Jump to content
Joriz

Michael, Franklin & Trevor nagetekend in 80's Vice City stijl!


Wat sommige mensen kunnen tekenen is echt zo mooi dat je bijna zou denken dat het bij Rockstar Games weg komt. Zo liet ik al eerder fanart zien van Patrick Brown en Amirul Hafiz. Wat ik nu op het internet ben tegengekomen is echt mooi! GTA-fan Gerrel Saunders heeft geheel in 80's Vice City stijl de GTA5 hoofdpersonages Michael, Franklin en Trevor nagetekend en het ziet er echt fantastisch uit! Onder de titel GTA: Vice City Nights heeft hij nog meer tekeningen gemaakt in deze stijl. Alle artwork van het fictieve GTA: Vice City Night is te zien op Gerrel Saunders zijn Behance.

gallery_1_5_74441.jpg

Trevor, Michael en Franklin

gallery_1_5_153702.jpg

Ook deze fictieve GTA moet natuurlijk zijn eigen dame hebben!

puh2.gif

Bron: Gerrel Saunders Behance via theGTAbase.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat vind ik juist wel. Als je dat gratis kapsel en die baard laat aanmeten lijkt hij er best op. Ik vind ze erg vet gemaakt. Het ziet er allemaal niet zo moeilijk uit, maar als je het eenmaal gaat proberen kom je er uiteindelijk achter dat het toch wel moeilijk is. :7

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vice Franklin lijkt een combinatie van Franklin en Mr T, het meisje is volgens mij gewoon een Vice-versie van de bestaande artwork en dus niet zozeer een nieuw iemand, lijkt me. Vooral Trevor doet me wat vreemd aan, hij lijkt niet op de Trevor die ik uit de game ken, maar tegelijkertijd: Het blijven de '80s en Trevor had er perfect zo kunnen bijlopen toen. Maar dan wel met een zonnebril, een roze.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vice Franklin lijkt een combinatie van Franklin en Mr T,

Ik wachtte erop dat iemand dit zei. :7

Overigens wel een leuke tekening. Vind de artworks als die van Patrick Brown echt altijd leuk om te bekijken. Maarja, het talent, je hebt het of je hebt het niet natuurlijk.. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...