Jump to content

Wat te doen met gekregen geld?


MostWantedKid

Recommended Posts

''Ik heb opeens heel veel geld gekregen van onbekenden in GTA: Online. Wat moet ik ermee doen?'' Dat is een voorbeeld van een vraag die heel veel mensen stellen de laatste tijd.

Op de website van Rockstar staat deze alinea tekst.

If you have been gifted a large sum of money or collected a large bounty, please submit a request to have the money removed. If you were not engaged in any willful cheating or exploiting yourself, you do not need to worry about getting caught up in our work to separate out cheaters from the rest of the population. There is no need to post a topic on the support forum.

Een vrije vertaling.

Als je een grote som geld hebt ontvangen of als je een groot bedrag hebt geclaimd met een bounty stuur dan alstublieft een verzoek om het geld weg te laten halen. Als je niet betrokken bent met het opzettelijk cheaten dan hoef je je geen zorgen te maken dat wij jou gaan lastigvallen met ons werk om cheaters uit Online te halen. Er is geen reden om een topic aan te maken in het support-forum. (Hier doelen ze op de website van Rockstar)

Als je op de link in de tekst klikt kom je op de Support-sectie van Rockstar terecht. Volg de stappen en dien een klacht in.

Probeer dit geld gewoon niet uit te geven en dien een klacht in. smile3.gif

http://support.rocks...icles/201142806

http://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/200704406-How-to-Report-Cheaters-in-Grand-Theft-Auto-Online

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    5

  • TheDutchWesley

    5

  • Niked

    5

  • schimmelzicht

    4

Ik heb dit topic gewoon even gemaakt om mensen te laten weten wat ze zouden kunnen doen met dat geld. Ik zeg niet dat je het moet doen, maar omdat er al zoveel vragen zijn. Omdat er wordt gezegd dat mensen die niet met cheaten bezig zijn zich geen zorgen hoeven te maken zegt eigenlijk al genoeg denk ik. Je bent vrij om je geld uit te geven en ik denk ook niet dat er mensen gebanned worden omdat ze dit geld hebben uitgegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook heel veel geld ontvangen en heb ook al heel veel uit gegeven. Het maakt t spel wel minder leuk maar auto's tunen en niet op je geld hoeven te letten mbt ammo etc. Maakt nog iets goed. Alle spelers resetten zou een goede optie zijn alleen er is voor mij wel 1 probleem. Ik heb in totaal 14 volle dagen gta gespeeld en ben nu pas bij rank 86 en had 3 miljoen voor dat de hackers actief waren. Als alles word gereset zal ik dit weer opnieuw moeten vrij spelen en ik weet niet of ik de motivatie heb om weer zoveel te werken voor een spel. Waar ik nog het meeste bang voor ben is dat als ik weer op t oude niveau zit er een ander probleem opspeelt bij r* waardoor ik weer alles voor niks heb gedaan. Dus resetten is wel een optie mits ze nu een goede beveiliging hebben en nieuwe dingen in het spel implementeren zoals auto's, nieuwe huizen, kleren vliegtuigen etc. Mensen hebben wel een motivatie nodig anders doen ze niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook heel veel geld ontvangen en heb ook al heel veel uit gegeven. Het maakt t spel wel minder leuk maar auto's tunen en niet op je geld hoeven te letten mbt ammo etc. Maakt nog iets goed. Alle spelers resetten zou een goede optie zijn alleen er is voor mij wel 1 probleem. Ik heb in totaal 14 volle dagen gta gespeeld en ben nu pas bij rank 86 en had 3 miljoen voor dat de hackers actief waren. Als alles word gereset zal ik dit weer opnieuw moeten vrij spelen en ik weet niet of ik de motivatie heb om weer zoveel te werken voor een spel. Waar ik nog het meeste bang voor ben is dat als ik weer op t oude niveau zit er een ander probleem opspeelt bij r* waardoor ik weer alles voor niks heb gedaan. Dus resetten is wel een optie mits ze nu een goede beveiliging hebben en nieuwe dingen in het spel implementeren zoals auto's, nieuwe huizen, kleren vliegtuigen etc. Mensen hebben wel een motivatie nodig anders doen ze niets.

Ik denk niet dat de rest van de wereld het daarmee eens is. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook heel veel geld ontvangen en heb ook al heel veel uit gegeven. Het maakt t spel wel minder leuk maar auto's tunen en niet op je geld hoeven te letten mbt ammo etc. Maakt nog iets goed. Alle spelers resetten zou een goede optie zijn alleen er is voor mij wel 1 probleem. Ik heb in totaal 14 volle dagen gta gespeeld en ben nu pas bij rank 86 en had 3 miljoen voor dat de hackers actief waren. Als alles word gereset zal ik dit weer opnieuw moeten vrij spelen en ik weet niet of ik de motivatie heb om weer zoveel te werken voor een spel. Waar ik nog het meeste bang voor ben is dat als ik weer op t oude niveau zit er een ander probleem opspeelt bij r* waardoor ik weer alles voor niks heb gedaan. Dus resetten is wel een optie mits ze nu een goede beveiliging hebben en nieuwe dingen in het spel implementeren zoals auto's, nieuwe huizen, kleren vliegtuigen etc. Mensen hebben wel een motivatie nodig anders doen ze niets.
Ik denk niet dat de rest van de wereld het daarmee eens is. :puh:

Dan hoor ik schijnbaar niet bij de rest van de wereld ;) ik ben het namelijk hier wel grotendeels mee eens....en heb ook de afgelopen 2 wken volop GTAO gespeeld [heb alleen niet veel illegaal geld uitgegeven... en ik ben pas bij lvl 55]

Bewerkt: door sssjakie
Link to comment
Delen op andere websites

Heb nog geen gratis geld gehad, maar weet wel dat ik het niet rapporteer wanneer dit wel zo is. En dat heeft R* toch echt aan zichzelf te danken, ze bestelen mij ook continu.

Zo ben ik al 'n keer al m'n geld (ruim 2 ton) zomaar kwijtgeraakt en zijn er nu weer 'n aantal compleet getunede voertuigen die ik eerlijk gekocht cq gestolen had (dus niet geglitched) spontaan uit m'n garage verdwenen. Nu had ik 'n plan voor m'n garage hoe deze te vullen, wat al niet opschoot doordat ik de Western Bagger maar niet kon vinden, maar na de verdwijning van ... was ik daar echter klaar mee en dacht ik: F*** It, ik verkoop m'n huis en koop 'n 2-car garage en vind het verder wel best. Echter ... na de inruil van die woning met 10-car garage voor de goedkoopste 2-car garage die er maar te vinden was, werd er wel geld voor die nieuwe garage afgeschreven maar kreeg ik er geen geld bij voor de verkoop van het dure appartement.

Al met al heeft R* mij op die manier al voor zo'n 6 ton bestolen, dus ik vind het wel goed met ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn inzien, gewoon doen wat je ermee wilt.

Rockstar doet er geen ene ruk aan. Ze kunnen heel makkelijk die "hacks" wat er zijn onmogelijk maken, maar dat doen ze (vooralsnog) niet.

Rockstar doet er niets mee, ga er dan ook niet van wakker liggen. En als ze me zouden bannen om dat feit (ja ik heb iets van 3 miljard gekregen) dan ben ik klaar met ze.

Zolang ze er actief niks aan doen, ga ik er ook geen moeite voor doen om dat geld niet uit te geven.

^ ^ met opzet ;)

>>> Door Bassieboy35: Mod-tags zijn nog steeds niet toegestaan voor Megaleden of lager. Hoewel die wel geniaal was. :schater:<<<

^ ^

>>> Door GeenBassieboyMaarEenAnderIemand:

Mot dat nou..

Natuurlijk was dat niet zomaar een lid.. :(<<<

Bewerkt: door Crypteq
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al eerder een hacker tegengekomen, hoppa 230 mln erbij...

toch maar van dit geld mijn wagenpark uitgebreidt en geupgrade, deze was al voorzien van een fully loaded adder, oa.

dat ik eerlijk verdiend heb, en ik was aardig op weg voor een tank, deze nog net legaal gekocht,

toch het gekregen geld weer gebruikt om een paar leuke auto's te kopen..

staat er nog steeds 220 mln er op..

maar ja, als r* de boel terug zou zetten vind ik het niet erg, hopelijk blijven ze wel van mijn eerlijk verkregen rank af..

helaas staat joeptjoep ramvol met deze zooi, zodat ik eergisteren bij iemand in mijn vriendenlijst op de server zat, hoppa 790 mln erbij..

meteen deze persoon verwijdert en gereport.

hopelijk kunnen ze deze ellende nog patchen, maar voor zolang maak ik net als iedereen er gebruik van..

ik probeer servers wel te mijden met mensen met een rang hoger dan 150, dat zijn zeer vaak de mispunten..

Link to comment
Delen op andere websites

Wij hebben ook 2 dagen geleden een aardig bedrag "geschonken" gekregen,

Ik kan maar 1 ding zeggen, die ezel die het me heeft geschonken heeft het hele spel voor mij verpest...Ik heb er nog niets van uitgegeven en heb wel een melding gemaakt richting Rockstar, met daarbij de ID van diegene die het me heeft gegeven.

Het "leuke" dat heel veel mensen online nu heel veel geld hebben is dat je nu in een lobby terecht komt met 4 tanks !!, dat is leuk spelen zeg !!

Dat mensen cheaten geen probleem, maar ik ben nu ongewenst daar de dupe van geworden.

Vind het zonde !!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu ook de dupe geworden van een hacker.

We deden een deathmatch en opeens kwam er iemand met rank 983 bij die niet dood kon gaan.

Daarna in freemode ging hij lekker schieten op ons en ook een maat van me. Gevolg wij wel dood hij niet.

Toen zette hij een bounty op de hoofd van mijn maat en door verkeerd aimen van mij was het raak ik was opeens 2 miljard rijker.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb ook een bak geld gehad.

Vind het wel makkelijk.

Ik speel niet zoveel en kan nu toch dingen doen waar ik anders een jaar voor had moeten sparen.

Ik lever niks in bij rockstar.

Ik vind de hoeveelheid hackers wel erg groot bij gta online. Beetje normaal freeroamen zit er niet meer bij.

Dat is wel jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...