Jump to content

Nog steeds irritante hackers op gta online


dionkoffie

Recommended Posts

Als ik nu naar Online wil gaan komt er te staan: 'Your most recent save data could not be loaded at this time. Please return to Grand Theft Auto V.', iets in die richting, maar is dat een virus ofzo zoals Ezra zegt, of is het gewoon heel normaal en moet ik even wachten, want ik heb namelijk gewacht, systeem hersteld en al die shit, maar kan er nog steeds niet in..

Ik kreeg dat ook en toen gewoon even ps3 aan en uit gezet en toen was het weer goed? Of werkt dat niet bij jou?

Nope, ik heb al van alles geprobeerd..

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    23

  • Ezra24rct3

    12

  • PrutserNL

    12

  • UberBug

    11

In samenwerking met Microsoft (Xbox) zijn ze vanaf gisteren met de grote schoonmaak begonnen. Van alle spelers - die op welke wijze dan ook de servers van R* hebben beïnvloed om zich te verrijken - zullen hun account gereset worden. Dit betekent dat je weer met rank 1 zonder geld zal aanvangen. Deze actie eindigt de 29ste. Ook met playstation zijn ze bezig om deze actie te ondernemen. Bron + de rest van het verhaal >>>klik<<<

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

In samenwerking met Microsoft (Xbox) zijn ze vanaf gisteren met de grote schoonmaak begonnen. Van alle spelers - die op welke wijze dan ook de servers van R* hebben beïnvloed om zich te verrijken - zullen hun account gereset worden. Dit betekent dat je weer met rank 1 zonder geld zal aanvangen. Deze actie eindigt de 29ste. Ook met playstation zijn ze bezig om deze actie te ondernemen. Bron + de rest van het verhaal >>>klik<<<

ene kant goed en andere kant slecht en al dat geld wat ik bijv kreeg toen bij een missie en al dat rp zat blijkbaar met een hacker en die had een soort modded race met veel rp en money -_-
Link to comment
Delen op andere websites

In samenwerking met Microsoft (Xbox) zijn ze vanaf gisteren met de grote schoonmaak begonnen. Van alle spelers - die op welke wijze dan ook de servers van R* hebben beïnvloed om zich te verrijken - zullen hun account gereset worden. Dit betekent dat je weer met rank 1 zonder geld zal aanvangen. Deze actie eindigt de 29ste. Ook met playstation zijn ze bezig om deze actie te ondernemen. Bron + de rest van het verhaal >>>klik<<<

Dit geld alleen voor gasten die via DNS op modded servers komen enzo.

Niet voor de gene die glitches gebruiken, als ik het goed gevolgd heb teminsten.

Xbox gaat niet zomaar een console ban geven. volgens dit verhaal alleen aan gasten die de dns servers hosten.

Ik ben wel heel benieuwd hoe dit opgelost wordt.

Die money glitches heb ik best veel gebruikt maar wat je de laatste dagen tegenkomt is echt niet leuk meer, hele servers vol met God mode enzo.

Heb nu 4.6 miljard op de bank staan, gaat echt nergens meer over.

Ze kunnen beter heel GTAO verwijderen en opnieuw laten beginnen.

Is geen beginnen weer aan voor R*

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ik gta helemaal irritant niks werkt na behoren.

En allemaal vast lopers.

En survival zie je niet eens je vijanden.

Maar goed.

Maar wij hebben dus ook geld gekregen van hackers.

Wij dachten eerst iemand heeft ons gewoon wat gegeven of wij hebben wat gewonnen. Maar wij spelen het spel en verder hebben wij nergens verstand van haha.

Maar toen heb ik het in dit forum gevraagd van wat het was waarom ik zoveel geld kreeg.

En weet nu dus het antwoord. Dat het hackers zijn.

Maar worden wij nu ook terug gezet terwijl wij niks fout hebben gedaan?

Ja hebben wel geld gebruikt voor een auto enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Zonet weer in een server gezeten waar meerdere mensen godmode hadden en dan ook nog eens zonder blipje :ch:

Eeuwig zonde, hele spel wordt verpest dor die sneue gastjes die geen voet buiten de deur durven te zetten :{

Ik heb nog wel steeds geluk gehad met de gulle gevers, heb nog steeds m'n normale geld 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnet ook weer een gastje van rank 329 ofzo die in een tank leuk begon te doen.. En ik heb ook nog geen last gehad van die gulle gevers zoals Rusty zegt. Aan de ene kant wil ik wel wat miljoentjes, maar aan de andere kant weet ik ook niet wat de gevolgen zijn áls je die krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Net een lvl 739 in de lobby :zz:, verder ook nog nooit een gulle gever gehad, wel 2x over een over de biljoen bounty op mn char gehad en e maar door de eerste de eerste de beste laten afknallen.

Nu heb ik gisteren wel iemand omgelegd die mij aanviel bij de gunshop (ook zo duf vind ik, spelers bij winkels, lscustoms etc opwachten :zz:) maargoed ik zag hem later weer(let wel zonder bounty op zijn char) en dus nam ik wraak met, al zeg ik het zelf, een schitterende sniper actie, zo door zijn auto`s achterruit en verre afstand, ik moest dus schatten waar zijn hoofd zat, 1 shot bulls eye :klap:, maargoed meteen ook bericht dat ik over de 5k dollars bij me droeg, ik op de Phone naar maze bank, had ik dik 14miljoen van die gast afgepakt :cab:, en ondanks dat ik het eigenlijk zwaar kloten vond ben ik toch maar gaan genieten lees shoppen van het geld :clown:.

Ik heb toch nog de gedachte dat ik het eerlijk heb verkregen al zou die gast wel een paar illegale miljardjes op zak hebben gehad. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

word erg moe ervan de laatste dagen al die gulle gevers, gasten in god mode, gekke bountys.

heb nu bijna een biljoen en het neemt de lol gewoon weg uit me spel, hoef nergens meer voor te spelen behalve rp en met mensen samen.

vond het in het begin nog wel geinig wat dingetjes kopen maar dat is nu wel over... jammer dat er zoveel van die kneuzen zijn! servers zitten er echt vol mee naar mijn beleving..:(

Link to comment
Delen op andere websites

hmm. mijn post van vanmiddag staat er niet bij.

het liefst delete ik mn characters en begin ik weer opnieuw. ik hoor dat r* heel veel spelers heeft ge reset en ik weet niet of dat bij mij is gebeurt. kan pas maandag controleren want ik ben op vakantie

Link to comment
Delen op andere websites

Geloof me. Rockstar Games werkt heel hard aan een oplossing tegen deze cheaters.

Zo'n grote multiplayer omgeving is voor Rockstar Games ook nog totaal nieuw en ik denk dat ze wijze lessen trekken.

Een update is gelukkig onderweg. Tot die tijd kan je altijd spelers melden of contact opnemen via Rockstar Support om je oneerlijk ontvangen geld weg te halen.

In regards to reports of hacking and cheating in Grand Theft Auto Online, we are working on a fix that will remove any GTA$ gained through these blatant exploits, as well as prevent this from happening in the future. We'll also be taking appropriate measures very soon to punish anyone that we've discovered manipulating GTA Online in this manner (as we've stated previously, players who have received large sums of GTA$ but not engaged in any game manipulating through exploits can rest assured knowing they have nothing to fear).

If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty and would like to have the money removed from your account immediately, you can submit a request to Rockstar Support to have your balance properly adjusted. Otherwise, the money you've been gifted will be removed once our upcoming fix is in place.

Furthermore, if you encounter someone that is taking advantage of exploits in your GTA Online session, you can alert us directly by using the in-game reporting functionality. In the Pause menu, under the Online tab, select Players and scroll to the offending player. From there, select Report and choose Exploits from the violation options. We appreciate the community's support and understanding as we work to address these issues and apologize for all inconvenience caused.

Thanks,

Rockstar Games

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...