Jump to content

Nog steeds irritante hackers op gta online


dionkoffie

Recommended Posts

Zojuist ook 2X een storting gekregen :duh::(

eg1i.jpg

Ik was net vanuit een missie in een andere lobby teruggekomen. Je merkt het overigens gelijk dat er iets niet goed zit in de lobby. Toen ik terug spawnde in deze lobby zat ik in een keer met een parachute aan op de bank! Tevens toen ik de garage in wilde gaan was het beeld niet helemaal oké.

Ik ben dan ook gelijk - toen die stortingen gedaan werden - die lobby weer uitgegaan. Hierdoor ben ik eigenlijk vergeten om die gulle geldgever aan te melden.

Ik heb overigens dat geld nog niet overgemaakt, zou dat wat uitmaken en kan je er dan nog vanaf?

<edit>

ondanks dat die speler geen privacy verdiend toch maar zijn naam op de foto weggehaald en de foto opnieuw geplaatst.

</edit>

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    23

  • Ezra24rct3

    12

  • PrutserNL

    12

  • UberBug

    11

Luckey you: Ik had rond de 320 mille :-(
Tja, en al helemaal als je ziet wat ik (nog) had ;) nadat ik net een paar auto's had gepimpt.

Opzoek naar mijn gulle gever kwam ik >>>deze<<< site tegen waar je o.a. kan zien hoeveel geld de spelers in gta 5 hebben. Mijn gulle gever staat er ook bij, geeneens in de top 10!

Overigens, ook jezelf kan je hier opzoeken

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook wat cash gekregen. 185.000.000 ong.

wat moet ik hier nu mee doen dan?? aan de ene kant wil ik het niet gebruiken, omdat ik het niet eerlijk heb verkregen. aan de andere kant.. weet ik niet waar ik het naartoe zou moeten schuiven.

En daar tussen in.... gewoon gebruiken dus.... maar aangezien het zoveel is, kan ik alles kopen...en dan nog blijft er zat over.

Ik denk niet dat R* mensen moet gaan bannen, puur omdat ze dit "verkregen" geld gebruiken. Ik kan er immers niets aan doen dat het zo gegeven word. Uiteindelijk blijft het een fout in de programmering van het spel, dat iemand dat kan.

PS... en daarbij heeft R* al verscheidene auto's uit mijn garage gevist die ik getuned had, en opeens niet meer mag hebben (vb:Rat-loader) Hiervoor zetten ze ook geen vergoeding terug...

Link to comment
Delen op andere websites

@Dragon_rage, helemaal mee eens! Ook ik zit met dubbele gevoelens. Ik heb in ieder geval bij R* een ticket aan gemaakt en dit gemeld,(eerlijkheid duurt het langst) waar ik overigens nog geen reactie op ontvangen heb. Verder laat ik het geld gewoon staan en zie wel wat er gebeurd. Ik koop vooralsnog alleen geen dure auto's enzo. Daarentegen hoop ik wel dat eerlijkheid ook beloond wordt. Doet R* hier niets voor terug - in wat voor vorm dan ook - dan zou ik behoorlijk teleurgesteld zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

@Dragon_rage, helemaal mee eens! Ook ik zit met dubbele gevoelens. Ik heb in ieder geval bij R* een ticket aan gemaakt en dit gemeld,(eerlijkheid duurt het langst) waar ik overigens nog geen reactie op ontvangen heb. Verder laat ik het geld gewoon staan en zie wel wat er gebeurd. Ik koop vooralsnog alleen geen dure auto's enzo. Daarentegen hoop ik wel dat eerlijkheid ook beloond wordt. Doet R* hier niets voor terug - in wat voor vorm dan ook - dan zou ik behoorlijk teleurgesteld zijn.

Ik wil 10 mil op mijn rekening worden gestort dan zou ik blij zijn en die lobby verlaten :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

@Dragon_rage, helemaal mee eens! Ook ik zit met dubbele gevoelens. Ik heb in ieder geval bij R* een ticket aan gemaakt en dit gemeld,(eerlijkheid duurt het langst) waar ik overigens nog geen reactie op ontvangen heb. Verder laat ik het geld gewoon staan en zie wel wat er gebeurd. Ik koop vooralsnog alleen geen dure auto's enzo. Daarentegen hoop ik wel dat eerlijkheid ook beloond wordt. Doet R* hier niets voor terug - in wat voor vorm dan ook - dan zou ik behoorlijk teleurgesteld zijn.

Ik heb inmiddels besloten... en ik heb een aantal dingen ervan gekocht.

In mijn overweging heb ik meegenomen hetvolgende:

1. R* heeft mij ook genaaid door autos uit de garage te vissen (zonder vergoeding)

ps. dit waren autos die niet de garage in geglitchd zijn, enkel die ik er zelf in kon rijden.

2. Heb ik eindelijk een beetje cash, zitten er van die malloten bij de LSC, die je constant afschieten. Payback met sticky's e.d. en je bent ook al je $ weer kwijt, want hun autos staan erbij.....(zucht)

2. Races winnen leverde helemaal niks meer op.

3. Een beetje $ op redelijke snelheid vergaren moet je dus Potshot/Conveted (of hoe die ook moet heten) gaan doen tot je er blauw van ziet.

4. De echte cheaters blijven gewoon in het spel zitten. Laat ze die eerst maar eens aanpakken.

***Als ze zien dat ik dat geld heb gebruikt in welke vorm dan ook, dan mogen ze de auto's die ik ervan gekocht heb (zijn er 2) van mij zonder problemen afnemen, plus upgrades van enkele andere wagens. Maar ik zou het zeker niet op prijs stellen als ze gaan bannen. PS... hoe vaak hebben jullie nu al mailtjes gestuurd naar support? Ik denk dat ik dat niet eens ga doen. Dat is hun werk om alles uit te zoeken, ik wil enkel plezier beleven aan een spelletje. Als ik iedereen moet gaan reporten lijkt het alsof ik zelf aan nog aan het werk ben.***

Daarbij speel ik op een console, omdat er in het verleden op de PC altijd gecheat werd... Heb toch altijd de illusie gehad dat dat op de console niet (tot bijna niet) mogelijk was, maar dat schijnt tegenwoordig dus ook niet meer zo te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat houd dat bannen dan in? Ga je dan naar de cheaterspool voor 1 maand of mag je niet meer spelen voor een tijdje?

Cheaterspool geld wordt gereset auto's niet en alles wat je hebt gekocht dus kan je beter alles kopen ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Wat houd dat bannen dan in? Ga je dan naar de cheaterspool voor 1 maand of mag je niet meer spelen voor een tijdje?

Een ban(verbanning) kan op verschillende manieren en is afhankelijk hoe bont je het gemaakt heeft.

A) Een blokkade op je IP adres (IP-Ban). In dat geval 'zou' je dus niet meer online kunnen inloggen. [ik ben zelf ook beheerder,admin, mod van div. sites geweest waar er regelmatig mensen gebannen werden]

B) Je (IP adres) in de cheaterspool voor een bepaalde tijd zetten. Deze tijd kunnen ze zelf instellen en is dus afhankelijk wat je gedaan hebt.

Zit je dus met meerdere op één IP adres dan geldt de verbanning dus voor iedereen op dit adres! Zo kan het zo maar zijn dat een heel studentenhuis niet meer ergens(website-game etc) kan inloggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat houd dat bannen dan in? Ga je dan naar de cheaterspool voor 1 maand of mag je niet meer spelen voor een tijdje?

Een ban(verbanning) kan op verschillende manieren en is afhankelijk hoe bont je het gemaakt heeft.

A) Een blokkade op je IP adres (IP-Ban). In dat geval 'zou' je dus niet meer online kunnen inloggen. [ik ben zelf ook beheerder,admin, mod van div. sites geweest waar er regelmatig mensen gebannen werden]

B) Je (IP adres) in de cheaterspool voor een bepaalde tijd zetten. Deze tijd kunnen ze zelf instellen en is dus afhankelijk wat je gedaan hebt.

Zit je dus met meerdere op één IP adres dan geldt de verbanning dus voor iedereen op dit adres! Zo kan het zo maar zijn dat een heel studentenhuis niet meer ergens(website-game etc) kan inloggen.

vandaag kreeg ik 90 miljoen opeens dus doe ik het zelfde als dragon r* heeeft ook bij mij gedaan .... auto's ofgepakt
Link to comment
Delen op andere websites

Wat houd dat bannen dan in? Ga je dan naar de cheaterspool voor 1 maand of mag je niet meer spelen voor een tijdje?

Een ban(verbanning) kan op verschillende manieren en is afhankelijk hoe bont je het gemaakt heeft.

A) Een blokkade op je IP adres (IP-Ban). In dat geval 'zou' je dus niet meer online kunnen inloggen. [ik ben zelf ook beheerder,admin, mod van div. sites geweest waar er regelmatig mensen gebannen werden]

B) Je (IP adres) in de cheaterspool voor een bepaalde tijd zetten. Deze tijd kunnen ze zelf instellen en is dus afhankelijk wat je gedaan hebt.

Zit je dus met meerdere op één IP adres dan geldt de verbanning dus voor iedereen op dit adres! Zo kan het zo maar zijn dat een heel studentenhuis niet meer ergens(website-game etc) kan inloggen.

vandaag kreeg ik 90 miljoen opeens dus doe ik het zelfde als dragon r* heeeft ook bij mij gedaan .... auto's ofgepakt

hahaha, je hoeft mijn mening niet perse te volgen hoor, maar dit is hoe ik erover denk. Alhoewel ik het verkregen bedrag eigenlijk veelste hoog vind.

Ik denk dat ik een paar 100x een Adder ga kopen om "snel" door het bedrag heen te komen, en dat ik uiteindelijk met het laatste mil een auto ga houden of zo iets dergelijks..... (neemt niet weg dat mijn buzzard en prive vliegtuig zullen blijven natuurlijk :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...