Jump to content

help


mert17

Recommended Posts

ik heb bij gta 5 onlibe meer dan 67 miljoen gekregen van iemand. toen heb ik een infinty xs en adder gekocht maar nu heb ik meer dan 66 milhoen maar wat moet ik met dat geld?

>>> Door Big Boss: Kies in het vervolg een duidelijke titel, wil je?<<<

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet als je alles doet met dat geld wat je wil dat rockstar het je laat houden

ik heb dit gedaan

gelijk rockstar mailen support@rockstargames.com of banhammer@rockstargames.com

mail bewijs met de naam en dat hij het bedrag aan jouw geeft een foto is voldoende

zo mag het mailtje er wel uitzien

hello rockstar i got 67 million from a hacker

my psn or xboxlive account is ...

the person who gave me te money is ...

please take it away i dont wanna get banned

greetz

zo geef je eerlijk aan dat je het geld hebt gekregen en kunnen ze je niet meer bannen

als je het geld allemaal uitgeeft en er lekker profijt van gaat maken denk ik niet dat je in de clean player lobby blijft

ik weet niet hoe mensen bij die 50 miljoen grens komen want dat is nergens bekend gemaakt door rockstar

en wees eerlijk zoveel geld bederft een groot deel van de game

Link to comment
Delen op andere websites

mijn idee is zoals ik al naar rockstar heb gestuurd is

alles afpakken autos huizen garage leeg kledingkast leeg behalve wat ze op het moment aanhebben zelf pegasus vehicles

en dan gewoon kijken naar wat heeft de persoon eerlijk verdient missies bountys armored trucks en dat bedrag in 1 keer op de rekening storten

iedereen kan weer kopen wat hij had voordat de hell losbrak

ik denk dat dit de makkelijkste oplossing is nadat ze een manier hebben gevonden om hackers te stoppen

Link to comment
Delen op andere websites

mijn idee is zoals ik al naar rockstar heb gestuurd is alles afpakken autos huizen garage leeg kledingkast leeg behalve wat ze op het moment aanhebben zelf pegasus vehicles en dan gewoon kijken naar wat heeft de persoon eerlijk verdient missies bountys armored trucks en dat bedrag in 1 keer op de rekening storten iedereen kan weer kopen wat hij had voordat de hell losbrak ik denk dat dit de makkelijkste oplossing is nadat ze een manier hebben gevonden om hackers te stoppen

Kunnen ze doen, en dan? Zolang er (echte) hackers zich actief met GTA5 bezighouden dan blijf je tegen dit soort dingen aanlopen. Online gamen is nu eenmaal niet/nauwelijks waterdicht te krijgen. Of ze moeten het hele concept ( met geld goederen kopen etc.) uit de game halen of er iets anders voor in de plaats brengen/verzinnen. Dit zal echter ( in eerste instantie en totdat je weer niet beter weet) een hoop speelplezier verpesten.

Link to comment
Delen op andere websites

daarom zij ik ook NADAT ze een manier hebben gevonden om de hackers te stoppen

iedereen echt iedereen heeft wel wat gekocht met het illegale geld en om niet iedereen te bannen denk ik dat dit de beste manier is

en sheldon cooper ik zou zeker even een mailtje sturen dan ben je ze een stapje voor:)

Link to comment
Delen op andere websites

daarom zij ik ook NADAT ze een manier hebben gevonden om de hackers te stoppen

iedereen echt iedereen heeft wel wat gekocht met het illegale geld en om niet iedereen te bannen denk ik dat dit de beste manier is

en sheldon cooper ik zou zeker even een mailtje sturen dan ben je ze een stapje voor:)

Oke thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij helpen? K heb 4 dingen besteld op een website waarvoor k pegasus moet bellen. Als k er een heb besteld zegt de vrouw aan de telefoon steeds we ve already sent this vehicle waardoor k de andere niet kan bestellen. Kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...