Jump to content

[Xbox] GTAForum, verenigt u op Xbox Live!


Krikke1992

Recommended Posts

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Krikke1992

    11

  • Jacky-2007

    4

  • WeariedBuckle08

    3

  • LethalMaximus73

    3

Ik zit nu in de crew GoFastHolland met nog 2 a 3 forumleden, het zou mooi zijn om 1 grote forum crew te vormen (maakt mij persoonlijk niet uit wie of wat zn crew) en om samen missies te doen(vooral de grote) of om andere dingen te ondernemen.

Ik probeer te levellen zo goed en kwaad als het kan en doe eigenlijk alles solo wat ik trouwens ook best wel mooi vind, maargoed met een *vast* team is het natuurlijk nog veel mooier en heb je veel meer mogelijkheden.

Dus kortom laten we of 1 crew maken of met zn allen er een bestaande joinen.

Gegroet TukkerT3rr0r :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Voor een ieder in dit topic, verenigen kan ook in de clan Death Incorporated op het forum. Deze clan bestaat hier sinds GTA IV en speelt voornamelijk op de 360. We verzorgen Clan Events in verschillende games van Rockstar, onder andere uiteraard in GTA Online. Meer info over hoe je je bij de club kan aansluiten kan je vinden in dit topic. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ook een mooie optie, bedankt! Anderszijds voor zij die geen zin zouden hebben in een 'aanmeldingsprocedure', wil ik best wel een Crew aanmaken op Rockstars Social Club. Weet wel niet zeker of deze zaken besproken mogen worden op dit forum?

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad ook een mooie optie, bedankt! Anderszijds voor zij die geen zin zouden hebben in een 'aanmeldingsprocedure', wil ik best wel een Crew aanmaken op Rockstars Social Club. Weet wel niet zeker of deze zaken besproken mogen worden op dit forum?

Die procedure mag niet zo heten, kwestie van posten en even wachten tot je toegevoegd bent. :7

Maar anderzijds nodig ik je zeker uit om een eigen crew op te zetten op Social Club en in het C&C Recruitment forum te gaan recruiteren. Er zijn te weinig actieve clans/crews op dit forum en wanneer jij met een handjevol leden je eigen crew op weet te starten, mag je in C&C Talk jullie eigen forumpraattopic starten (vanaf 5 leden) en kunnen we als crews het tegen elkaar gaan opnemen in Online! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo iedereen!

Omdat ik op dit forum regelmatig topics zie met de vraag om vrienden te vinden om samen GTA Online te kunnen spelen (of andere games), leek het mij een goed idee om dit topic te openen. Net als ik, zullen anderen het probleem wel kennen dat ze weinig of geen Nederlandstalige vrienden hebben op Xbox Live omdat bijna iedereen een PS3 heeft.

Het doel van dit forum is simpel: plaats hier uw Xbox Live Gamertag, zodat iedereen op dit forum je kan toevoegen. Hierdoor wordt het mogelijk om met de andere forumleden, die Nederlandstalig zijn, te spelen.

Let op: wanneer je hier je Xbox Live Gamertag plaatst, geef je toestemming aan iedereen die dit forum kan lezen om je toe te voegen!

Ik hoop hier veel reacties op te krijgen zodat we samen veel lol kunnen trappen!

Ik zal alvast het goede voorbeeld geven; mijn Xbox Live Gamertag is: 'Krikke1992'.

Groetjes Krikke1992

Lijst van Gamertags van GTAF-leden:

GTAF Lid - Gamertag

  • Krikke1992 - Krikke1992
  • VFreak - Profdutcher
  • Styneman - KineticVermin79
  • Tommy-Vercetti - MitchMaljers
  • RustyRustler89 - RustyRustler89
  • MostWantedKid - xMostWantedKid
  • WeariedBuckle08 - TukkerT3rr0r
  • --Simon-- - ThatDutchIdiot
  • Wessa-Johnson - Wessa Johnson
  • bricone - Gofast Holland
  • LethalMaximus73 - LethalMaximus79
  • .Whoopdidoo. - JCMS4M4

Lol het is LethalMaximus73 - Lethalmaximus73

Link to comment
Delen op andere websites

Maar anderzijds nodig ik je zeker uit om een eigen crew op te zetten op Social Club en in het C&C Recruitment forum te gaan recruiteren. Er zijn te weinig actieve clans/crews op dit forum en wanneer jij met een handjevol leden je eigen crew op weet te starten, mag je in C&C Talk jullie eigen forumpraattopic starten (vanaf 5 leden) en kunnen we als crews het tegen elkaar gaan opnemen in Online! thumbsup2.gif

Ik vind dat best een leuk idee, aangezien ik zelf vaak GTA Online speel en vrij vaak actief ben op dit forum. Moesten andere leden zich willen aansluiten wil ik daar zeker over nadenken. :)

Lol het is LethalMaximus73 - Lethalmaximus73

Excuses, typfoutje! Is rechtgezet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...