Jump to content

[PS] Tutorial


RMJ

Recommended Posts

Ik weet het niet, maar de foto die op dit topic staat is te klein, en ik kan niet de tutorial lezen. Ik zie namelijk alleen een klein rijtje met plaatjes :$

was er al mee bezig, ik krijg het niet voor elkaar. kan ik hier alleen jpeg want dit is .png?

edit : werkt gelukkig al

Bewerkt: door RMJ
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie namelijk alleen een klein rijtje met plaatjes :$

Je kunt inzoomen?

En het lijkt mij een handige tutorial. Alleen heb ik geen Photoshop dus heb ik er niet veel mee... niet erg.

De nieuwe aanwinst voor het Graphic Forum! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een beetje een late reactie, maar ik wil je toch graag wat complimenten geven met deze tutorial. Ik heb in een ver verleden, ongeveer 5 jaar geleden vermoed ik, nog wat met Photoshop geëxperimenteerd maar dit is spijtig genoeg verwaterd. Door deze tutorial echter krijg ik terug zin om het nog eens te proberen. Je spreekt in de tutorial over het verknippen van de tekst? Kan je dit doen en de text layer nog te behouden, of moet je die dan 'rasterizen', waarna je de tekst niet meer kan aanpassen? Ben eigenlijk nog een absolute noob in Photoshop. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een beetje een late reactie, maar ik wil je toch graag wat complimenten geven met deze tutorial. Ik heb in een ver verleden, ongeveer 5 jaar geleden vermoed ik, nog wat met Photoshop geëxperimenteerd maar dit is spijtig genoeg verwaterd. Door deze tutorial echter krijg ik terug zin om het nog eens te proberen. Je spreekt in de tutorial over het verknippen van de tekst? Kan je dit doen en de text layer nog te behouden, of moet je die dan 'rasterizen', waarna je de tekst niet meer kan aanpassen? Ben eigenlijk nog een absolute noob in Photoshop. bloos.gif

Bedankt voor de complimenten! daar doe ik het altijd voor haha.

Hiermee bedoel ik het rasterizen. (ik klik altijd met een brushtool op me tekst zodat het een gewone layer word haha)

maar voor de zekerheid doe ik altijd even de layer duplicaten, zodat ik altijd nog terugkan

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...