Jump to content

Zieke zieke mensen in online


tjarda1999

Recommended Posts

  • Reacties 66
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    5

  • FcUtreg4Life

    4

  • UberBug

    4

  • Krikke1992

    3

Zijn "noobness" heeft er niets mee te maken. Ik ben level 86 en kom ook geregeld dat soort gasten tegen die het lollig vinden om me neer te schieten of te overrijden wanneer ik passive mode aan heb staan. In andere servers heb ik weer totaal geen last, dus je moet het gewoon net treffen.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn "noobness" heeft er niets mee te maken. Ik ben level 86 en kom ook geregeld dat soort gasten tegen die het lollig vinden om me neer te schieten of te overrijden wanneer ik passive mode aan heb staan. In andere servers heb ik weer totaal geen last, dus je moet het gewoon net treffen.

Ik bedoel niet dat ze allemaal denken: ''wat een noobje zeg, die kunnen we lekker doden''. Maar wat jij zegt, heb ik ook vaak, maar als ik me 2e poppetje pakt van level 7. Wordt ik bijna in elke server achtervolgt door mensen en wordt ik gedood. Als ik me level 90 poppetje pakt heb ik dat veel minder.

Link to comment
Delen op andere websites

Et maakt mij vrij weinig uit wat ze met me doen. Als ik echt ff iets belangrijks wil doen ga ik in invite only. Het enige waar ik NIET tegen kan is dat mensen me doodschieten terwijl ik in de taxi zit. Ik wil ff een bakje koffie of een boterhammetje smeren terwijl ik bijv, naar ammu nation word gebracht. Komt er een of andere hapsnurker mij en/of de chauffeur doodschieten.

Dat is het enige waar ik me aan doodirriteer.

Voor derest, ik speel vrijwel altijd met vrienden. Dus als er 1mij killt, gaan we met zn 5en achter hem aan en hem net zovaak killen dat ie leaved. Dat zal em wel ff leren ;)

Link to comment
Delen op andere websites

zorg dat je in een actieve crew zit..gister bij 4 crewleden in de server komt er een groepje van 6 of 7 man met hun gepimpte wagens aan en mij afknallen.. :ch:

ik me crewleden optrommelen en dat werd chaos maar wel leuk na een uurtje was het dan ook wel gebeurt. soms is het ook wel even lekker om te trollen met elkaar maar op een gegeven is het genoeg geweest..kan me wel voorstellen dat het zwaar irritant is dat je elke x gekilld word..

Link to comment
Delen op andere websites

De enige mensen die ik doodschiet zijn m'n vrienden, maar dat is gewoon voor de lol en als ze het niet willen doe ik het niet. Maar ik val nooit random personen aan, wel houd ik mn wapen in de aanslag je weet maar nooit. Als random mensen mij zomaar killen, krijgen ze een hel te verduren in de sessie waarin ze zitten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je denkt respect af te dwingen met een hoog level, speel wat vaker in een private sessie met vrienden alleen, dat gaat eerlijk en er zijn geen ettertjes die je voor de lol afschieten.

Tenzij een van je vrienden Alaska1001 heet. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gekgenoeg - als ik iemand voorbij rij - achtervolgen ze me altijd :?

Een vriend van me wil ook altijd gewoon random mensen afknallen als ze voorbij komen. Ik moet elke keer weer zeggen dat, als hij jou niks doet, je hem ook niks moet doen. Maar toch, telkens gaat hij weer achter een random gast aan.

Het lijkt wel of degenen die random mensen willen dooden nooit elkaar treffen, maar altijd degenen die niet dood willen.

Link to comment
Delen op andere websites

Net weer in een sessie met 2 van zulke gastjes, de hele tijd killen en ik kon niet eens terug killen omdat ze in een Entity zaten die niet eens kapot te krijgen was, ik schoot er zelfs met een RPG op, maar neehoor, helemaal niks. Meteen maar gereport.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had het laats ook in een deadmatch,

tien minuten lang was iedereen maar op elkaar aan het schieten.

en sommigen gingen heel bewust voor een headshot of gebruikten van die sniper geweren

waarmee je van een afstand kan schieten. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je denkt respect af te dwingen met een hoog level, speel wat vaker in een private sessie met vrienden alleen, dat gaat eerlijk en er zijn geen ettertjes die je voor de lol afschieten.

Tenzij een van je vrienden Alaska1001 heet. :D

Ben de laatste dagen kalm haha
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...