Jump to content

Wat te doen met gekregen geld?


MostWantedKid

Recommended Posts

Hier van de week ook al. Ben ik rustig met mn maatje aan het gamen krijgt hij in eens 10 miljard dollar. Evenlater kreeg ik het zelfde bedrag als cash. Nu is het werken niet meer nodig dus het grootste doel in de game is nu weg. het enige wat nog een doel is je levels halen.

eigenlijk zou je het geld moeten kunnen wijgeren maar dit uis niet mogelijk. Ook kun je het niet schenken aan een ander of bijvoorbeeld op straat gooien.

een aantal dagen later kreeg ik weer 2.5 milioen.

De meeste lol is er zo wel af dan. heb het een tijd als cash bij me gedragen in de hoop dat iemand me neer zou schieten en mn geld zou pakken.(hier word altijd voor gewaarschuwd door R* als je boven de 5000 aan cash hebt) Maar word neer geknald en mn geld blijft in mn zak. Al met al mooi kut dus!!!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    5

  • TheDutchWesley

    5

  • Niked

    5

  • schimmelzicht

    4

Tsja dat ze wat aan die hackers doen is wel goed, wand ik speel ook liever op de eerlijke manier.

Ik denk alleen dat ze die niet compleet weg krijgen, wand alles wat gepatcht/geprogameert word valt ook weer te hacken helaas.

Ik vind het wel belachelijk dat ze nu blijk maar vrijwel geen tijd meer geven aan andere problemen.

Ik ben mij adder kwijt geraakt van een 1000k, + al het extra geld wat ik er in had gestoken, door een fout dat ie uit de garage verdween.

Die had ik eerlijk met missies en races bijmekaar gespaard.

Ik heb een ticket ingedient en krijg maar geen andwoord.

Ik kan zien dat ze de ticket gelezen hebben vanwege de tijd die er bij stond en waneer ik hem gestuurd had. maar toch niet andwoorden.

Ik heb een paar keer een herinnering gestuurd, nog steeds noppes.

Ik zou het wel fijn vinden dat ze daar ook weer wat meer tijd in te steken, wand die 1000k voor die adder duurt lang met verdienen.

Maar blijkbaar liggen hun prioriteiten anders zodat ze daar niet veel tijd meer in kunnen stoppen.

Dat ze het druk hebben met die hackers en mensen die daar de dupe van zijn begrijp ik wel.

Maar wetend dat ze het bericht van mij hebben gelezen en niet ff de moeite kunnen nemen om te zeggen dat ze het in behandeling kunnen nemen maar wel een tijdje kan duren, of gewoon zeggen, sorry we kunnen er op het moment niks aan doen, vind ik ronduit belachelijk.

Het zal mij benieuwen waneer eindelijk daar andwoord op krijg, als ik daar uberhaupt nog andwoord op krijg.

Link to comment
Delen op andere websites

@ LethalMaximus73

Ook ik heb 30 dagen moeten wachten op een reactie. Dus ongetwijfeld zal ook jij nog een reactie krijgen.

Deze reactie zal net als bij een ieder een standaard (kopieer-knip-plak) reactie zijn.

Is ook niet zo verwonderlijk gezien de aantal spelers die wereldwijd GTA online spelen, illegaal geld hebben gekregen en een ticket hebben aangemaakt. En dan heb ik het geeneens over de tickets die aangemaakt worden voor andere issues.

De prio lag bij R* in eerste instantie en hoofdzakelijk bij het beter beveiligen van hun [DNS] servers en het weren/verwijderen van de hackers/modders.

Ook de spelers die illegaal verkregen grote geldbedragen hebben doorgesluisd worden (nog) aangepakt.

Nu dat ze deze categorie spelers - zo goed als - hebben verwijderd, komen andere zaken aan de beurt.

Een daarvan is iedereen die een ticket heeft aangemaakt een reactie geven. Gelijktijdig hebben de "knappe koppen" zich beziggehouden met hoe ze genoemde issues in de toekomst zo goed als mogelijk kunnen voorkomen. (online gamen 100% waterdicht krijgen is onmogelijk)

Tevens zullen ze - als tegenprestatie en om het spel aantrekkelijk te houden - wel iets moeten doen aan de onvrede die bij een hoop spelers zich opstapelen.

Onder andere de door jou genoemde punten kom je veel tegen als minpunten.

Ze zijn bij R* een beetje overdonderd door hun (eigen) succes..heb ik het vermoeden van.

En omdat ze dit allemaal zo goed mogelijk willen doen/herstellen.....duurt het nu eenmaal iets langer...

Link to comment
Delen op andere websites

Op 30 december 2013 heb ik ook heel veel geld ontvangen, 370 miljoen.

Geniet er nog maar even van...zolang dat kan... Een deze dagen zal er een patch komen waarmee o.a. dit modded money weggehaald zal worden.

Ik heb mn Garage al vol gezet, duur huis etc. Hopelijk pakken ze dat me niet af

Link to comment
Delen op andere websites

De game is voor mij een stuk leuker nu...

Eerst zat ik heel de dag te zeiken omdat ik geen geld had, nu zit ik heel de tijd te racen en deathmatchen.

hopelijk halen ze niks weg :( vooral niet mijn zelf verdiende 66 levels! Als je bij een heist meer dan 150k verdiend mogen ze het gerust van mij weg halen....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...