Jump to content

Nog steeds irritante hackers op gta online


dionkoffie

Recommended Posts

Een update is gelukkig onderweg. Tot die tijd kan je altijd spelers melden of contact opnemen via Rockstar Support om je oneerlijk ontvangen geld weg te halen.

Al bekend wanneer die patch komt? Ik hoop snel zodat je weer met een fijn gevoel en plezier kan gaan spelen!.

Tot nu toe heb ik nog steeds dat geld wat ik van zo'n cheater/modder/hacker ontvangen heb, ondanks dat ik bijna een week geleden een ticket heb aangemaakt met het verzoek dit te verwijderen.

Ondanks dat je namelijk kan zien/berekenen in je Social Club account bij Cash Earned welk geld je eerlijk verdiend hebt en welk geld niet, is het onoverzichtelijk en gaan de betalingen aan munitie e.d. gewoon door.

Tevens is de verleiding nu veel te groot om net die super car met alle mods + duurste appartement te kopen waar je al een tijdje voor aan het sparen was. Ook ik heb mij niet helemaal kunnen inhouden en heb één super car gekocht. Dit heb ik mede gedaan omdat R* in mijn beleving de verkeerde weg is ingeslagen aangaande de game. Deze is teveel op het ontvangen van heel veel geld gericht (te commercieel) wat ten koste gaat van het speelplezier. Zo hebben ze de verhouding tussen het verdienen van in game money (voor het kopen van spullen) en RP (om te levelen) behoorlijk verstoord. Dit met het doel en de hoop dat iedereen nu met echt geld spullen e.d. gaat kopen. Dat was het keerpunt van acceptatie en dat hackers/modders zich meer gingen bezighouden met hoe kunnen we aan in game money komen.

Ook speel ik tot nu toe alleen nog in een invite only lobby om die cheaters/modders/hackers te ontlopen voordat ik nog meer geld ontvang. Bij elkaar heeft mij dit dus een hoop spelplezier ontnomen.

Ik ben dan ook heel benieuwd of en hoe ze de eerlijke spelers (gaan) compenseren? Is je banksaldo straks 0,0 of laten ze toch nog iets staan? Wie wordt er teruggeplaatst naar rank 1 en wie niet?

etc...?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    23

  • Ezra24rct3

    12

  • PrutserNL

    12

  • UberBug

    11

Ik snap het niet... Het moet toch niet al te moeilijk zijn om een check in te voegen die de overdracht van grote sommen geld voorkomt? Ik snap dat hackers veel kunnen omzeilen, maar niet tussen de "eerlijke" speler en Rockstar. Als op die lijn een check zit, is het hooguit GTA Online afsluiten en terug opstarten en dan is het toch klaar...?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze nu precies met zo'n check bezig zijn; kijken naar overdrachten van belachelijke hoeveelheden geld, dan dat geld van de bankrekening van de ontvanger halen en de gever resetten.

Daar hoop ik tenminste op :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ze nu precies met zo'n check bezig zijn; kijken naar overdrachten van belachelijke hoeveelheden geld, dan dat geld van de bankrekening van de ontvanger halen en de gever resetten.

Daar hoop ik tenminste op :)

Zou wel eerlijk zijn, maar dan kom ik bijna 3 miljoen in de min,

moet ik net als in real life ook online een hypotheek aflossen. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dit is echt irritant. Vandaag voor het eerst in lange tijd weer GTA Online aan het spelen. Zie ik dat er 50 miljoen is gestort.. Daar heb ik wel dingen voor gekocht. Gaat Rockstar hier later moeilijk over doen? Omdat het niet je eigen geld is.

Link to comment
Delen op andere websites

Geniet gewoon van het geld wat je gekregen hebt, en ben je het zo kwijt heb je er wel even lol van gehad.

en kan je het houden heb je geluk gehad.

denk dat je alles wat je gekocht heb behoud en dat ze geld afromen.

of ze resetten je tot het moment waar je het geld kreeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Idd geniet er van zou ik ook zeggen, er zijn genoeg mensen die geem forums lezen en denken whaaaaat cash money! en er ook gebruik van maken,

die kan je niet straffen lijkt mij. precies zelfde bij mij zag een bounty, pak hem en geld iets met 9 cijfers! living the good life zou ik zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me niet dat Rockstar van iedereen het gekregen geld kan afnemen, vooral niet wanneer het al uitgegeven is. En als ze he wel doen is het wel net echt Amerika, staan we ook met zijn allen een ziljard in de min.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben opzich blij dat ik nog niks gekregen heb.

Maar aan de andere kant ook wel een beetje jammer.

Al mn vrienden hebben wel 50+miljoen dollar dus hebben ze giga voordelen.

Zij hebben een garage vol met adders en dat soort dingen.

Bem nu al 2maanden aant sparen voor 1adder.

Maar als ik em dan heb heb ik et wel legit gedaan :D

Daarna gaan sparen voor een buzzard

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...