Jump to content

[Stelling] 2013 Bracht ons betere games dan 2012


Fiegel5

Recommended Posts

Leuke stelling. Ik kijk niet specifiek naar GTA V, meer naar andere titels. Dit jaar heeft wel mooie titels opgebracht zoals Assassin's Creed IV: Black Flag, The Last of Us, Pay Day 2, Battlefield 4 en Call of Duty: Ghosts.

Dat zijn al aardig wat titels. Maar het zijn niet specifiek de games zelf, we zijn dit jaar een generatie verder gekomen, de Playstation 4 (en Xbox: One). Dus ik zou zeggen, ja dit jaar bracht ons betere games.

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke stelling. Ik kijk niet specifiek naar GTA V, meer naar andere titels. Dit jaar heeft wel mooie titels opgebracht zoals Assassin's Creed IV: Black Flag, The Last of Us, Pay Day 2, Battlefield 4 en Call of Duty: Ghosts.

Dat zijn al aardig wat titels. Maar het zijn niet specifiek de games zelf, we zijn dit jaar een generatie verder gekomen, de Playstation 4 (en Xbox: One). Dus ik zou zeggen, ja dit jaar bracht ons betere games.

Bf4 was niet eens compleet, Ac4 is niet mijn game en voor de rest heb je wel een BEETJE gelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Games uit 2012 die ik vet vond:

Max Payne 3

NFS: Most Wanted

Borderlands 2

The Walking Dead - TTT

Far cry 3

Assassin's creed 3

Mass Effect 3

2013:

Call of Duty: Ghosts

Tomb Raider

Gta v

Bioshock infinite

Assassin's creed IV

Killzone Shadowfall

Ik zou niet zeggen dat ik 2013 een slecht jaar vond, het bracht ons namelijk

zeer goede games, maar in mijn ogen is 2012 toch echt een jaar geweest met

vele games die goed zijn.

Conclusie: ik vind 2012 een beter jaar dan 2013

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

2012 vond ik een beter gamejaar, alleen in 2013 heb ik meer games gespeeld vanwege de nextgen's. Maar voor de PS3/ Xbox 360/ PC was 2012 een beter gamejaar. Hopelijk word het een 2014 iets beter dan in 2013, alleen jammer dat Destiny en The Division zijn uitgesteld, en van Watch Dogs hoor je weinig meer. Gelukkig komt Infamous Second Son er bijna aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...