iRico Posted December 25, 2013 Report Posted December 25, 2013 (edited) Ik heb 3 verschillende maten ervan. Grootste maat: Middel maat: Kleinste maat (Die ik gebruik ivm het minste KB) Rate? Tips altijd welkom! Hoe ik op het idee kwam? Omdat ik sinds net bij de bananenbendezit. Edited December 25, 2013 by Black-GrandTheftAuto Quote
.Sharingan Posted December 25, 2013 Report Posted December 25, 2013 Er valt niet echt wat te raten. Het is een artwork van GTA V waar wat tekst op geplakt is, en drie verschillende formaten van zijn. Dit is iets wat je binnen 2 minuten gedaan hebt, dus daarom ook een laag cijfer. 1/10. Quote
Rutger. Posted December 25, 2013 Report Posted December 25, 2013 Er valt niet echt wat te raten. Het is een artwork van GTA V waar wat tekst op geplakt is, en drie verschillende formaten van zijn. Dit is iets wat je binnen 2 minuten gedaan hebt, dus daarom ook een laag cijfer. 1/10. Je vergeet de banaan die hij erin gestopt heeft Jammer dat de banaan niet goed terug te zien is op je daadwerkelijke avatar omdat het plaatje te klein is Quote
Ezra24rct3 Posted December 26, 2013 Report Posted December 26, 2013 Als die banaan er niet in had gezeten was het een 1/10, maar nu maak je er toch een mooie 7/10 van Quote
Michael Posted December 26, 2013 Report Posted December 26, 2013 Leuk dat je wat gemaakt hebt! Wat de anderen al zeggen, dit is eigenlijk een klein beetje wat tekst erop plakken en een banaan eraan toevoegen. Ik vind het wel leuk om te zien dat er weer nieuwe mensen in de Graphics General komen. Als je het niet wist, kan je je kunsten kwijt in ''Graphics Showroom.'' Ik geef je voor deze avatar een 4/10 Quote
Crazy-Ghost Posted December 26, 2013 Report Posted December 26, 2013 Hij is wel leuk. Maar jammer dat de achtergrond ook geel is. Quote
.Sharingan Posted December 26, 2013 Report Posted December 26, 2013 Had de banaan nog niet eens gezien Quote
Nyltje Posted December 28, 2013 Report Posted December 28, 2013 Je kan de banaan lichten maken en dan het plaatje iets donkerder, misschien zie je de banaan dan beter? Quote
RMJ Posted December 30, 2013 Report Posted December 30, 2013 Je kan de banaan lichten maken en dan het plaatje iets donkerder, misschien zie je de banaan dan beter? of alleen de background wat donkerder maken! anders valt je plaatje zelf nog niet op haha. wat voor programma gebruik je als ik vragen mag ? Quote
iRico Posted January 5, 2014 Author Report Posted January 5, 2014 Ik gebruik Photoshop CS6. Ont.Er mag een slotje op! Quote
Cabyon Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Ont.Er mag een slotje op! Waarom dicht? Peeps mogen je creatie toch nog bekritiseren? Of niet? Quote
3LOPIX Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Wel grappig eigenlijk die banaan, aangezien de bananenbende niet meer bestaat. Quote
Dutchy3010 Posted January 5, 2014 Report Posted January 5, 2014 Had de banaan nog niet eens gezien Moet je nagaan wat fantastisch Rico die banaan in het werk heeft laten opgaan! Quote
Recommended Posts