Jump to content

Splinter Cell Blacklist


Nyltje

Recommended Posts

Splinter Cell Blacklist

Ontwikkelaar: Ubisoft

Uitgever: Ubisoft

Genre: Stealth game

Platforms: PC, Ps3, Xbox360, Wii U

Aantal spelers: 1-2 (volgens mij)

Release: 23 augustus 2013 (EU)

Demo: Nee

Website: http://splintercell.ubi.com/blacklist/en-us/home/

Ik heb het spel vandaag voor het eerst gespeeld. (3 missies - 1,5/2 uur speelplezier) Ik vind de missies heel cool en het is een stuk realistischer dan de vorige versie (Splinter Cell Conviction), omdat de vijanden je nu beter zien. (zoals in het echt) Er zijn ook handige dingen bijgekomen zoals: als je iemand vermoord, dan sleept hij hem automatisch en snel naar een hoekje zodat andere vijanden het lichaam niet zien liggen. (zie trailer 0:32) Je hebt nu ook geld, dat krijg je bij elke missie die je haalt. Hoe meer bonus je hebt, hoe meer geld. Hiermee kan je wapens, gadgets, upgrades, ect. kopen. Er is (voor mij) alleen 1 nadeel: de besturing. Het personage doet soms niet wat ik wil. Zo heb ik de volgende dingen meegemaakt: ik hing aan een muurtje en werd ontdekt, ik wou weg klimmen, maar dat deed ie niet omdat ik nog aan het mikken was. DOOD. Ook wou ik aan een paal hangen, maar in plaats van daaraan te gaan hangen deed hij de deur dicht :tu: , ik keek naar de paal terwijl ik op spatie drukte. (de toets om aan een paal te gaan hangen/deur dicht te doen)

Media:

Trailer:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze game nog niet gespeeld, maar conviction heb ik daarentegen helemaal kapot gespeeld :).

Ik heb gameplays gezien en het ziet er allemaal mooi uit, maar waar ik bang voor ben is dat de

campaign erg kort is (dat las ik ergens).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze game nog niet gespeeld, maar conviction heb ik daarentegen helemaal kapot gespeeld :).

Ik heb gameplays gezien en het ziet er allemaal mooi uit, maar waar ik bang voor ben is dat de

campaign erg kort is (dat las ik ergens).

De main stoyline is inderdaad best wel kort. Maar de levels hebben zoals van ouds wel weer iets waardoor je terug komt.

En aangezien het spel nu 3 verschillende 'methodes' aanprijst zorgt ervoor dat je elk level weer op een andere manier kan beleven.

Of je probeert er zoals ze oude Splinter cells doorheen te gaan zonder gezien te worden, zonder iemand te vermoorden.

Je kan er doorheen gaan door in de schaduwen te zitten en iedereen een voor een stilletjes uitschakelt.

of je rent er doorheen met een Desert eagle en een Shotgun, en knalt op alles dat beweegt.

Maar naast de Main storyline zijn er nog best wel een aantal zijmissies. Deze heb je nodig om extra wapens en gear te openen. En geven je weer extra geld voor nieuwe wapens en upgrades.

Het is een spel dat best wel sucessvol aanmoedigt om een level nog eens opnieuw te spelen, maar dan op een andere manier (Als het dat toelaat, Want sommige missies moet je iedereen vermoorden, en andere mag niet niet gezien worden waardoor met een shotgun rondrennen weer nutteloos is.)

Ik heb nooit deze gespeeld, laat staan een Splinter Cell :7

En deze reactie is goed voor?

Als je alleen zegt dat je nooit een splinter cell hebt gespeeld kan niemand je helpen. Als je vraagt of Splinter cell een goede serie is om uit te proberen zouden we je misschien verder kunnen helpen.

Bewerkt: door Rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een vraag, als ik in de schaduw ben dan word ik soms ontdekt. Is dit nou een soort 'meer realistisch' of ben ik niet in de schaduw? Ik dacht eerst dat het met bewegen te maken had. Dus bewoog ik niet als er iemand dichtbij was. Dit hielp een beetje, maar ik wordt soms nog steeds ontdekt.

Ik heb nooit deze gespeeld, laat staan een Splinter Cell :7

En deze reactie is goed voor?

Als je alleen zegt dat je nooit een splinter cell hebt gespeeld kan niemand je helpen. Als je vraagt of Splinter cell een goede serie is om uit te proberen zouden we je misschien verder kunnen helpen.

Ja idd beetje nutteloos. Een topic voor mensen die mee willen praten over SC Blacklist. "Ohw ja, ik heb de game niet." Totaal heel veel inhoud over de game. :tu:
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de game wel! (damnit, ook Cker geen volwaardige reply)

Nee eventjes zonder dollen; ik vind het een erg leuke game. Vooral het stealth element vind ik erg leuk. Tot nu toe heb ik hem 1x uitgespeeld. Voor de rest vind ik het inderdaad wel een leuke replaywaarde hebben voor een verhaallijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...