Jump to content

Vice City Multiplayer Event


Svenie

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Svenie

    19

  • Dutchy3010

    10

  • .Sharingan

    8

  • Michael

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat zal vast wel gebeuren :) Het is altijd afwachten of je nét een goed weekend uitkiest, natuurlijk. Iedereen moet nu ineens van zijn luie reet af komen om weer aan het werk te gaan na een kerstvakantie, en niet te vergeten dat het morgen Blue Monday is en de helft van de leden nu te depressief zijn om hun handen te bewegen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Toch wel eventjes een YMCA-momentje gehad @Malibu Club

JtantqT.jpg

dju, iedereen kijkt weg weg van de camera :puh:

Edit: Het was misschien niet zo geslaagd, maar ik vond het wel leuk om nog eens lekker rond te rijden en de map terug herkennen, en dan die mooie nummers op de radio... Hopelijk nog een keertje :)

Bewerkt: door robin_be
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt (alweer) voor de organisatie van dit event, Svenie. Jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn, het lijkt me toch wel eens leuk om Vice City met meerdere mensen te spelen. De screenshots geven in ieder geval al een aanlokkelijk beeld, leuk. yep.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig dat ik dit nu pas zie, anders was ik er ook met plezier bij geweest. Spijtig genoeg zal dat zeker nog een drie weekjes duren aangezien ik vrijdag nog een examen heb, en die zelfde dag voor een dikke twee weken vertrek op reis.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...