Jump to content

Pegasus


niekb21

Recommended Posts

Hopelijk kan iemand me helpen met t volgende probleem.. Ik heb net voor 6 miljoen aan boten, vliegtuigen en heli's gekocht bij Pegasus. Dan krijg ik een melding dat ze binnen zijn en ik Pegasus moet bellen om te leveren. Dit heb ik gedaan, krijg de eerste heli maar kan daarna niet meer bellen.. Weet iemand of ik dan een bepaalde tijd moet wachten voordat ik weer een nieuwe kan laten leveren??

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed begrijp, kan je op het moment van levering maar één helikopter, of vliegtuig laten afleveren. Je kan dus geen een Shamal hebben, en daarna nog een Titan op het vliegveld. Als deze kapot gaan, kan je weer een nieuwe opbellen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 years later...

Hallo hopelijk kan iemand mij helpen ik heb een akula gekocht en krijg een berichtje dat ik heb moet bellen aleen als ik dat wil doen staat hii er niet bij alleen mij andere helikopters vliegtuigen etc en het zelfd heb ik met de lazer kan iemand mii helpen 

Link to comment
Delen op andere websites

Op 21-10-2021 om 22:37, Kickboksernr1 zei:

Hallo hopelijk kan iemand mij helpen ik heb een akula gekocht en krijg een berichtje dat ik heb moet bellen aleen als ik dat wil doen staat hii er niet bij alleen mij andere helikopters vliegtuigen etc en het zelfd heb ik met de lazer kan iemand mii helpen 

de akula is een helicopter waar je een hangar voor moet hebben. als je die hebt staat de akula in je hangar

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...