Jump to content

Wat is jou slechtste GTA tot nu toe?


xCrazyShotgun

Wat is jou minste GTA tot nu toe?  

58 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is jou minste GTA tot nu toe?

    • GTA III
      6
    • GTA VC
      4
    • GTA SA
      1
    • GTA LCS
      5
    • GTA VCS
      4
    • GTA IV
      6
    • GTA TLaD
      4
    • GTA TBoGT
      1
    • GTA V
      3
    • GTA London 1961
      0
    • GTA London 1969
      1
    • GTA Advance
      3
    • GTA Chinatown Wars
      6
    • Geen 1
      14


Recommended Posts

Ik heb ooit wel eens eventjes GTA 3 gespeeld, dat vond ik echt een crap spel...

Je hebt het ''eventjes gespeeld'' en vond het ''echt een crapspel(*)'', misschien dat je het wat langer moet spelen :t

Waarom zou ik een slecht spel verder spelen? Die gooi ik meteen in de kast, om hem nooit meer eruit te pakken. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar.

Bewerkt: door JJ-B
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • Sir_Ballas

    4

  • FcUtreg4Life

    4

  • xCrazyShotgun

    4

Het feit dat Tommy Vercetti een diepgaander personage is dan alle drie de hoofdpersonages van GTAV vind ik toch wel betreurenswaardig.. :t

Hahahahahahaha...

Tommy-Vercetti een dieper figuur? Vertel mij eens wat jij weet over Tommy-Vercetti. Kom op, ik daag je uit om een uitgebreide lijst te maken die de achtergrond van de IV-era protagonisten overtreft. Dat kun je niet, want die personages hadden geen grote achtergrond. Tommy heeft vastgezeten en daar stopt het zelfs al bijna. De personages uit die era met de meeste diepgang zijn Toni Cipriani en Carl Johnson. Want hun achtergrond wordt voor ons uitgezet in de game, een beetje zoals dat dan later uitgebreid gebeurd bij Niko. Sorry Dotz, maar zo'n opmerking kan ik niet serieus nemen.

Dat de TDV's een andere sfeer hebben is logisch, maar dat maakt ze niet beter dan hun opvolgers. Voor mij staan ze allemaal vanonder aan de ladder, maar ze zijn wel fantastische games in hun eigen categorie, GTA 2 zelfs een ware topper. Maar je kunt mij gewoon niet aanpraten dat ze beter zouden zijn dan de III- en IV-era.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit wel eens eventjes GTA 3 gespeeld, dat vond ik echt een crap spel...

Je hebt het ''eventjes gespeeld'' en vond het ''echt een crapspel(*)'', misschien dat je het wat langer moet spelen :t

Waarom zou ik een slecht spel verder spelen? Die gooi ik meteen in de kast, om hem nooit meer eruit te pakken. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar.

wanneer heb je III gespeeld dan? na IV ofzo zeker :7

zowiezo was III het eerste 3D era spel, het was allemaal nieuw voor rockstar, dus dan moet je niet teveel van de game op grafisch en beleef gebied verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Gta 4 alleen beetje een wat saaie game

Slechte port runt op mijn pc gewoon niet goed terwijl andere games dit wel doen

GTA V. Pure teleurstelling

Ga jij je eens heel hard schamen gta 4 is slecht gta v niet!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

IV slecht? Jongens, wat moet ik huilen elke keer als ik weer naar dit topic kom.

Maar dat is misschien ook wel een beetje de schuld van het concept van een topic als dit. Discussiëren wat de beste GTA is is sowieso vrolijker dan bedenken wat de slechtste is. Met het eerste spreek je gewoon jouw voorkeur uit, met die laatste dram je iemands favoriet misschien wel door de grond. Op zich is een discussie als dit wel een verfrissend, maar het creëert in feite alleen maar irritatie.

Ach ja, gamers en hun passies, het is mooi, niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Gta 4 alleen beetje een wat saaie game

Slechte port runt op mijn pc gewoon niet goed terwijl andere games dit wel doen

GTA V. Pure teleurstelling

Ga jij je eens heel hard schamen gta 4 is slecht gta v niet!!!!!!

Oke ga huilen

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we eerlijk zijn gta iv was gewoon slecht vooral op de pc

Ik vind V een fantastische game, maar GTA IV is de epitoom van wat een GTA is. Het volgt het verhaal van een crimineel die zijn weg omhoog werkt, geld verdient en daarmee begint te realiseren dat al die strijd voor zijn waarheid en dat geld zinloos is, hij moet zoveel opofferen... En dat is het prachtige aan de game. De diepgang van die game is zo fantastisch, de setting is perfect, het is gewoon ongelofelijk grauw (wat niets is, want ik speel de game met brightness naar beneden, saturation op 4 en ga maar door, dat is duister) en dat is perfect voor de game en zijn verhaal. Blijkbaar heeft de game een wat slechte port voor de PC, maar daar bestaat een beschaafde oplossing voor: Schaf je een console aan en speel je games zoals het hoort. (Het was oorspronkelijk niet zo, maar vanaf de III-era zijn GTA's nu eenmaal gemaakt om te worden gespeeld op consoles, PC's zijn de secundaire markt)

LCS is trouwens inderdaad een donkere game, maar ik vind hem echt fantastisch om spelen. Het is wel zo dat zijn engine wat traagjes en beperkt is, maar dat geldt voor alle III-games op SA na.

Link to comment
Delen op andere websites

1345834178446.jpg

Blijkbaar heeft de game een wat slechte port voor de PC, maar daar bestaat een beschaafde oplossing voor: Schaf je een console aan en speel je games zoals het hoort. (Het was oorspronkelijk niet zo, maar vanaf de III-era zijn GTA's nu eenmaal gemaakt om te worden gespeeld op consoles, PC's zijn de secundaire markt)

Ik was het met alles wat je zei eens totdat je bovenstaande zei.. :7

PC's de secundaire markt noemen.. Pfoe.. :7

Misschien moet ik binnenkort maar een topic openen over console versus PC zodat ik jullie allemaal kan overhalen om GabeN te accepteren als jullie god.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit wel eens eventjes GTA 3 gespeeld, dat vond ik echt een crap spel...

Je hebt het ''eventjes gespeeld'' en vond het ''echt een crapspel(*)'', misschien dat je het wat langer moet spelen hoow.gif

Waarom zou ik een slecht spel verder spelen? Die gooi ik meteen in de kast, om hem nooit meer eruit te pakken. Zo zit ik nou eenmaal in elkaar.

zowiezo was III het eerste 3D era spel, het was allemaal nieuw voor rockstar, dus dan moet je niet teveel van de game op grafisch en beleef gebied verwachten.

Nouja, dat was het ook dus. Op grafisch en beleefgebied vond ik het niet echt spectaculair.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoewel ik gta5 de beroerdste verhaallijn vind hebben , is gta advance (mede door de gba-beperkingen) toch de minste.

Vooral omdat ook San Andreas hetzelfde jaar uitkwam.......

Maar voor de hele reeks geldt : Bij de release is het (uiteraard) een tof spel.......

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...