Jump to content

Nog steeds irritante hackers op gta online


dionkoffie

Recommended Posts

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    23

  • Ezra24rct3

    12

  • PrutserNL

    12

  • UberBug

    11

Ik heb mij gisteren laten afknallen met een biljoen aan bounty aan mn kont, kon nog geen bedankje af :), zonder gekheid ik baalde als een stekker dat deze speler, GTA5LEGEND, die bounty op mij gezet heeft.

Of mischien wou hij zo van zijn door hackers gegeven geld af, weet niet precies hoe dat werkt met die bounties, dat geld moet toch ergens weg komen neem ik aan

Link to comment
Delen op andere websites

Wearied. Het gaat via een modded DNS. (wat ik Hier niet ga melden btw) hierdoor krijg je als je een winkeltje overvalt echt iets van 3 miljard die je weer door kan geven via share from last Job. Ook als je een bounty van 9k zet is dat ineens 2 miljard.

Bewerkt: door joshua22
Link to comment
Delen op andere websites

Wearied. Het gaat via een modded DNS. (wat ik Hoer niet ga melden btw) hierdoor krijg je als je een winkeltje overvalt echt iets van 3 miljard die je weer door kan geven via share from last Job. Ook als je een bounty van 9k zet is dat ineens 2 miljard.

Of negetive bountie's van 9 biljard bijv
Link to comment
Delen op andere websites

Vreemd ik wil me inloggen op gta online

The rockstar cloud servers are unavailable right now. Only disc content will be available and saving will be disabled. Are you sure you would like to proceed ?

Ben ik nu alles kwijt door die rot hackers hierdoor ???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn veel te hoge bedragen ook aangegeven. Geen idee wat ze ermee gaan doen. Heb het uit alle zekerheid maar op de bank gezet. ( stel dat je het terug moet dokken )

Hoe hebben jullie het aangegeven?

Ik heb het gewoon via de R* support page gedaan (submit a request), of is er een andere/betere manier?

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem hoeft toch niet zo moeilijk te zijn voor rockstar.

Ze doen een grote run in het systeem van geld overboekingen en halen onmogelijke bedragen terug van de speler accounts.

Zorg ervoor dat ze ook in het rood kunnen staan, dan moeten ze echt hard werken anders komt de deurwaarder even langs om een autotje in beslag te nemen.

Ik heb het idee dat dit best op te lossen valt en het eerlijk kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem hoeft toch niet zo moeilijk te zijn voor rockstar.

Ze doen een grote run in het systeem van geld overboekingen en halen onmogelijke bedragen terug van de speler accounts.

Zorg ervoor dat ze ook in het rood kunnen staan, dan moeten ze echt hard werken anders komt de deurwaarder even langs om een autotje in beslag te nemen.

Ik heb het idee dat dit best op te lossen valt en het eerlijk kan doen.

auto beslag innamen die is wel goed :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...