Jump to content

De 'hackers' bederven mijn speelpret


Bassieboy35

Hackers in GTA: Online  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. De 'hackers' bederven mijn speelpret

    • Eens
      35
    • Oneens
      8
    • Anders, namelijk...
      7


Recommended Posts

De stelling wordt in de titel al duidelijk. Zijn jullie het hier mee eens of oneens?

In het GTA: Online forum zie ik vaak genoeg mensen klagen dat ze geld gestort hebben gekregen van hackers, waardoor ze een grote som aan geld hebben. Dit kan soms zelfs zo negatief werken dat de speler verbannen kan worden.

Ik bedoel dan ook, zijn jullie daarom minder GTA: Online gaan doen?

Vinden jullie ook dat Rockstar hier iets aan had kunnen doen?

Ik kijk uit naar jullie meningen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    10

  • Tommie59

    4

  • UberBug

    4

  • Dragon__rage

    3

Eens natuurlijk, maar welk online spel wat ik ook maar gespeeld heb ze zitten er altijd.

Van mij persoonlijk mag elke hacker/cheater/glitcher of wie dan ook die *vals* speelt permaent geband worden maargoed dat is mijn mening.

Er zijn ook mensen die het leuk vinden of erop kicken, maak daar dan een hack/cheat server voor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf ook er last van gehad, maar ik zeg dan wel even erbij dat Rockstar Games het in mijn ogen ook best wel verkloot heeft. Iedereen kon op een (eerlijke) manier geld krijgen met de races, en andere Missie's. Toen ze dat hebben verhoogd is dat hacken eigenlijk wel veel hoger geworden, en gelijk geef ik ze. En met ieder spel wordt er wel gehackt, zoals met Modern Warfare 2, daar kom je bijna geen sessie tegen zonder hacks. Ze mogen in mijn ogen wel de mensen aanpakken die allemaal het geld geven, maar niet de slachtoffers die zelf gratis geld krijgen. Als er mensen worden verbannen omdat hun geld krijgen, zou ik zelf al stoppen met GTA: Online. Ze moesten hier als ontwikkelaar veel sneller mee zijn. Met meer dan negen patches hebben we nog steeds niet wat we eigenlijk willen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf ook er last van gehad, maar ik zeg dan wel even erbij dat Rockstar Games het in mijn ogen ook best wel verkloot heeft. Iedereen kon op een (eerlijke) manier geld krijgen met de races, en andere Missie's. Toen ze dat hebben verhoogd is dat hacken eigenlijk wel veel hoger geworden, en gelijk geef ik ze. En met ieder spel wordt er wel gehackt, zoals met Modern Warfare 2, daar kom je bijna geen sessie tegen zonder hacks. Ze mogen in mijn ogen wel de mensen aanpakken die allemaal het geld geven, maar niet de slachtoffers die zelf gratis geld krijgen. Als er mensen worden verbannen omdat hun geld krijgen, zou ik zelf al stoppen met GTA: Online. Ze moesten hier als ontwikkelaar veel sneller mee zijn. Met meer dan negen patches hebben we nog steeds niet wat we eigenlijk willen hebben.

Bedoel je niet verlaagd? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf ook er last van gehad, maar ik zeg dan wel even erbij dat Rockstar Games het in mijn ogen ook best wel verkloot heeft. Iedereen kon op een (eerlijke) manier geld krijgen met de races, en andere Missie's. Toen ze dat hebben verhoogd is dat hacken eigenlijk wel veel hoger geworden, en gelijk geef ik ze. En met ieder spel wordt er wel gehackt, zoals met Modern Warfare 2, daar kom je bijna geen sessie tegen zonder hacks. Ze mogen in mijn ogen wel de mensen aanpakken die allemaal het geld geven, maar niet de slachtoffers die zelf gratis geld krijgen. Als er mensen worden verbannen omdat hun geld krijgen, zou ik zelf al stoppen met GTA: Online. Ze moesten hier als ontwikkelaar veel sneller mee zijn. Met meer dan negen patches hebben we nog steeds niet wat we eigenlijk willen hebben.

Bedoel je niet verlaagd? ;)

Sorry, ik maak helaas ook wat foutjes. Zal de volgende keer nog eventjes mijn post doorlezen :$

Link to comment
Delen op andere websites

ze verzieken het inderdaad... net aardig wat Adders gekocht om mijn miljoenen naar beneden te halen (dit kostte aardig wat tijd) ben ik nog geen 15 minuten aan het spelen, en nu zit ik dus dik boven een miljard $... Dit gaat nergens meer over

Link to comment
Delen op andere websites

ze verzieken het inderdaad... net aardig wat Adders gekocht om mijn miljoenen naar beneden te halen (dit kostte aardig wat tijd) ben ik nog geen 15 minuten aan het spelen, en nu zit ik dus dik boven een miljard $... Dit gaat nergens meer over

Tja tijd verspilling :0
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg vandaag 264 miljoen van een hacker.

Eerst vond ik het wel leuk, maar nu ik elke auto in mijn garage tot de max geupgrade heb vind ik het eigenlijk wel weer genoeg.

Supercars boeien me niet zo veel, ik heb liever muscles, en ik had al het duurste appartement.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er zelf eigenlijk nog nooit eentje tegengekomen.

Dus wat dat betreft heb ik wel een beetje geluk gehad als je al die verhalen hoort...

Wat dit betreft; laat maar.

Heb net ruim 250 miljoen gekregen van iemand. :\

Gelijk gereport en naar R* een berichtje gestuurd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er zelf eigenlijk nog nooit eentje tegengekomen.

Dus wat dat betreft heb ik wel een beetje geluk gehad als je al die verhalen hoort...

Wat dit betreft; laat maar.

Heb net ruim 250 miljoen gekregen van iemand. :\

Gelijk gereport en naar R* een berichtje gestuurd.

hahahahahaha...

Volgens mij is er ook niet meer sporadisch een server waar hackers en/of gulle Kerstmannen rondlopen tommy. Op dit moment is er minimaal 1 in elke server. Ik denk dat R* alle spelers moet gaan bannen nu.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het eens met de stelling. Ook ik ben zo'n 'suikeroompje' tegengekomen(zie mijn reacties in de post nog steeds irritante hackers online).

Ik ben zelfs bang dat dit het einde van GTA5 kan betekenen! Niet te hopen maar R* zal snel gepaste maatregelen moeten ondernemen om dit een halt toe te roepen. Het loopt namelijk nu uit de hand. Aan de andere kant vind ik het ook een schande en verbaasd het mij zeer dat een bedrijf zoals R* hun zaakjes niet voor elkaar hebben.Vooral als je weet hoe simpel het is om te cheaten en aan veel geld te komen.

De grootste vraag is dan ook, hoe gaat R* dit oplossen? Wat gaan ze doen met de spelers die zoveel geld hebben ontvangen? Wat gaan ze doen met de spelers die dit eerlijk gemeld hebben? Wat gaan ze doen met spelers die het niet melden en vanalles en nog wat kopen? Etc...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het eens met de stelling. Ook ik ben zo'n 'suikeroompje' tegengekomen(zie mijn reacties in de post nog steeds irritante hackers online).

Ik ben zelfs bang dat dit het einde van GTA5 kan betekenen! Niet te hopen maar R* zal snel gepaste maatregelen moeten ondernemen om dit een halt toe te roepen. Het loopt namelijk nu uit de hand. Aan de andere kant vind ik het ook een schande en verbaasd het mij zeer dat een bedrijf zoals R* hun zaakjes niet voor elkaar hebben.Vooral als je weet hoe simpel het is om te cheaten en aan veel geld te komen.

De grootste vraag is dan ook, hoe gaat R* dit oplossen? Wat gaan ze doen met de spelers die zoveel geld hebben ontvangen? Wat gaan ze doen met de spelers die dit eerlijk gemeld hebben? Wat gaan ze doen met spelers die het niet melden en vanalles en nog wat kopen? Etc...

Als ze iedereen in cheaterspool gooien nice work krijg je 4 mensen in normalen en iedereen in cheaterspool ._.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...