Jump to content

Anonieme-Freaks

Recommended Posts

Hallo,

Als ik met vrienden speel en ik hun geld wil geven als zij het bijv. Nodig hebben voor wapens, auto upgrades etc. dan zou ik dit kunnen moeten doen via "Give Cash" dus NIET "Share cash from last job" waarneer ik vervolgens op "Give Cash" druk komt er te staan dat dit niet of nog niet mogelijk is ...

Nu is mijn vraag dan ook kunnen jullie deze functie wel gebruiken of moet ik een bepaald level zijn of is er iets anders ? Ik zit in level 53.

Alvast bedankt,

Anonieme-Freaks

Link to comment
Delen op andere websites

De functie om grote sommen geld te delen is nog niet in gebruik. Wel de functie om geld te delen wat je hebt ontvangen door een bounty te claimen is bruikbaar. dan kun je het % aangeven wat je wil dat iemand krijgt. Level maakt niet uit :)

Link to comment
Delen op andere websites

waar kun je dan share cash from last job vinden dan ?

Je houd de select button in gedrukt totdat je rechts boven in beeld een menu'tje krijgt te zien.

Je gaat vervolgens naar inventory en klikt op "share cash from last job" nu kan je het percentage aan geven wat je aan iemand uit de lobby wilt geven ...

Laat me even weten of het gelukt is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...