Jump to content

Was GTA V onvolledig voor release?


Krikke1992

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik was wat aan het vliegen over zee, ten zuiden van Los Santos International Airport tot ik opeens een lichtschijnsel zag in zee. Toen ik er naartoe vloog kreeg ik dit te zien:

0_0.jpg

Nu kan het aan mij schelen, maar dat lijkt me een stad... dus vloog ik er naartoe en trok nog enkele foto's

0_0.jpg

Hier zie je rechts onderaan verlichting die doet denken aan een landingsbaan. rechts vanboven zie je gekleurde lampen die op een lichtreclame lijkt vanop wolkenkrabbers. Ook daar heb ik een foto (hieronder) van en daarop zie je duidelijk dat de lichten ook niet op gelijke hoogte hangen. Dit kan dus duiden op het feit dat dit verlichting op gebouwen, bruggen, wolkenkrabbers, ... is.

0_0.jpg

En op deze foto zie je in het midden een stuk van een rechte baan (autostrade?), of daar lijkt het wel op.

0_0.jpg

en als laatste foto, toen ik hier allemaal voorbij vloog, zag ik dat er verderop nog precies een klein 'dorpje' was:

0_0.jpg

Wat dit nu allemaal te betekenen heeft weet ik niet, maar volgens mij kan dit er op duiden dat de map van GTA V oorspronkelijk groter moest zijn, maar dat deze dorpen niet optijd af geraakten en -slordig- verwijderd zijn uit de game, maar de lichttextures nog gebleven zijn.

Dit kan dus misschien ook een verklaring zijn waarom Ludendorff (North Yanton) niet in het spel zit, maar wanneer je er toch naartoe glitched, je merkt dat het dorp helemaal niet af is (sommige gebouwen zijn hard, door andere rijd je gewoon door, wegen waar je doorzakt, ...). Dit kan er dus op wijzen dat Norty Yankton oorspronkelijk ook in de game moest zitten, maar niet tijdig is afgeraakt.

Zou de map van GTA V ooit uitgebreid worden door een DLC of zie ik spoken? Wat denken jullie hiervan, is da map kleiner dan oorspronkelijk bedoeld werd? Ik schrok me alvast een hoedje!

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant topic! Aangezien ik dit meer van het spel zelf, en minder van de Online modus, vind, verplaats ik het naar het Singleplayer forum. :)

Ik denk niet dat dit een niet afgemaakt deel is van GTA V. Ten eerste omdat ik de GTA V map zo'n 8-10 maanden voor de release voor het eerst zag en dat dezelfde map was als dat GTA V heeft. Ten tweede is North Yankton ook niet te bereiken via de zee, dus zou je moeten teleporten (en is dus niet te vergelijken met wat jij vond). Waarschijnlijk is het gewoon een (enorm slordige) bug en komen die lampen overeen met een deel van de GTA V map en -for some reason- wordt die ergens op het water ook weergegeven.

Top gevonden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Of, als we gaan speculeren.. Misschien komen er toch extra eilanden in GTA V? In de DLC's? Daar waren namelijk voor de publicatie van de map ook al geruchten over! :D

Goed gevonden hoor! Denk niet dat er veel andere mensen die dit gevonden hebben en online hebben geplaatst :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Liberty City lijkt me onwaarschijnlijk, dat is nog te recent en zou er bovendien net hetzelfde uitzien als Liberty City van GTA IV (zelfde era). Stel je voor dat ze eindelijk Vice City gaan omzetten naar het GTA IV Era! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat dit de verlichting van North Yankton is. Ik heb je even opgezocht op SocialClub om de locatie van de foto's te bekijken, en ze zijn genomen op de plaats waar North Yankton verschijnt als je gebruik maakt van de glitch om daar te komen.

Ik heb die lichten zelf ook gezien, nadat ik in North Yankton geweest was en daarna wat andere modes gedaan had kwam ik terug in Free Mode en was North Yankton niet meer bereikbaar, echter de lichtjes waren nog wel te zien. Aangezien jij ook in North Yankton geweest bent, vermoed ik dat jij hetzelfde gedaan hebt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gevonden! Kan je aangeven waar die lampjes zich ongeveer bevinden?

Mogelijk kunnen we het in kaart brengen.

Misschien zijn de lampjes Santa Catalina Island wat een eiland voor de kust van Los Angeles is en mogelijk in een DLC wordt toegevoegd. Of vloog je gewoon over de lampjes van North Yankton die door een bug toevallig nog zichbaar zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Interessant! Ik moet me echter wel aansluiten bij Dutchy's theorie, denk ook dat het gewoon een toevallig bug is.

Het kan anders allemaal wel hoor, maar het lijkt me een onwaarschijnlijke locatie om een DLC-eiland neer te pleuren in de toekomst, zeker omdat het bereikbaar lijkt. Als er DLC zou komen met een ander stuk map dan zullen die zich volgens mij niet in eenzelfde hemel (om hier een SA-term te gebruiken) bevinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof niet dat dit met een DLC te maken heeft, ik weet absoluut zeker dat dit de verlichting van North Yankton is. Op de 3e foto herken je overduidelijk de spoorwegovergang daar, aan de rode en groene lichten naast elkaar. Door een bug blijft de verlichting zichtbaar als je freemode verlaat en daar later terugkeert, terwijl North Yankton zelf niet meer zichtbaar is. De lichten verdwijnen pas als je GTA Online verlaat en opnieuw opstart. De locatie waar deze foto's genomen zijn is exact dezelfde locatie als waar North Yankton verschijnt. (Zien mijn eerdere post hier..)

Ik weet ook zeker dat je ze nu (voorlopig) niet meer ziet, aangezien de mogelijkheid om naar North Yankton te komen is gepatched met update 1.08, die vandaag verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat Sentasi vertelt kan wel eens kloppen. Ik herken inderdaad nu ik terug vloog precies de spoorweg lichten. Wat ik aanhield voor het 'tweede dorp' komt overeen met de bank geloof ik, kijk maar.

0_0.jpg0_0.jpg

En de mogenlijkheid om naar North Yankton te vliegen is niet gepatched want de bovenste foto heb ik zo net genomen. Wat ik heb 'ontdekt' zal dus wel zeker een bug zijn i.v.p. een extra eiland of dergelijke, jammer!

Edit: Hier is trouwens de SnapMap:

Click here to view the SnapMap

Bewerkt: door Krikke1992
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...