Jump to content

Nog steeds irritante hackers op gta online


dionkoffie

Recommended Posts

Ik heb nog steeds lol in het spel hoor, vind het leuker zelfs.

Dat geld verdienen schiet niet op, of eigenlijk is alles veel te duur.

Ik ben meer van het achievement hunten en awards halen, daar kan ik nu alle focus op leggen.

En je moet levels halen om alles vrij te spelen qua auto tuning en wapens, dus genoeg om voor te spelen nog.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    23

  • Ezra24rct3

    12

  • PrutserNL

    12

  • UberBug

    11

Ik heb gelukkig ook nooit geld gekregen, wel heb ik ooit iemand neergemaaid die mij op had gewacht bij LSC service, degene had geen bounty maar blijkbaar wel miljarden op zak want ik kreeg meteen melding over die 5k in mijn pocket, wat dus 14,5mil bleek te zijn :cab:, nadien heb ik meerdere keren goodsport beloningen gehad (altijd 2k) dus zal het wel goed zijn (denk ik). Ik heb een appartement gekocht een Adder(getuned) en vul ook altijd mn munitie volledig op.

De rest staat nog steeds op de bank.

En om eerijk te zijn vind ik alleen de volledige munitie wel heel erg fijn,de Adder rijd ik nooit of zelden in ,( vind de beach bum Bifta echt een heerljk karretje) en mn appertement gebruik ik ook zelden, gewoon lekker de missies doen en beetje rondklooien heb ik al mega plezier in

Link to comment
Delen op andere websites

maar het blijven die paar miljarden op de bank...

Ook weggehaalt alle legaale geld blijft -_-

Oja, en wanneer dan?Ben bezig geweest om 1 miljard op te nemen met mijn tweede character, maar door de max 1 mil limiet per transfer moet ik dan 5000x gaan klikken.Dat ga ik echt niet doen, zo erg zit ik er nou ook niet mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Vermoed dat het je het geld bijft houden, want ze kunnen het niet weg halen want dan komt er bij de meeste een min saldo uit.

En ik heb een berichtje van R* op hun fora gezien dat als je van je geld al wil dat je hun een berichtje moet sturen.

Dus als ze het bij iedereen zoude verwijderen dan hadden ze dat wel gezegd.

Maar het is niet onverstandig om geld in cash op te nemen.

Wat ook kan is een 2e char beginnen en een huis kopen en de garage vol zetten met adders, die kan je altijd nog verkopen.

Ik hoop in iedergeval dat ze het niet verwijderen, het speelplezier is inmiddels verdubbeld;-)

Link to comment
Delen op andere websites

Vermoed dat het je het geld bijft houden, want ze kunnen het niet weg halen want dan komt er bij de meeste een min saldo uit.En ik heb een berichtje van R* op hun fora gezien dat als je van je geld al wil dat je hun een berichtje moet sturen.Dus als ze het bij iedereen zoude verwijderen dan hadden ze dat wel gezegd.Maar het is niet onverstandig om geld in cash op te nemen.Wat ook kan is een 2e char beginnen en een huis kopen en de garage vol zetten met adders, die kan je altijd nog verkopen.Ik hoop in iedergeval dat ze het niet verwijderen, het speelplezier is inmiddels verdubbeld;-)
Wellicht zitten ze nog bij R* in dubio met wat ze zullen doen. Wel het illegaal geld afnemen of niet.Wil je dit voor zijn dan heb je de mogelijkheid om dit illegaal geld door R* te laten verwijderen. Wat overblijft is dan het geld wat je eerlijk hebt verdiend.Die vlieger gaat echter niet op indien je je flink heb laten gaan door het kopen van cars een appartement etc.Wat ze dan bijvoorbeeld kunnen doen is het saldo van ieder die illegaal geld heeft ontvangen en flink heeft uitgegeven op 0,0 te zetten.Ze nemen er echter wel - indien ze dit zouden willen aanpakken - behoorlijk de tijd voor om een patch uit te brengen.

Maar nogmaals, ik denk dat ze bij R* :-

A) er nog niet helemaal uit zijn.

B) het complexer is om daar een goede en juiste patch op te maken. Met name ook omdat niet iedereen illegaal geld heeft ontvangen en het niet te doen is om elke speler handmatig na te lopen.

C) ze het gelijk goed willen doen en er iets langer de tijd voor nemen.

Dat er iets gaat gebeuren is wel (bijna) zeker...

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het eerlijk gezegd niet slecht, die miljoenen die ik gekregen heb. Heb het wel gemeld, maar ben het toch ook vrolijk aan het opdoen. Het is het echte leven niet he, dus ik heb niet het gevoel dat ik een groot risico neem :-) Feit is dat op een normale manier geld verdienen echt wel irritant lang duurt, zeker voor spelers die buiten gta nog andere hobby's en werk hebben... Opkopen dus maar!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zat eens wat willekeurige players te bekijken op Social Club en dan naar hun money tabel. daar viel me op dat spelers (veelal met een veelste hoog lvl, maar niet iedereen) met echt heel veel geld(miljarden) toch in die schijf dik in de min stonden (meestal bij jobs, echt dik in de min, zeg maar een paar miljard)

Dus vroeg ik me af zou Rock Star al bij hun ingegrepen hebben ofzo, of een soort geld straf ? Of is dat juist de cheat manier(weet ik veel).

Anyway ziet er echt heel onlogisch uit, trouwens ook omgekeerd, spelers die miljoenen hebben *verdiend* met good sport :?

Link to comment
Delen op andere websites

@wearied dat kan idd, ik stond ook een tijdje met jobs en Shared in de min.

Dat krijg je als je bijv. een bounty van 2 miljard afschiet en dan via share cahs from last job het weer weg geeft.

Nu heb ik bij Jobs 1.8 miljard positief en shared 800 miljoen.

en bij total earned 9 miljard en total spent 2 miljard.

Enige wat ik gedaan heb is, geld gekregen en bounties gekild en wat geld weggeven van die bounties

Kort gezegd er klopt dus geen zak meer van die statestieken.

Link to comment
Delen op andere websites

@wearied dat kan idd, ik stond ook een tijdje met jobs en Shared in de min.

Dat krijg je als je bijv. een bounty van 2 miljard afschiet en dan via share cahs from last job het weer weg geeft.

Nu heb ik bij Jobs 1.8 miljard positief en shared 800 miljoen.

en bij total earned 9 miljard en total spent 2 miljard.

Enige wat ik gedaan heb is, geld gekregen en bounties gekild en wat geld weggeven van die bounties

Kort gezegd er klopt dus geen zak meer van die statestieken.

50 mil graag, sturen ingame naar Styl3X ! :-P

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...