Jump to content
Thundercover

GTA San Andreas vanaf nu beschikbaar voor Android!


Na het uitkomen van GTA San Andreas voor iOS is nu ook de versie voor Android uitgebracht! Twee dagen geleden werd GTA San Andreas al gespot bij Google Play, maar die versie was nog niet speelbaar. Inmiddels kan ik uit eigen ervaring vertellen dat versie 1.03 het wel doet!

GTA San Andreas kwam oorspronkelijk in 2004 uit voor de PlayStation 2 en kent inmiddels ook versies voor de Xbox, PC, Mac, PlayStation 3 en iOS. Mocht je niet uit een bepaalde missie komen dan kan je altijd terecht op WikiGTA waar we alles van GTA San Andreas, inclusief tips, al voor je hebben beschreven!

med_gallery_13783_45_221472.png

De Android-versie is met een omvang van 2,4GB groter dan de iOS-versie en werkt onder andere op de volgende apparaten:

Google: Google Nexus 7, Google Nexus 4, Google Nexus 5, Google Nexus 10

HTC: HTC One X+, HTC One X

LG: LG Vu 3, LG Optimus 4X HD P880, LG Optimus G, LG Optimus F6, LG G Flex, LG Optimus F3, LG Optimus L9 II, LG Optimus G Pro, LG Optimus GK

Sony Ericsson: Xperia Z1, Xperia Z Ultra, Xperia Tablet Z, Xperia Z, Xperia U, Xperia ZL, Xperia SP, Xperia ion, Xperia UL, Xperia sola, LT22i

Samsung: Galaxy S4, Galaxy Ace2, Galaxy Note2, Galaxy S2, Galaxy S3, Galaxy S4 Mini, Galaxy Note 10.1, Galaxy Xcover 2, Galaxy Note3

(Klik hier voor de volledige lijst.)

Het spel is aan te schaffen via Google Play, of via de Play Store-app op je Android-apparaat voor slechts ¤5,99!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Dat je apparaat er niet tussen staat wil niet zeggen dat het wel/niet werkt. De lijst geeft enkel aan dat de betreffende apparaten door R* worden ondersteund en dat ze daarop zijn getest.

Mocht je een vergelijkbaar of nieuwer Android apparaat hebben lijkt me dat het spel ook gewoon werkt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Maar wil je het risico lopen? Dan heb je wel geld door de plee gespoeld indien het niet werkt; en je hebt geen poot om op te staan bij Rockstar. Dan vooral een paar dagen/weken wachten en recensies op het internet lezen alvorens je dat gaat proberen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

In de Play Store kan je direct zien of je apparaat compatible is (zo ja, dan kan 'm aanschaffen). Het blijft ook dan een risico, dus wachten op recensies kan inderdaad geen kwaad.

Op mijn S3 ziet er de game er goed uit. Het is nog even wennen aan de besturing (fietsen blijft een drama), al zijn daar gelukkig meerdere opties voor. Ik heb nog niet eerder een GTA-game buiten de pc/NDS gespeeld, dus het is sowieso even wennen. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb sinds kort een Galaxy S4 dus in principe zou ik hem zonder problemen moeten kunnen draaien, maar deze keer haal ik hem niet binnen. 2.4GB voor een game die ik nooit ga spelen is de moeite niet echt waard, overigens is die met €5.99 de duurste van alle drie de GTA's die op mobiel zijn denk ik, dus dat speelt ook weer mee.

Wel leuk voor diegenen die hem wel willen hebben op hun mobiel. Veel plezier ermee :tu:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb het spel vanmiddag gekocht en ik moet zeggen dat het spel op mijn Samsung Galaxy S3 er goed uitziet. Wat in mijn ogen vooral verbeterd is ten opzichte van GTA Vice City, is dat het besturen van een voertuig veel soepeler gaat. Het gebruik van de analoge stick voelt prima aan, iets wat toch niet helemaal lekker lag in GTA Vice City. Grafisch is het spel op bepaalde punten veranderd en dat is ook redelijk goed als je de Android-versie vergelijkt met de wat oudere versies.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Xperia Ion wordt ondersteund terwijl mijn Xperia S(met nota bene dezelfde processor en grafische eenheid) niet ondersteund wordt. Begrijpe wie begrijpe kan? :puh:

Achja, niet dat ik het zou kopen en/of veel zou spelen, maar het blijft jammer. :puh:

Ik kan mededelen dat het prima werkt op een Xperia S, alleen jammer dat het niet een officieel ondersteunt apparaat is. Daarom zijn er dus ook geen legale manieren op het spel te krijgen voor en Xperia S.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...