Jump to content

Gezocht: Aantal mensen om een Crew te starten op GTA:Online


Source

Recommended Posts

Waarom zou iemand jouw crew moeten joinen? Waarom niet zelf een crew starten met vrienden. Staff posities zijn leuk, maar wat voegt het toe aan je crew? Leg dat eens uit aan potentiele leden,

PS Ik zou gewoon TheWild Crew als Social Club naam nemen. 'Krew' staat een beetje stompzinnig

Link to comment
Delen op andere websites

Een crew kan zowel op PS3 als op Xbox 360 gelijk, dus nu je toch recruteert; waarom niet ineens een Xbox 360 tak erbij nemen. Dan kan je zowel een PS3 en een Xbox 360 speler als commissaris benoemen en heb je voor elke console een 'afgevaardigde'. Zo gaat je crew ook meer leden aantrekken. Ik ben alvast wel geïnteresseerd om de Xbox'ers onder m'n hoede te nemen. Maar vertel eens; wat biedt je crew? Wil je op regelmatige basis afspreken om samen online wat te gaan klooien, samen missies te doen, etc. Of is het puur als status-symbool bedoeld?

Link to comment
Delen op andere websites

Even een kleine aanpassing ik heb een snel recruterende crew overgenomen met 21 leden op het moment.

Waarom zou iemand jouw crew moeten joinen? Waarom niet zelf een crew starten met vrienden. Staff posities zijn leuk, maar wat voegt het toe aan je crew? Leg dat eens uit aan potentiele leden,

PS Ik zou gewoon TheWild Crew als Social Club naam nemen. 'Krew' staat een beetje stompzinnig

Allereerst hartelijk bedankt voor je serieuze reactie. Mijn clan gaat meer bieden dan een gemiddelde crew binnen GTA:Online, wat ons precies zo uniek gaat maken weten wij nog niet precies maar ik zou hierover meer informatie geven zodra wij het weten.

Een crew kan zowel op PS3 als op Xbox 360 gelijk, dus nu je toch recruteert; waarom niet ineens een Xbox 360 tak erbij nemen. Dan kan je zowel een PS3 en een Xbox 360 speler als commissaris benoemen en heb je voor elke console een 'afgevaardigde'. Zo gaat je crew ook meer leden aantrekken. Ik ben alvast wel geïnteresseerd om de Xbox'ers onder m'n hoede te nemen. Maar vertel eens; wat biedt je crew? Wil je op regelmatige basis afspreken om samen online wat te gaan klooien, samen missies te doen, etc. Of is het puur als status-symbool bedoeld?

Lijkt mij een prima idee, ik hoop wat meer text en uitleg te horen via skype: Shield-Skype

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...