Jump to content

Uitgelekte Kerst DLC


tjarda1999

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    13

  • Venzio

    3

  • Tommie59

    3

  • Ezra24rct3

    2

Tjarda, ik zie alleen jou met sneeuw. Maak eens een screenshot om het te bewijzen :)

Dan geloof je het niet zolang ik weet dat echt alles bedekt is met sneeuw en geen ene verschil is met weg en mega verschil met North Yanhkton
Link to comment
Delen op andere websites

Het sneeuwt nu officieel sinds 1:00 vannacht. Alles is wit en t blijft sneeuwen dus mss wel kans op een meter of meer sneeuw. Kijk uit met je garage want voor je het weet kun je er niet meer uit met de auto. De files op de snelweg bij LS zijn extreem voor de tijd van het jaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij nog niet iig, maargoed ff wat anders, ik zag 2 spelers met kerstman baarden ik kan het nergens vinden(mischien kijk ik erover heen of lvl restricted?), heeft iemand enig idee, heb alles goed gechecked, kledingwinkels en moviemasks kraam maar nothing

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij nog niet iig, maargoed ff wat anders, ik zag 2 spelers met kerstman baarden ik kan het nergens vinden(mischien kijk ik erover heen of lvl restricted?), heeft iemand enig idee, heb alles goed gechecked, kledingwinkels en moviemasks kraam maar nothing

KIjk in je kleding kast onder jackets en tshitrt maskers heb ik bij die masker winkel vandaan
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...