of meerdere keren aangevallen wordt. Zolang ik niemand afschiet, moeten zij mij ook niet neerknallen. GTA gaat om vrijheid, dat is waar, maar in Online spellen gaat de vrijheid tot dat punt dat het de vrijheid van iemand anders inperkt. Voor de rest ben ik het overigens wel met je eens, trouwens. ^_^

HoHoho (merry christmas), ik heb het niet over random mensen afschieten...Als ik al iemand neerknalt dan is dat alleen omdat ik mij verdedig. Als ik random mensen zou willen afknallen dan speel ik wel Call of Duty of Battlefield. Trouwens, is gelijk een tip voor diegene die wel graag wil knallen...hele mooie spellen :klap:

>>> Door Dutchy3010: Dan had ik jouw post verkeerd geïnterpreteerd... Jij ook fijne feestdagen. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

@Extreem ja rockstar doet wat met reports. Maar met name glitchers/hackers, geen onnozele dingen zoals dat iemand een paar keer door dezelfde persoon gekild is.

En het blijft gta.. hou dat altijd in je achterhoofd. Als je vriendelijk bent, en iemand schiet je dood, dat kan..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

hoi, ik heb me bij dit forum aangemeld na het lezen van dit topic. Ben namelijk flink gefrustreerd door het feit dat ik sinds afgelopen vrijdag GTA online speel, en bijna direct, met alleen een beginnerspistooltje als wapen constant aangevallen wordt. Dan ben je level 3 en denk je het speelveld een beetje te gaan verkennen blijk je een sitting duck te zijn. Denk ik wel even terug te schieten met mijn speelgoedpistooltje en word ik met een enkel schot van de tegenstander geveld. Bij de tweede confrontatie kon ik met wat mazzel mijn tegenstander overhooop schieten, leverde toch een goed gevoel op. Helaas kwam daarna de 2e debiel die me overreedt. Weg klein momentje van triomf.

Vreemd genoeg ben ik desondanks tot level 5 opgeklommen waardoor ik een micro smg kon aanschaffen. Helaas komt het er nu op neer dat als ik iemand zie naderen er direct op los schiet.

Dus voordat je begint over de sims, en dat het er allemaal bijhoort, denk er aan dat er spelers zijn die zich niet zo makkelijk kunnen verweren.

Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd genoeg ben ik desondanks tot level 5 opgeklommen waardoor ik een micro smg kon aanschaffen. Helaas komt het er nu op neer dat als ik iemand zie naderen er direct op los schiet.Dus voordat je begint over de sims, en dat het er allemaal bijhoort, denk er aan dat er spelers zijn die zich niet zo makkelijk kunnen verweren.

Welkom op dit forum!

Maar op je reactie:

Het kan liggen aan je level. Dan denken ze van: ''wat een noob, die heeft nauwelijks wat en die kunnen we makkelijk overrijden of neerschieten''. Ik ben nu level 90, en wordt nauwelijks aangevallen door andere medespelers. Jij hebt nauwelijks wapens, als ik het zo zie van je reactie. Ik heb al een Assault Shotgun, Assault Rifle, AP Pistol en nog wat goede wapens. Ik kan ze ook makkelijker doden, dat doe ik dan ook vaak met me Assault Shotgun. Ik zeg niet dat je nu een ''noob'' ben of dat je moet levelen, maar dit is mijn mening.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd genoeg ben ik desondanks tot level 5 opgeklommen waardoor ik een micro smg kon aanschaffen. Helaas komt het er nu op neer dat als ik iemand zie naderen er direct op los schiet.Dus voordat je begint over de sims, en dat het er allemaal bijhoort, denk er aan dat er spelers zijn die zich niet zo makkelijk kunnen verweren.

Welkom op dit forum!

Maar op je reactie:

Het kan liggen aan je level. Dan denken ze van: ''wat een noob, die heeft nauwelijks wat en die kunnen we makkelijk overrijden of neerschieten''. Ik ben nu level 90, en wordt nauwelijks aangevallen door andere medespelers. Jij hebt nauwelijks wapens, als ik het zo zie van je reactie. Ik heb al een Assault Shotgun, Assault Rifle, AP Pistol en nog wat goede wapens. Ik kan ze ook makkelijker doden, dat doe ik dan ook vaak met me Assault Shotgun. Ik zeg niet dat je nu een ''noob'' ben of dat je moet levelen, maar dit is mijn mening.

bedankt voor je welkom! En zeker ben ik een noob, maar daar komt snel genoeg verandering in. Misschien kan ik ook levelen in die andere modus, ben de naam even kwijt. Ben al zo wijs om al mijn geld op de bank te zetten, dus dat valt er al niet meer te halen. Hopelijk kan ik vanavond weer een paar uur oefenen...... :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...