Jump to content

De 'hackers' bederven mijn speelpret


Bassieboy35

Hackers in GTA: Online  

50 leden hebben gestemd

  1. 1. De 'hackers' bederven mijn speelpret

    • Eens
      35
    • Oneens
      8
    • Anders, namelijk...
      7


Recommended Posts

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • tjarda1999

    10

  • Tommie59

    4

  • UberBug

    4

  • Dragon__rage

    3

Ik heb eergisteren 57 miljoen gekregen van een hacker. Zojuist zat ik opnieuw in een lobby met een hacker die me 476 miljoen gaf.

Persoonlijk heb ik nog geen Dollar uitgegeven van dit geld. Misschien kunnen wij als ''normale'' spelers er niks aan doen. Maar ik vind dat als je het geld expres gaat uitgeven (denk aan de duurste voertuigen kopen) dat je net zo goed een cheater bent.

Ik heb inmiddels Rockstar Games al een ticket gestuurd met de vraag hoe ik dit kan oplossen en wat ik nu precies met het geld moet doen (uitgeven?).

Dus ja, voor mij verpesten de modders de game aardig. Ik verdien me geld liever aan de heists die binnenkort komen.

Edit: zojuist opnieuw geld gekregen.... 61 miljoen... :t

Bewerkt: door PrioX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eergisteren 57 miljoen gekregen van een hacker. Zojuist zat ik opnieuw in een lobby met een hacker die me 476 miljoen gaf. Persoonlijk heb ik nog geen Dollar uitgegeven van dit geld. Misschien kunnen wij als ''normale'' spelers er niks aan doen. Maar ik vind dat als je het geld expres gaat uitgeven (denk aan de duurste voertuigen kopen) dat je net zo goed een cheater bent. Ik heb inmiddels Rockstar Games al een ticket gestuurd met de vraag hoe ik dit kan oplossen en wat ik nu precies met het geld moet doen (uitgeven?). Dus ja, voor mij verpesten de modders de game aardig. Ik verdien me geld liever aan de heists die binnenkort komen. Edit: zojuist opnieuw geld gekregen.... 61 miljoen... :t

Omdat het zo simpel is om aan zoveel geld te komen, kun je niet echt meer spreken over hackers!!!!

Het zijn gewoon domme figuren die niet beseffen wat ze hier mee aanrichten.

Daarentegen is het ook een schande van een bedrijf zoals R* dat dit soort cheats zo makkelijk gaat en zij hun zaakjes niet voor elkaar hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...