Jump to content

Nog steeds irritante hackers op gta online


dionkoffie

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    23

  • Ezra24rct3

    12

  • PrutserNL

    12

  • UberBug

    11

ik wou dat geld juist niet. nu is me profiel verpest omdat er 300 miljoen staat. Het eerlijk spelen is totaal bij mij weg. ik heb de hacker gereport. Ik geniet wel van het geld maar ik heb hier niet om gevraagd. ik had 3 dagen gelenden zelfs gta dollars gekocht. ook voor niks geweest nu

Link to comment
Delen op andere websites

Ergens vind ik het jammer voor rockstar dat online deels al "verpest" is. Maar aan de andere Kant maken ze het er zelf naar door eerst het geld wat je met missies verdient drastisch te verminderen, idem dito voor races nu. Is voor mensen die met werken/school of andere dingen druk zijn, niet te doen om de actieve spelers bij te houden, gevolg > glitchting/hacking.

Ik weet zeker dat meer dan de helft van alle gta online spelers geglitched heeft, hackers daar nog buiten gelaten..

Bewerkt: door Hmmpff
Link to comment
Delen op andere websites

@Dion

Haha tnxx :puh:

Maar ik zat eerst in een sessie bij iemand met rank 666, ook ff gereport en even later komt er nog eentje bij van rank 150, hij/zij leek me dus geen hacker te zijn gezien de rank, maar weer even later kreeg ik miljoenen op m'n bank gestort, daarna meteen gereport

Bewerkt: door Hano_2000
Link to comment
Delen op andere websites

en ik ben ook de dupe meer dan 50 miljoen gekregen van een hacker gelijk de hacker gereport en een mail gestuurd naar rockstar over mijn kwestie

ik heb trouwens eerder zon negatieve bounty gekild maar daar krijg je niks voor gewoon 0 dit was in een andere sessie dat zegt wel weer hoe actief ze zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit momenteel in een lobby waar al zeker 10 bounties van 201 miljoen zijn uitgeloofd op 20 minuten. Heb er zelf geen geclaimd, maar iedereen zit in het centrum van LS rondjes te rijden om zo snel mogelijk te kunnen reageren. Er rijden ondertussen al een paar tanks rond ook.

Bewerkt: door flavio1984
Link to comment
Delen op andere websites

Wat gebeurd er nu precies met je als je van een hacker tig miljoen ontvangen hebt?

Er gaan "geruchten" rond dat je dan ook een ban krijgt terwijl je er zelf helemaal niets aan kan doen.

Mag je het geld houden en uitgeven?

Iemand die met zekerheid kan vertellen wat er gebeurd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister een mail gestuurt naar r* over dat ze het mischien weg kunnen halen. Ik kan beter zelf aangeven dat ik zoveel geld heb dan dat ze er zelf achterkomen en me bannen.

Edit:

hier is de link: http://www.lazygamer.net/xbox-360/rockstar-banning-people-who-receive-illicit-money/

Bewerkt: door dionkoffie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...