Jump to content

[XBOX 360] Voorstel meeting

Recommended Posts

Posted

Hallo poepjes,

TekaLoca en ik zijn van plan om een meeting te organiseren na de feestdagen en dus in het nieuwe jaar. Omdat er niet veel mensen zijn hier die een Xbox 360 bezitten komen we eerst met dit topic. ''Is hier genoeg animo voor?'' is dus eigenlijk onze vraag. Wanneer er genoeg animo is worden meer details bekend gemaakt zoals de datum, etc.

Heb je interesse in een meeting op de Xbox 360? Laat hier een reactie achter!

Posted

Ik wil best meedoen mits het natuurlijk nog in de kerstvakantie is (die loopt tot 5 jan 2014) :)

Posted

Ik wil best meedoen mits het natuurlijk nog in de kerstvakantie is (die loopt tot 5 jan 2014) :)

Dat was het plan, ja. Als we wat meer positieve feedback hebben van de rest kunnen we z.s.m. een datum uitkiezen.

Posted

Jongens, hierbij meld ik dat de meeting sowieso verschoven wordt. We hadden nog geen exacte datum uitgeprikt maar het stond wel gepland om het in de vakantieperiode te doen. Dat gaat dus niet door maar de meeting zal nog wel komen! Excuses voor de onduidelijkheid.

• 1 month later...
Posted

aangezien er meetings voor de ps3 worden aangekondigd..vroeg ik me af of er al een meeting aan zit te komen voor de xbox?