Jump to content

Elite_Panda_1999

Recommended Posts

hey iedereen

ik ben al een week aan het uitzoeken wat voor soort banden ik nu eigenlijk zou moeten gebruiken, en het resultaat is: niets...

daarom ben ik naar hier gekomen of te kijken of jullie een antwoord weten?

offroad banden zijn al uitgesloten en ik houd van banden die ten eerste al goed zijn voor te driften en ten tweede die de performance van mijn auto beter maken, waardoor mijn auto goed racet

zouden jullie mij kunnen helpen en weet er iemand wat voor soort banden ik wanneer moet gebruiken?

Panda

Link to comment
Delen op andere websites

Wel, buiten dat off-road banden iets meer grip hebben op ruwe oppervlakken, denk ik niet dat er al te veel verschil is tussen welke banden dat je pakt.

Als er toch een verschil zou zijn, lijkt het me het beste om de banden van een Sports, Muscle of een Super te pakken.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al video's bekeken op youtube en al zelf een beetje getest,muscle staat me niet echt aan, het drift juist te fel en sport drift juist niet goed genoeg

ik heb al ondervonden dat lowrider eigenlijk wel goed drift, maar hoe beïnvloedt het de snelheid?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb al video's bekeken op youtube en al zelf een beetje getest,muscle staat me niet echt aan, het drift juist te fel en sport drift juist niet goed genoeg

ik heb al ondervonden dat lowrider eigenlijk wel goed drift, maar hoe beïnvloedt het de snelheid?

Vacca en comet driften de heletijd weg :3
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan niet kiezen tussen de sanchez en een andere snelle motor. Toen dacht ik dan neem ik de sanchez en upgrade ik de motor enzo zodat ie sneller wordt. Toen bleek dat je heel weinig kon upgraden bij de sanchez nam ik de vader. Nu wil ik off-road banden nemen zodat ik in de bergen ook lekker rijd. Wat heeft dit voor invloed op de snelheid?

Link to comment
Delen op andere websites

eigenlijk is het verrassend: offroad doet niet echt veel met je auto's op snelwegen enzo, ik heb dit zelf ondervonden nadat ik een video had bekeken en ik gebruik eigenlijk een gewone moto met gewone banden voor offroad te gaan (ik gebruik de akuma (snelste moto in het spel))

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom zelden tot nooit echt lekker uit een (handrem) drift, ongeacht welke banden, voor mij gevoel driften ze allemaal hetzelfde en ook bij het uitkomen van de drift zwenkt mijn auto op een beetje onnatuurlijke manier hard uit, zal wel aan mezelf liggen en moet ook nog wat wennen aan de physics, maar speel teveel racespellen met te veel verschllende physis vrees ik van arcade (grid, nfs series, forza, dirt etc) to de met sim(assetto corsa, wrc) ik vind ze allemaal op hun manier tof, maar blink daarom niet echt uit in 1 speciale rij style 8)

Bewerkt: door WeariedBuckle08
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...