Jump to content

De volgende GTA: Wensen


PrioX

Recommended Posts

In San Andreas waren er momenten dat je echt niks had. Geen wapens, geen geld, niks (denk aan de eerste missies van het spel, of nadat CJ uit Los Santos wordt gekickt). Op deze momenten voelde ik me gedwongen om op elke mogelijke manier aan een paar centen te komen. Dit zou ik graag in een volgende game weer meemaken. De afgelopen paar Gta games had ik het idee dat het iets te makkelijk was om aan geld te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Vahnstad

    5

  • Phoenyxar

    4

  • Kaitjee98

    4

  • JohanManke

    4

Wapens

.357 Magnum

Voertuigen

Meer politievoertuigen

Opdrachtgevers

Je baas bij de politie, mafiabazen, whiseguys etc.

Protagonist

Een corrupte politieagent/detective

Vijanden van de Protagonist

iedereen die weet dat hij corrupt is (maar dat niet kan bewijzen)

Mijn verhaal zou zijn..

Je bent een corrupte agent die leeft op het geld van de mafia, totdat je word gedwongen iets te doen wat je niet kan. Je zit gevangen tussen het geweld van de mafia en de druk van je bazen en moet tegelijkertijd je corruptheid verbergen.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

Parodie op Chicago of Detroit met Toronto of Montreal.(great lakes gebied)

En ik wil ook nog...

Grote map, veel interieurs, politiebureaus, moorden plegen en met je macht bij de politie de schuld leggen bij je vijanden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is moeilijk te zeggen wat "De volgende GTA" gaat worden. Rockstar probeert altijd een weg te vinden tussen realistische maar toch leuk. Dat is daarvoor een van de reden waarom we geen Jetpack zagen in Grand Theft auto V. Qua release schat ik rond 2018 of 19. Dat is echt nog lang! Natuurlijk zal Rockstar in die tijd wel games zo als een nieuwe Max Payne of Red Demp Redemption. Uitbrengen voor ons bezig te houden.

Mijn wensen?

  • Ik denk dat GTA 6 de Vice City weg gaat opgaan. Natuurlijk geen kopie van Vice City, maar gewoon er op gebaseerd. Dat zagen we ook bij GTA V.
  • Ik verwacht geen Zombie's of andere gekke dingen. Ik denk dat we weeral een strakke en goede Story gaan krijgen en een grootte mooie open wereld.
  • Qua graphics weet ik het niet goed. Nu GTA V voor de PC, PS4 en Xbox One is uitgekomen ziet het er supergoed uit. Games van nu zien er al supper realistisch uit, wie weet wat dat gaat zijn binnen 5 jaar.
  • Ik hoop wel op een verbeterde Online, de online van GTA V is niet slecht maar ook niet fantastische. Ik hoop dat we in de nieuwe online veel meer missies gaan zien van Rockstar zelf, een beter server systeem. Want daar zijn ook vaak problemen mee. En een betere ervaring.
  • En ik mis heel hard in GTA V dat je niet in GTA V met treinen kun rijden. Hopelijk in de nieuwe GTA wel.

Mijn conclusie: Ik denk dat GTA V een topgame is en dat Rockstar niet veel hoeft te verbeteren, geef ons een betere online. En weer een fantastische Stroy - Line en ik ben tevreden. Wat graphics gaat zien zien we wel.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik nou eens tof zou vinden is een GTA dat zich afspeelt in de jaren 60/70. Lijkt me heerlijk om die vibe mee te maken in een game, en we weten dat Rockstar zo'n sfeer als geen ander kan creëren. Heerlijke muziek, sterk verhaal en natuurlijk een goed verhaal dat zich daar uitstekend bij aansluit. Een GTA game dat zich afspeelt in het hedendaags heeft natuurlijk veel meer mogelijkheden, dat snap ik, maar toch zou het een unieke zet zijn van Rockstar. Kijk naar Mafia II, ook een heerlijke game met een geniale sfeer. Ik weet zeker dat Rockstar dat kan overtreffen, wat mij betreft.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wapens

Katana lijkt me wel wreed.

Voertuigen

Ufo's, Space Shuttles & Lamborghini Aventador.

Opdrachtgevers

CJ, Trevor, Verschillende maffiabazen, Lester en de Amerikaanse President

Protagonist

Robin. Een rijke man die alles kwijtraakt en straatarm wordt, zo komt hij langzaam op het slechte pad door in aanraking te komen met drugs, illegale wapenhandel en schietpartijen.

Mijn verhaal zou zijn..

New York, hoge gebouwen, mooi uitzicht, Goed volk, maar ook straatarme mensen, Gangs & Criminele bendes.

Robin, was een geliefde man in New York.. sterker nog heel Amerika! Totdat hij vreemd ging met de vrouw van zijn beste vriend en mensen had bedrogen & gemarteld. Nu leeft hij op straat, alles kwijtgeraakt. Hij wil alles rechtzetten en geld verdienen.. maar hoe?

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

New York, San Fransisco en Florida

En ik wil ook nog...

Het Witte huis.

het witte huis staat in washington, dus dat zal moeilijk worden als het volgende deel zich gaat afspelen in NYC, San Fransisco en/of Florida :7
Link to comment
Delen op andere websites

Wapens

Katana lijkt me wel wreed.

Voertuigen

Ufo's, Space Shuttles & Lamborghini Aventador.

Opdrachtgevers

CJ, Trevor, Verschillende maffiabazen, Lester en de Amerikaanse President

Protagonist

Robin. Een rijke man die alles kwijtraakt en straatarm wordt, zo komt hij langzaam op het slechte pad door in aanraking te komen met drugs, illegale wapenhandel en schietpartijen.

Mijn verhaal zou zijn..

New York, hoge gebouwen, mooi uitzicht, Goed volk, maar ook straatarme mensen, Gangs & Criminele bendes.

Robin, was een geliefde man in New York.. sterker nog heel Amerika! Totdat hij vreemd ging met de vrouw van zijn beste vriend en mensen had bedrogen & gemarteld. Nu leeft hij op straat, alles kwijtgeraakt. Hij wil alles rechtzetten en geld verdienen.. maar hoe?

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

New York, San Fransisco en Florida

En ik wil ook nog...

Het Witte huis.

het witte huis staat in washington, dus dat zal moeilijk worden als het volgende deel zich gaat afspelen in NYC, San Fransisco en/of Florida :7

Nee, ik bepaal dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag sneeuw in GTA willen, het liefst met een update dat het in GTA V komt.

er is weleens sneeuw in Los Santos aanwezig geweest. Namelijk bij de Christmas DLC. Jammer genoeg was alleen 1e kerstdag de sneeuw aanwezig. :{
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag sneeuw in GTA willen, het liefst met een update dat het in GTA V komt.

er is weleens sneeuw in Los Santos aanwezig geweest. Namelijk bij de Christmas DLC. Jammer genoeg was alleen 1e kerstdag de sneeuw aanwezig. :{

Dat kun je niet echt sneeuw noemen. Dat was meer een witte laag die gescript is op een normale oppervlakte. Ik denk dat Wesley sneeuw wil zien zoals dat in North Yankton het geval was.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou zelf ook weer graag de steden van San Andreas zien, alleen ben ik bang dat de herinneringen van vroeger gewoon heel mooi waren, en als hun opeens die inmens grote map gaan bewerken naar een andere idee dat heel veel mensen dat gewoon niet fijn vinden. We zijn allemaal gewend aan de oude stad met de charachters, maar dat zal ook heel anders zijn met een nieuwe verhaallijn. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag sneeuw in GTA willen, het liefst met een update dat het in GTA V komt.

er is weleens sneeuw in Los Santos aanwezig geweest. Namelijk bij de Christmas DLC. Jammer genoeg was alleen 1e kerstdag de sneeuw aanwezig. :{

Dat kun je niet echt sneeuw noemen. Dat was meer een witte laag die gescript is op een normale oppervlakte. Ik denk dat Wesley sneeuw wil zien zoals dat in North Yankton het geval was.

En zo is het! Misschien ook een vrachtwagen met een schuivertje erop en een strooier? Dat je op de snelweg allemaal geslipte auto's ziet wanneer jij er niet geschoven en gestrooid hebt.
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Divers landschap, dicht bos, in GTA V had je geen dicht bos.

Veel diversiteit in activiteiten, langere storyline, in GTA V was de storyline veel te kort.

Veel meer voertuigen, dat je niet elke keer hetzelfde voertuig bij langs reed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Wapens

Flamethrower, lichtzwaard van starwars, pen, potlood, grafity

Voertuigen

Gepantserde politie wagen, jet, ufo, bmw, mercedes , audi

Opdrachtgevers

Corrupte agenten/Turkse maffia/ Italiaanse maffia

Protagonist

3 personages en dat 1 van de 3 een homo is

Vijanden van de Protagonist

Homo's, nederlanders, overheid, rutte, geert wilders

Mijn verhaal zou zijn..

Je bent een normale dude, wilt meer geld voor autos/huizen/vliegtuigen en dus ga je van werken voor de turkse maiffia of de italiaanse maffia je mag zelf kiezen.

Mijn favoriete locatie / stad zou zijn..

Turkije, Istanbul

En ik wil ook nog...

mooie autos en echte naakte sex

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...