Jump to content

GTA: Online GTAGK Racen januari [PS3]


xCrazyShotgun

Recommended Posts

1386669029.jpeg

Eindelijk heb ik een Top idee!

GTA: Online GTAGK Racen januari

Het GTA: Online WK Racen. Het GTAGK (GTAGameskampioenschap ) Racen, voor GTA: Online. Ik heb dit idee al eerder in me hoofd maar nu wil ik het eens gaan uitproberen. In dit GTAGK gaan 16 spelers tegen elkaar strijden, en daarvan kan er 1 maar het GTAGK winnen!

Het gaat zo:

16 spelers gaan tegen elkaar strijden, daarvan kunnen er 8 doorgaan. Die 8 gaan ook tegen elkaar strijden, daarvan kunnen er natuurlijk maar 4 doorgaan. Die 4 strijden ook tegen elkaar, daarvan gaan er 2 ook weer door, en die zullen tegen elkaar gaan strijden, om het GTAGK te winnen!

Ik hoop dat ik dit elke maand kan gaan doen, en na ongeveer een jaar gaan de 12 spelers die het gewone GTAGK hebben gewonnen, tegen elkaar om het SGTAGK (SuperGTAGameskampioenschap) te winnen!

Datum en tijd:

Het zal bijna elke eerste zaterdag worden gedaan en de finale 1/2 weken later! de tijd zal zijn 20.00!

Regels:

-Niet erg beuken!

-Geen Costum cars!

-Niet schelden tijdens chat en headset.

En we hopen dat het een leuke GTAGK wordt!

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • xCrazyShotgun

    11

  • LionOfHolland

    6

  • Michael

    2

  • Romeo040

    2

Inschrijven kan hier, en graag je PS3 Account erbij!

-xCrazyShotgun-(xCrazyShotgun)

-Dionkoffie-(Dionkoffie)

-Ezra24rct3-(Ezra24rct3)

-Losqualo-(Losqualo20)

-Extreem-(Mitchiem)

-GTA5Vehicle-(snuitje2010)

-DurkTerp-(DurkTerp)

-Romeo040-(Romeo040)

-LionOfHolland-(LionOfHolland)

-Rickbrinkman-(Rickbr1993)

-Die Hard-(JvdW1888)

-

-

-

-

-

Inschrijven kan tot maandag 30 december!

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Origineel idee, helaas kan ik nu nog niet meedoen. Januari is mijn examenmaand, dus ik probeer vaste dingen wat te vermijden. Natuurlijk kan ik soms wel op GTA V, maar om dat te plannen om het te laten uitkomen met de tijdstippen waarop de race start, zie ik niet zitten.

Ik ga zeker proberen meedoen in februari, als er inderdaad elke maand een race wordt georganiseerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel meedoen. mijn PSN is: LionOfHolland en ik heb een headset.

Kan je btw wel wat meer info bekend maken over de regels? Het is niet echt eerlijk om custom cars te doen bijvoorbeeld. En met of zonder traffic maakt ook een enorm verschil.

Lijkt me leuk als je voor 5 januari met de 1e race begint, dan kunnen we in de sneeuw racen :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Een belangrijke verandering!

Ik ga de Achtste finale (16 man) de kwart finale (8 man) en de halve finale (4 man) op 1 dag doen, en de finale (2 man) 1 week later doen, en dan een peiling maken. Dan kan je kiezen wie denk jij dat er gaat winnen.

Bewerkt: door xCrazyShotgun
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...