Jump to content

Vice City Multiplayer Event


Svenie

Recommended Posts

Wat?

Een eenmalig multiplayerevent voor GTA Vice City, tot op heden nog steeds de favoriete GTA van een groot aantal leden.

Hoe?

Via Vice City Multiplayer. Op 20 seconden te downloaden en installeren. De client moet simpelweg geïnstalleerd worden in de GTA Vice City map. Bij het opstarten krijg je volgend scherm:

post-16696-0-69187000-1387651765.png

Bovenaan kan je je nickname ingeven en door op het tablad internet onderaan te klikken laat je de toegankelijke servers verschijnen.

Waarom?

Zoals reeds aangehaald is GTA Vice City voor velen onder ons nog steeds de beste GTA die ooit is uitgebracht. Aangezien de MTA: SA multiplayerevents op het einde van dit jaar niet echt meer van de grond zijn gekomen, wou ik uitpakken met iets nieuws, iets unieks. Uniek in de zin van dat dit de enige keer is dat een GTA VC multiplayerevent zal georganiseerd worden. Vanzelfsprekend heeft VC: MP niet zoveel te bieden als MTA: SA en aangezien ik niet over de kennis beschik om zelf een server op te zetten voorspel ik dat het plezier ook maar van korte duur zal zijn. Desondanks wil ik toch een poging ondernemen om iets op poten te zetten, en al was het maar om deze keer met een aantal andere mensen te kunnen genieten van songs als deze:

Uiteraard kan een een groepsfoto ter herinnering niet ontbreken.

Wanneer?

Zaterdag 28/12/2013 - 20u00

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    19

  • Dutchy3010

    10

  • .Sharingan

    8

  • Michael

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit lijkt mij erg leuk! Ik ga proberen erbij te zijn, al weet ik nog niet precies hoe volgend week loopt voor mij.

Volgens mij doet die het inderdaad niet op Steam, erg jammer, want ik heb 'm ook op Steam.

Dat wordt dan ouderwets een cd'tje uit de kast pakken. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...