Jump to content
Bassieboy35

GTA Online Holiday Gifts


Zoals er gisteren al gespeculeerd werd is het dan toch bevestigd. Rockstar Games heeft ons nieuwe kerstkleding geschonken die tot en met 5 januari 2014 beschikbaar zal zijn. Onder de kleding vallen kleding van een kerstman, een elf en van een rendier. Ook zijn er maskers te vinden van een kerstman, rendier, sneeuwpop. Rockstar heeft het hier niet bij gelaten, sommige auto's, wapens en kleding zijn afgeprijst. Drie explosieven (Grenades, Tear Gas en Sticky Bombs) zijn voor de helft van de prijs. Er zijn verschillende Luxury Sedans met 30% korting en beide Tinsel Tower appartementen hebben 25% korting. De rest van de kortingen vindt je op de site van Rockstar Games. De spullen automatisch op GTA worden gezet, je zal dus geen updatescherm krijgen wanneer je het spel opstart.

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wat kut zeg, kunnen ze niet eens al het leuke en goeie erin laten ipv. voorproefjes geven en dan alles eruit halen en de game hartstikke saai te maken?

Als voor jou de lol van het gamen afhangt van sneeuw, vraag ik me sowieso af waarom je überhaupt GTA speelt. :?

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Iedereen op het forum Fijne kerst ! :)

Ik heb hier nog een self-made Gta V ''Postcard''. :

**Met De ''lowrider Tornado met openslaand dak'' als Voertuig ^^

*dak: wit

*carosserie: gasoline blue

*wielen: Big worm-Wit

*En Custom tires

Jasper.

grt Jasper.

post-138850-0-59495400-1388314204.jpg

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...